Невеличкий додатковий заробіток | A Small Side Job

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

IMG_20220712_221442_389.jpg


Привіт!

Хочу розповісти про застосунок Premise і можливість невеличкого підробітку.

Пам'ятаєте, на початку великої війни хтось запустив новину (ми досі не знаємо фейкову чи ні), що за допомогою додатка Premise російські окупанти отримували фото і координати об'єктів критичної інфраструктури України? Я тоді ще вліпила цьому застосунку оцінку 1 на Play Market.

Всі почали писати, що Premise використовують для купівлі / продажу інформації та коригування вогню. Звучить страшно. І в кінці лютого було краще не ризикувати, це правда.

Що з приводу цих звинувачень кажуть у самій компанії? Вони заявили, що не підтримують ніяких російських військових чи уряду, а навіть навпаки: підтримують український народ, який захищається від агресії з боку росії.

Цитую: «Premise було ідентифіковано як інструмент, який російські війська використовують для визначення місця розташування українських цілей. Це однозначно неправда. Premise не працює і не підтримує російських військових чи уряд. Premise призупинив усі операції в Україні та уважно стежить за цією ситуацією та її розвитком».

Це вони сказали в лютому-березні. А тепер знову відновили діяльність в Україні. Компанія наполягає, що вони точно знають, який замовник запросив яке завдання, що з’являється в застосунку Premise. І вони підтверджують, що жодне із завдань для України – та і взагалі у світі – не було пов’язане з російськими організаціями.

Повну позицію компанії Premise щодо російсько-української війни можна почитати тут.



Я би й не пам'ятала вже про цей Premise, але випадково напоролася на нього в інтернеті: жінка розповіділа, як має підробіток шляхом моніторингу цін на продукти харчування. І я вирішила дослідити все на власній шкурі.

Встановила Premise, ознайомилася з інтерфейсом. Одразу визначила, які завдання я ТОЧНО не виконуватиму (ну, для підстраховки):

  • фото і координати мостів, лікарень, електричних станцій, заводів;
  • геолокації скупчення людей;
  • опитування без чітких відповідей (наприклад, було питання, я більше схиляюся до членства України в НАТО чи до союзу з росією).

Завдання, які виконую:

  • моніторинг цін на продукти в різних магазинах;
  • курс валют, режим роботи обмінників;
  • опитування про зміни клімату, доступу українців до їжі тощо.

Пізніше, якщо подаватиму правдиві дані, відкриються завдання по опитуванню населення, і за них більше платитимуть. Скоріш за все, ці завдання замовляють бренди – моніторити ціноутворення на продукт, попит, наявність на полицях, смаки аудиторії.

Вивести кошти можна через Coinbase Ukraine (від USD 5) та Payoneer (від USD 20).

Перші зароблені USD 6,25 я вирішила вивести через Coinbase. Це досить легко – як з PayPal, через вказання електронної пошти замість адреси гаманця. І так, я вивела UAH 185. А далі Coinbase дозволяє кудись їх відправити, але от куди – я ще не розібралась, якщо чесно. Коли розберуся, напишу інший пост про це... Або ви мені підкажіть, якщо мали справу з Coinbase :)

Я спробувала пошукати вже:

  • вивід на картку (нема такого);
  • конвертувати в крипту, щоб потім відправити собі на Kuna, і звідти вже скинути на картку (нема такого! купувати крипту пускає тільки з прив'язаної до Coinbase картки).

Знайшла опцію завантажити Coinbase Wallet. Мабуть, воно працюватиме із ним у зв'язці. Але досліджу це питання пізніше. А ви поки поколупайтеся в Premise, якщо є бажання.

І якщо встановлюватимете собі Coinbase, то тримайте реферальний лінк: https://www.coinbase.com/join/RIBBPU?src=android-link

Вони обіцяють, що і я, і ви отримаєте по 295 гривень:
SmartSelect_20220712-231840_Coinbase.jpg
(але тільки у випадку, якщо ви після реєстрації по рефералці здійсните купівлю крипти).

Sort:  
 2 years ago 

О, щось цікаве. У мене кошельків таких як там треба немає😂

 2 years ago 

Воно сущі копійки, але най буде

Зараз наче досить багато таких застосунків, що трошки приплачують за різні опитування та інше) Саме про цей я не знав, може спробую заради інтересу))

 2 years ago 

спробуйте, тільки мости не фоткайте, бо як прилетить в міст, буде на вашій совісті)))))
а які ще застосунки такі знаєте? теж цікаво спробувати:)

Ахаха та зараз взагалі по вулиці ходити фоткати викликає підозру, так недовго і в будку отримати))) Я взагалі на вулиці нічого не фоткаю))

А щодо всіх цих заробітко-застосунків, я цікавився ними рік тому, коли було бажання заробити першу крипту 😅 Перепробував багато різних застосунків, сайтів. До речі, так і знайшов Стіміт 😄
Більшість з них дійсно платять, але зовсім копійки, ще значно менше ніж заробили Ви в тій прозі)
Винагороду дають в різній крипті за проходження опитувань, вербовку нових юзерів, ну тобто реферальна система. Це досить вигідно, якщо є багато знайомих) Платять ще за перегляди відео, реклами, встановлення інших застосунків, за проходження ігор і т.д., на деяких таких сайтах є навіть ігри, де можна поставити на кін свою зароблену крипту і подвоїти її, ну або програти, короче такий собі міні крипто лохотрон 😅
Є також застосунки для майнінгу, там теж копійки, +жере ресурси смартфону чи компу.
Деякі скупляють купу дешевих вживаних смартфонів і встановлюють ці майнінг застосунки, тоді вже якийсь більш-менш навар є)

А є і на 100% шахрайські сайти (таких теж не мало), де начебто заробляєш крипту, а коли доходить до виводу - нічого не відбувається))

Перевірити справжність і чесність таких сайтів/застосунків можна лише в момент виводу активів на свій гаманець, але майже у всіх них є досить високий ліміт на вивід коштів. І аби заробити цю мінімальну суму, треба кілька тижнів або навіть більше місяця працювати без гарантій😄

Якщо Вам цікаво, я можу поритися і знайти всі ці сайти, проги, подивитеся)

 2 years ago 

та, мабуть, ні, якщо то копійчані справи, то не буду заморочуватись :)
дякую за ґрунтовне пояснення!
насправді, хочу навчитися трейдити (на маленьких сумах), але все руки не доходять почати самоосвіту з цього питання.

От і я більше цим не займаюсь, спробував і досить, там дійсно копійки. Тільки час свій витрачати)

Круте бажання з трейдингом! В мене теж іноді є таке) Це справа не з легких, якщо звісно пальцем в небо не тикати 😄 Якщо трохи піднатаскати себе, то може що й вийде, але від вдачі там теж багато чого залежить) Успіхів Вам і хай побільше мільйонів йде до кишені!!! 😁👍

Я, до прикладу, моніторю крипти що стабільно зростають на протязі тривалого часу, там є шанси щось заробити, а також звертаю увагу на різні Bear/Bull, мабуть знаєте про них. Зараз дуже нестабільні часи на ринку і на них теж можна заробити, якщо вчасно купити і продати) А Bear це взагалі страховка, на випадок якщо весь ринок разом з Btc ляже нижче плінтуса, очікувати вже можна всього 😅

 2 years ago 

В мене є на тищу доларів десь куплено різної крипти по трошки, але то все на лонг, хай лежить, раптом щось виросте) приємно, що то зараз воно тищу, а реально я витратила на койни тищ 12 гривень. Тобто, я вже в плюсі, навіть коли все на дні. Тож вірю в найкраще:)

Я теж на лонг всього потроху брав, але купляв до криптокризи, тож зараз там мабуть в два рази менше грошей)) Хоча мене це не бентежить, бо брав на роки, ще все попереду))

 2 years ago 

так, треба вірити, що все ще попереду :)

Your post has been successfully curated by our team via @ozenozge at 50%. Thank you for your committed efforts, we invite you to do more and keep posting high quality posts for a chance to win valuable upvotes from our team of curators and probable selection for an additional upvote later this week in the Top Seven.

received_388032689541375-1.jpeg

Note: You must enter the tag #fintech among the first 4 tags for your post to be reviewed.

 2 years ago 

Thank you!

 2 years ago 

Зара глянемо що воно таке :)

 2 years ago 

тіко мости не фоткай)

 2 years ago 

Та я вже видалив
якесь шопопало)
там тільки є заводи фотографувати, поліклініки та дороги))

 2 years ago 

А цін на яйця, картоплю, капусту, молоко, ковбасу не просить?) Мабуть, для Києва просто більше завдань

 2 years ago (edited)

там є ковбаса САЛТІВСЬКОГО МЯСОКОМБІНАТА з Харкова)
який розбомбили ще в березні))

хоча я погуглів не факт, може десь ще вони працюють, але я ту ковбасу не бачив вже давно

 2 years ago 

Я теж її ніде не зустрічала, навіть прострочену:)

 2 years ago 

Ну от :(

 2 years ago 

шо ти, як ти? ти в вінниці ж?

 2 years ago (edited)

Можно спробувати через обмінник, з реестраціей, виводити краще на піонер, там можна зразу на приват, у приваті є й реестрація на піонер

 2 years ago 

Та ось не втрималась я до 20 доларів дочекатися :) Сьогодні мутила з Coinbase Wallet. Все вийшло (конвертувати в біткоїн). Але потім я перекинула ту суму на біржу Kuna, і воно вже кілька годин не приходить🤷🏼‍♀️

 2 years ago 

Біток йде по різному, мікроплата повинна за кілька годин, повинні пройти підтвердження не пам'ятаю, десь 27, але ознайомтесь з умовами транзакцій питань буде менше

Це для мене - "темний ліс"))) А ви, молодь, така продвинута!)))

 2 years ago 

Ви пишете блог на блокчейні, заробяєте крипту, це дуже продвинуто))))

 2 years ago 

І хочу сказати що почалось це більше ніж 5 рокив тому))

@tinochka2 Легенда медіа блокчейнів)

 2 years ago 

оо, Богиня!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66566.79
ETH 3333.81
USDT 1.00
SBD 2.70