Cryptokitties - Waar moet je op letten - Trucs en Tips

in #cryptokitties6 years ago


Het is zondag dus kan er nog wel een artikeltje bij, deze keer over..... de Crypttokitties. Je berijpt inmiddels wel dat ik dit leuk vind en er wel brood in zie. Nu heb ik achtentachtig van die digitale beesten. Ik schrijf dit vooral voor de twee nieuwe Cryptokitty @folkert en @marcovanhassel.


bron

Wat ik op dit moment doe is generatie 2 swift kitties kopen van ongeveer 5 dollar per stuk. Ik zie op de cryptokitty explorer dat ze allemaal worden weggekocht. Ik heb er een stuk of 10 kunnen bemachtigen met Mewtations of Jewels.

Verder wacht ik ook een beetje af, de Chinese app moet nu snel worden gelanceerd en in ik verwacht ook voor de zomer creditcardbetalingen voor de Cryptokitties. Er worden de laatste dagen veel kitties gekocht en ik heb zelf mogen ondervinden hoe het voelt om een Cryptokitty te verkopen voor 0.5 eth. Kicken!!

Waar moet je op letten:

Generatie 0 1 2 etc.
Zeldzaamheid van Cattributes
Mewtations Fam.Jewel en Mewtations
Family Jewels
Visueel attractief ik hou van Elk-Otaku
Unieke Kitties zoals deze van mij


Als je met kitties wilt fokken kun je deze redelijk betrouwbare calculator gebruiken.
Hier is een uitnodiging voor Cryptokitties Discord
Cryptokitties op reddit

Gratis Cryptokitty

Laat je Cryptokitties profiel adres achter (Je ethereum adres) en misschien komt er wel een Cryptokitty naar je toe. Ik kan een Vote ook erg waarderen :-) Iedereen mag meedoen. Ik geef in ieder geval 1 Cryptokitty weg! Je moet al wel een Cryptokitties account hebben een een metamask wallet.
Hier zie je mijn profiel

https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/hoe-speel-je-cryptokitties-uitleg-van-een-speler-gratis-een-cryptokitty
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/over-cryptokitties-enzo

Vriendelijke groet,

@steemspoker

banner

Sort:  

Deze tips daar heb ik echt wat aan, want ik heb nog geen idee waar ik op moet letten en hoe ik een waardevolle kitty krijg. Ik ga het lezen en mocht je nog een goed onderkomen zoeken voor een kitty dan is hier mijn adres 0x826A92d7c0A782835De2Df70a1610679Bd9585A2

Je hebt een nieuwe kitty

Jeeeeey dank je wel! Ik zal er goed voor zorgen:).

Je moet even leren hoe het in elkaar zit. Kijk hoe anderen het doen en wat de prijzen zijn waarvoor de katten worden verkocht. Je hebt 2 leuke Otaku (bril) Kitties. Mooie dag :-)

Ja die prijzen is me nog een raadsel, maar met jouw tips ga ik aan de slag om het te begrijpen. Jij ook een hele mooie dag 👍🏻

Thnxs, ik ga dit spel nog leuk vinden haha 😁

Je moet er voor zorgen dat je kitties verkoopt zodat je weer nieuwe kunt maken of kopen. Ik heb al een paar honderd dollar geïnvesteerd. Ik heb ook al voor een paar honderd dollar verkocht. Misschien in het begin even wennen en je zult vast niet direct winst maken maar ik verwacht dit jaar veel nieuwe spelers. Daarnaast komen er vanaf eind november geen nieuwe generatie 0 cryptokitties meer bij. Nu nog iedere 15 minuten een nieuwe generatie 0. Succes!

Hoe bepaal je een prijs zodat je een goede kans hebt oo verkoop, want als je steeds niks verkoopt betaal je wel de kosten toch? Hoe pak jij dit aan?

Dat is eigenlijk een heel verhaal. Ik zal nog wel wat posts plaatsen met hoe ik het doe. Ik kan dat niet in een paar woorden opschrijven. Het is ook een beetje een gok, ik ben ook al begin december begonnen dus ik heb inmiddels wat ervaring. Lage generaties met family jewels en mewtations die zeldzame catributes hebben zijn op dit moment goed om te kopen maar anderen doen dat ook. Ik wacht even met fokken totdat er een nieuwe mutatie komt, en dan probeer ik die ook te fokken en te verkopen. Succes!

0xf1890fdc7905c882e1c00abb991914adf9307fa8

I love kitties!

:-) Nice! You are in the mix :-)

Bedankt voor deze weggeefacties :)
Upvoted, resteemed!

Mijn adres:
0x35e2268306aab43014da143f110431ec0140957a

Ik heb 2 kitties weggegeven aan 2 mensen, jij krijgt er ook nog een maar ik moet even een leuke kopen voor je :-) Mooie dag!

Ik ben erg opgewonden! Bedankt aardige man !

Zoals beloofd een kitty voor jouw!!
Mooie dag.

LOL
een wrede grap xP
Dank je wel, maar ik moet hem nu doorgeven aan de volgende persoon

hahaha ja eigenlijk wel :-)
ik zal binnenkort wel weer eens aan je denken :-)
Mooie dag

hehehe bedankt :)) heb een geweldige dag!

Goed, bedankt, je doet mee :-) Ik zie dat je al 14 kitties hebt, mooie ook!

Net mn account aangemaakt ;)
Kan ik ook jouw account bekijken? En hoe dan precies?
Nu nog even wat Eth vrijmaken om ook daadwerkelijk wat kitties aan te schaffen.

Mijn account: 0x062574ac451e15379490b3944a23cde057042187

Nice!!
https://www.cryptokitties.co/profile/0x78fDF4a0EC657538691a2be4dCd93ae30f67BefB
Mooie dag Marco, misschien komt er binnenkort een leuk kitje voorbij :-)

Je hebt een kitty

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99