"Мої фотоспогади" №8. Наш відпочинок в Кирилівці в 2017 році...

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Изображение 175.jpg

Добрий день, друзі!
І знову я приймаю участь у Конкурсі "Мої фотоспогади" №9 від @yetaras із наступними спогадами...

Як нині змінився наш світ, особливо від початку пандемії! Два роки майже ми сиділи вдома, нікуди не їздили, а потім настав ще гірший час - почалася повномасштабна війна з нелюдами - рашистами, яка зовсім перевернула світ "з ніг на голову!"
Ось і залишається тільки одне - поки що жити лише спогадами...

Сьогодні я хочу вам розповісти про одну з наших поїздок до Азовського моря, куди донечка з меншою онучкою їздила кожного літа і мене теж брала з собою... Вона відбулася у 2017 році, коли Маргаритка була ще маленька.)))
Вона дуже не любила, коли я її фотографую...))) Он яким поглядом дивиться на мене!)))

Изображение 043.jpg

Донька, як завжди, за кермом, мені не довіряла свою улюблену "лялечку", як я її не благала!))) Що поробиш, мій час пройшов!(((

Изображение 102.jpg

Изображение 111.jpg

Ми жили на базі відпочинку у чудовому дерев'яному будиночку з окремим входом, з кімнатою, в якій було три спальних місця, холодильник і кондиціонер, та верандою, на якій сояв стіл зі стільціми... Стіл показати не можу, бо я сиджу біля ньго в купальнику.)))

Изображение 115.jpg

Изображение 136.jpg

Наша Пуся цілими днями лежала в прохолодній кімнаті, під кондиціонером, бо їй несила було витримати божевільну спеку, що була надворі... Ми з ранку і ввечері ходили до моря, а серед дня "складали компанію" Пусі.)))

Изображение 131.jpg

А ось ввечері донька водила Маргаритку в аквапарк, де вона розважалася, як хотіла.))) Шкода, що я вам не можу показати всі фотографії, бо їх занадто багато! Вибрала тільки декілька самих цікавих на мій погляд.)))

Изображение 148.jpg

Изображение 152.jpg

Изображение 184.jpg

Изображение 175.jpg

Изображение 177.jpg

Изображение 162.jpg

Дівчата повертались додому втомлені, але дуже задоволені, і спали потім, як то кажуть: "без задніх ніг"!)))

Ми з Маргариткою з цікавістю частенько спостерігали за маленькими пташенятами ластівки, яка звила гніздечко під дахом над умивальником. Поки їх матуся шукала їжу, вони чекали її з відкритими ротиками.)))

Изображение 213.jpg

А ось так біля веранди ластівки співали нам свої пісні рано- вранці...

Боже, який то був чудовий час! А зараз Кирилівка окупована нелюдами рашистами... Ми з нетерпінням чекаємо закінчення війни, аби знову побувати там!

Ну ось і все поки що, до наступного конкурсу!)))

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-9-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-9

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last month 

Як було чудово, а ми навіть і не знали, які ми щасливі... але нічого, все ще буде добре!

 last month 

Дійсно! Ми почали відчувати, які ми були щасливі, коли нас мучила пандемія... А коли почалася повномасштабна війна - тим паче! Я теж вірю, що все буде добре!

 last month 

У малій така чудова бабочка на обличчі на першій світлині, аж собі таку захотілося))

 last month 

Дійсно, чудова! Вона змалку дуже полюбляла такі речі!)) І у мене є ще декілька фотографій із всілякими малюнками на обличчі.)))

Изображение 358.jpg

IMG-3da2c4c32a88ee699af5d6f363344b39-V.jpg

 last month 

Дуже класно))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90