Cryptokitties Blockchain Spel besproken in de Steem Blockchain

in #cryptokitties6 years ago

Cryptokitties worden nog eens populair hier op Steemit/Busy etc. En we bespreken dat in...... natuurlijk, de blockchain. Daar moest ik net aan denken dus hierbij. Vandaag een samenvatting van wat er gebeurd in Cryptokitty-land. Ik kijk regelmatig naar de marktplaats en kijk ook graag op de kittyexplorer, daar zie je het aantal aankopen en welke kitties er worden gekocht.




bron

Vandaag zie ik in het bijzonder 1 account die alle lage generatie EARNIES en andere Fancy cats kopen. Hij had ongeveer 50 Eth. in zijn account en daar koopt hij allemaal hele dure kitties van, is dat China?? Dit zijn zijn Cryptokitties
Er worden gemiddeld 50 kitties verkocht per uur op dit moment. Ik zie ook dat er nieuwe account bijkomen die best wel wat te besteden hebben.

Ik heb zelf vandaag 4 kitties gekocht.

Deze gen:5 Elk omdat hij een elk mewtation heeft en redelijk lage generatie. Hij koste 0.0112 Eth. Ik ben daarnaast gek op Elk, Otaku en Dali omdat ze er zo aantrekkelijk uitzien. Visueel aantrekkelijke kitties zijn gewild. Ook heeft deze kitty de cattributes orangesoda en birman welke 50% van de cattributes is voor het maken van EARNIE-cat. Hij heeft ook 4 family jewels.
Deze gen:2 swift kitty met mewtation nachocheez heb ik gekocht voor 0.0074 Eth. omdat het een lage generatie virgin is met een mewtation.
Deze gen:2 virgin heb ik voor 0.01 Eth. gekocht want ook weer met mewtation (lilac) en ook 3 family jewels.
Deze ook nog, gen:2 virgin mew:apricat met 1 family jewel.

Misschien nog even leuk om te kijken naar deze hele hoge generaties die ik bezit. Ze hebben allemaal hele bijzondere Family Jewels, kitty 425803 kitty 424464 kitty 424464

Als laatste wil ik nog vertellen dat mijn cryptokitties artikel van gisteren op nummer 1 in google staat als je "gratis Cryptokitties" Googled. https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/hoe-speel-je-cryptokitties-uitleg-van-een-speler-gratis-een-cryptokitty

Mooie dag,
Miauw


banner

Sort:  

Whoop whoop! Nr1 op google search....niet slecht!

Ik ga een hoop Nederlanders aan de Cryptokitties helpen via Google en ze meteen naar Steemit halen :-) Whoop Whoop.

Leuke aankopen heb je gedaan! Earnie is die gouden kittie toch? Zou gaaf zijn als je deze kan fokken:). En nr. 1 positie op google dat heb je goed gedaan man. Dat gaat vast en zeker nieuwe steemians opleveren die je gelijk gaan volgen. Goed bezig whoop whoop :D

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30