Cryptokitties in Nederland Kopen en Verkopen

in #cryptokitties7 years ago

Cryptokitties worden meer en meer gekocht en verkocht. Ik zie dat er vooral s'nachts veel kitties worden gefokt en gekocht, dat zal dan in een andere tijdzone gebeuren vermoed ik. Als je eens wilt zien hoe de kitties tot stand komen moet je maar eens in deze Mewtations chart kijken, heel interessant om te zien. Ik vertrouw die KittyCalc.co website niet voor de volle 100%! Door er mee te spelen zie ik dat de voorspellingen die de website doet niet helemaal kloppen en er ook wel eens volledig naast zit. Gebruik die website alleen om een soort van indicatie te krijgen voor je nakomelingen.




bron

Vandaag heb ik een paar nieuwe Cryptokitties gefokt. Ik wilde eigenlijk eens wat uitproberen en heb een nieuwe generatie 110 kitty gefokt met 6 Family Jewels. Kitty 420403 was de sire en kitty 513139 de dame. Ik weet nog steeds niet goed hoe belangrijk die Family Jewels eigenlijk zijn in de toekomst, nu probeer ik wel alleen maar met Kitties te werken die Mewtations of Family Jewels hebben. Deze nieuwe kitten heeft me 0.08 Eth. gekost. Omdat hij zulke mooie family jewels heeft probeer ik hem voor + 0.1 Eth. te verkopen.

+ =

Vanmorgen vroeg ben ik nog een fokprogramma gestart. Ik wil een Yokel maken omdat er nog zo weinig van zijn. Ik heb op de siring marktplaats een Yokel gen:9 gevonden voor 0.005 Eth. en heb die met een Gen:9 Elk van mezelf gefokt. Dat kost me dan 0.013 Eth. Ik moet daar 7 uur op wachten omdat mijn Elk slow is. Mocht er geen Yokel uitkomen dan hoop ik altijd nog op een Elk of Otaku of beide, die best goed te verkopen zijn. Een Elk verkoopt altijd wel weer voor 0.08 of meer en dan heb je de kosten van het fokken er al weer uit. Vanmiddag om een uur of twee weet ik wat ik heb.

+ = ????

Je ziet dat er op de Marktplaats geen goedkope generatie 1 - 2 Cryptokitties meer te krijgen zijn met mewtations of mooie Family Jewels. (en anders koop ik ze weg :-) Ik heb nu zo'n 15 Gen:2 swift Kitties gekocht de laatste paar dagen met Mewtations of Jewels voor minder dan 0.01. Deze kitties hou ik nog even, ik wacht tot er nieuwe cattributes worden ontdekt. Misschien is dan een van mijn kitties ineens zeer waardevol en anders verkoop ik ze binnenkort als de markt gunstig is.

Nog even over de China app. Ik denk niet dat de app al is goedgekeurd door Apple want anders zou er veel meer accounts worden aangemaakt. Ikzelf heb geen Apple telefoon, misschien kan een van jullie eens kijken en me laten weten of je de nieuwe Cryptokitties app al in de appstore kunt vinden.

Meer lezen over Cryptokitties:

https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-blockchain-spel-besproken-in-de-steem-blockchain
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-waar-moet-je-op-letten-trucs-en-tips
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/hoe-speel-je-cryptokitties-uitleg-van-een-speler-gratis-een-cryptokitty
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/over-cryptokitties-enzo

Mijn twitter https://twitter.com/Blockchainplay

Mocht je vragen hebben mbt. Cryptokitties dan hoor ik dat graag.
Fijne dag iedereen!
Miauw @steemspoker

banner

Sort:  

Ik gebruik cryptokitties op mijn iphone via de tokenary wallet. Er zijn vier tabbladen.

-tab 1 walletovericht waar cryptokitties als token tussenstaat. Door deze aan te klikken kom je bij jouw kitties die je aan kan klikken voor info. In infoscherm kan je verkopen en breeden.

-tab 2 marketplace

-tab 3 transactiegeschiedenis

-tab 4 settings

Onderstaand de screenshots van de verschillende tabs:

813EC246-1C5A-4B61-9993-55351B1BC9BD.jpeg
A747BFCF-A54D-4FA7-BF40-92E442925E6C.png75330AF6-9200-425E-B2CD-4DE9373E9A69.png257518A7-3A0B-47C8-8F2C-A2DBA68702A2.png

Dit is via mijn iphone, maar volgens mij is ‘tokenary’ ook op android beschikbaar.

Okay duidelijk. Maar dat is niet waar ik naar op zoek ben. Ik wist niet dat dit mogelijk was.
Heel snel nu moet een Chinese app in de apple app storen te downloaden zijn. Als dat gebeurd kan de markt wel eens ontploffen. Bedankt voor de duidelijke tekst en uitleg!! Nice!! :-) Ik weet weer iets meer.
Mooie dag Folkert :-)

Ik zal het in de gaten houden. Mooie dag 👍🏻

Die cryptokitties ik begrijp dat echt niet hoor je betaald om te breeden je betaald om ze te verhuren je betaald om ze te verkopen heb er 60 euro ingedaan heb 3 kittens en eth is op. Tijd om ermee te stoppen denk 🤗

Je moet even leren welke kitties gewild zijn. Niet zomaar iets kopen.
Idd je betaalt transactiekosten op een verkoop enzo maar dat is meestal maar 20 cent.
Als je me je profieladres plaatst kan ik eens kijken welke kitties je hebt.
Je moet idd stoppen als je het niet leuk vind of niet begrijpt. Ik doe soms ook maar wat en heb inmiddels meer als 100 kitties :-) Mooie dag meneer :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80