The Diary Game : 14/10/2022 : Про захисників, контактні лінзи і фінанси

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

П'ятниця була на диво спокійною. Всі чекали масованої ракетної атаки з боку їбаної росії, але щодо Києва не сталося. Це не відміняє пиздеця, який творить рф в інших містах і селах. Знову є прильоти по енергетичних об'єктах, критичній інфраструктурі. На щастя, Україна вже навчилася дуже швидко все лагодити і не допускати колапсу. Але, звісно ж, не всюди: в малесеньких населених пунктах біда бідою.

Чому ми чекали ракетного пиздеця? Бо ж 14 жовтня – День Захисників і Захисниць України, День українського козацтва і День створення ОУН УПА. Логічно, що російські агресори мали б "вітати" Україну ракетами (іншими засобами ті імпотенти все одно не здатні). Але в ерефних імпотентів вчора шось не встали пускові установки, мабуть. Ну, або вони настільки тупі, що не в курсі, в який день ми шануємо честь і славу наших Воїнів Світла найбільше.

Як би там не було, вчора ми спокійно і радісно персонально вітали меседжами всіх рідних і прекрасних Захисників і Захисниць України. Хтось відповів, хтось ні. Про когось розказали родичі – що він зараз на бойовому завданні і не на зв'язку. Хтось сам запостив фоточку в соцмережах, а ми вже виражали подяку за захист просто в коментах. Коротше, гарний був день. І нарешті без цих безглуздих вітань "всіх підряд мальчіків". Боже, як давно я цього чекала... Сподіваюся, 8 березня більше теж не будемо святкувати, і ці кончені совєцькі традиції вітань за статевою ознакою назавжди канули в Лету.




Прийшла посилка (нарешті!) із замовленим піврічним запасом контактних лінз та розчину для лінз. Це була ціла проблема, бо з початком п/м війни мої улюблені лінзи було не дістати. Ця контора, де я замовляю, відправляє з Чехії. І вони поновили свою роботу осьо тільки в вересні. Яка ж я щаслива з цього приводу! Як же тяжко ходити в незручних лінзах, які муляють око, сушать очне яблуко, від яких поздразнення і все таке. Звісно, я не викину ці лінзи, що зараз ношу — вони тримісячні, і аж до перших чисел грудня мушу доносити. Але сама думка про те, що в мене на ничці є зручні лінзи, гріє думку. І я завжди можу "перевзутися", коли стане геть нестерпно.

20221015_125920.jpg
Киця моститься в коробочку з-під лінз

На жаль, це була онлайн-покупка, тож для шопінг-гри не підійде. Тому так детально розписала про це тут, у щоденнику😅




А ще я замовила пластикові картки Monobank: одну доларову, одну гривневу. Теж вчора прийшли.

20221015_130641.jpg
Monobank – банк в телефоні

Монобанк – це онлайн-банк, щоб відкрити там рахунок, треба просто мати смартфон і фотку свого паспорту. І я відкрила там свій перший рахунок того ж 24 лютого 2022 (перелякалася, що Альфа-банк, яким я користувалася, стане підсанкційним, бо він споріднений з російським Альфа-банком, але цього не сталося, бо вже не споріднений).

А це на днях відкрила там і доларовий рахунок. Пам'ятаєте, я писала про моніторинг цін за невеличкі винагороди з Premise? То ось, перші $5 я втратила, бо з Coinbase Wallet на біржу Kuna мені ті кошти (у вигляді BTC) так і не прийшли. Але потім я назбирала на Premise вже $20, і з'явилася опція вивести їх на Payoneer. В самому додатку Payoneer було написано, що вивести їх можна тільки на Приватбанк. А оскільки я з Приватбанком побила горшки, то не збиралася там заводити картку. Так ті 20 баксів і висіли на Payoneer.

Але потім я щось рилася в апці Monobank, і зайшла в розділ "Введення коштів". І глядь — є опція "введення з Payoneer". Нічого собі! Я поклацала, за 5 хвилин створила собі в Monobank доларовий рахунок, і вивела туди кошти з Payoneer (з комісією вийшло менше, ніж 20 баксів, правда).

А потім зайшла подивитися, що там у мене в застосунку Premise робиться – знову майже 20 баксів назбиралося. Я за кілька днів дотягла суму до двадцятки, знову вивела на Payoneer, а звідти – на Monobank. І ось, уже маючи 38 доларів на віртуальному рахунку Mono, я подумала, що краще мати пластикову картку під них. Адже раптом буде ситуація, що ці гроші треба буде зняти з банкомату? Зараз часи непередбачувані, треба бути готовими до всього, в тому числі до того, що смартфон стане купою брухту. Тож я замовила пластикові картки Монобанку про всяк випадок.

Випуск + пересилка однієї картки коштує 100 грн. Але ж кажу: для перестраховки краще їх мати. Тим паче, долар ростиме, а я ще трохи бавитимусь із Premise. Тож дуже помалу накопичуватиму на картці Монобанку валютний запас на чорний день (насправді, хочу вірити, що чорний день не настане).

20221015_132149.jpg
І стікери надіслали в подарунок!😻




Ну, файного всім вікенду!

Sort:  
 2 years ago 

A ми думали що живемо гірше ніж Европа в усіх планах... А ось і ніт. З банківськими переводами та картками їм далеко до нас. Так і чую від знайомих за кордоном що карточка місяць випускається, чи перевод днями йде. Для них це норма, а для мене перевод на карту більше 20 хвилин - це вже паніка)))

 2 years ago 

З банківськими фішками, кавою і манікюрами нам пощастило, так)))) Зате ми всрали свою екологію, в нас нечувана корупція тощо... Для мене це важливіше(

 2 years ago 

Тут не посперичаєшся... так і є. Та цей список можна і продовжити. Просто хоть в якійсь краплиночці в нас краще щось працює.

 2 years ago 

В наших руках все покращувати:)

Hello friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Круто, круто! У мене гривневий моно вже давно. А доларового немає. До речі, я теж хочу спробувати себе на цій Premise. Але немає поняття що то за пионеер чи як там його, той кошель.

 2 years ago 

давай, давай, а з Payoneer нескладно! підкажу, якщо треба буде <3

 2 years ago 

Ну кицька це просто прикраса посту))

Мда.. зара кожному потрібен якийсь запас на чорний день, я теж потроху накопичую) Якщо що то витрачу на ковбасу 😆 а не знадобиться то потім куплю мопед 😆

 2 years ago 

Отож, краще розкладати яйця у кілька кошиків))) Одні поб'ються - лишаться інші)))

 2 years ago 

О! Прям інструкція до моно. Дякую, теж там покопаюся, бо багато чого ще не знаю

 2 years ago 

О, я теж не дуже знавчиня, то випадково побачила таку можливість, про яку навіть сам Payoneer в себе не пише)

 2 years ago 

І в мене ж карта цього банку моно карта. Тільки долорової немає

 2 years ago 

За 5 хвилин робиться, якщо колись захочете) Тільки пластикову чекати кілька днів поштою

 2 years ago 

Як все змінюється, раніше тріщину у трубі ремонтували півроку, а зара розбомблену до біса підстанцію відновлюють за три години)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

Могли завжди так, значить, просто не хотіли)))))

 2 years ago 

Пішов теж дивитись шо там за примайс))

 2 years ago 

о, бач, я вже вимагатиму з них оплату реклами))))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66740.62
ETH 3336.11
USDT 1.00
SBD 2.72