Over Cryptokitties enzo....

in #cryptokitties6 years ago

Volgens mij zijn alle Cryptokitties uniek, er zijn er niet 2 hetzelfde. Iedere kitty heeft haar eigen "cattributes" en sinds kort zijn er zogenaamde "mewtations", ik weet nog niet precies wat dit laatste betekent omdat het zo nieuw is. Ik heb in ieder geval 1 kitty die een mewtation heeft.

Ik dacht dat het wel leuk was om eens in het Nederlands over de Cryptokitties te schrijven aangezien dit een blog is en ik kan schrijven wat ik wil. Hier kun je mijn Cryptokitties account vinden waar je op moment van dit schrijven 80 Cryptokitties ziet. Het is voor mij een soort van hobby, van nature ben ik competitief en ik zie hier wel wat kansen. Het blijft een beetje een gok maar ik heb het er voor over. Ik heb 4 dagen terug een Cryptokitty verkocht voor 0.5 ethereum en ook 2 kitty's van 0.05 Eth.

Nu heb ik dus 80 Cryptokitties en ik ben van plan nu even een kleine pauze te nemen. Een paar van mijn poesjes zijn heel uniek. Daarnaast heb ik laatst een een stuk of 25 zeer hoge generatie poezen gekocht.

Volgende week is er toegang tot de Chinese markt door, er komt een app aan, nu alleen nog voor Apple telefoons. Daarna, in maart moet het mogelijk zijn om [Cryptokitties te kopen met creditcard en cash. roadmapDit laatste zou geweldig zijn maar dat China verhaal geloof ik nog niet zo! Ik vraag me af waar die Chinezen dan aan ethereum gaan kopen aangezien er een verbod is en een strengere verbod aan zit te komen, zoals het er nu voorstaat. Natuurlijk zijn er nu al veel Chinezen met cryptocurrency's maar ik weet niet of dat een verschil gaat maken.

Mooi weekend iedereen!
Miauw!


Sort:  

als redelijk geïnfiltreerde meneer in de crypto movement, ondanks dat ik geen IT- meneer ben, ik ken ze, snap wat er gebeurd, investeer, deed het al, en ik snap cryptoland ook in detail... @nutela kan me misschien helpen het te verwoorden.. mijn tip is: dump, neem de winst.. waarom?
ethereum is de earlybid met de zwakke code, kittens liet het zien in 2017. onwikkelaar vatilik butterin heeft niets voor niets over 1 miljoen euro aan ''prijs'' voor dit jaar uitgschreven voor de phds werknemers die het data transactie probleem kunnen oplossen met ->spoed<- .. iedere concurrent ( in dit geval EOS) van de zomer, met dan larimer als cto (deze gast heeft bitshares en steem ontwikkeld) komt met chain waarop jij en ik een dapp (net als een website maken) mogelijk maakt. Steem alleen al kan miljarden transacties meer aan in dezelfde tijd dat ethereum crashed bij een miljoen zoals bij cryptokitty's... das,, per seconden.... dus ik stel voor,, en ik meen het echt uit, neem deze winsten zo snel mogelijk.. van de kaart dat het geld oplevert.. cryptokitties sparen... grootste fans zijn chinese miljardairs dochters.. het zijn eigenlijk gewoon samengevoegde hashed.. maar het is een van de eerste ''spaargames'' op de chain.. van de nu de waarde.... en die zal zakken... net zoals yahoo niet meer cool was toen google het zoekgebeuren overnam (om maar een vergelijking te geven)... 80 kittens :'D te gek voor woorden toch ? blockchain <3 <3<3 we leven in te gekke tijden momenteel.. geniaal.. eigenlijk is een kitty een digitale flippo..

He serveaux :-)
Ik waardeer je woorden maar ik snap het verhaal niet helemaal.
Er koen altijd nieuwere en betere ontwikkelingen maar Bitcoin is er ook nog steeds.
Ik heb nu 120 cryptokitties.
Denk je echt dat ik alles moet verkopen omdat ethereum in waarde gaat dalen??
Mooie dag :-)

ik weet niet of ethereum zal dalen maar de hype van die kittens is te vergelijken met flippo's... ik denk wel dat het een slimme keuze is de winst te nemen, voordat de hype verdwijnt

Ik denk dat de hype nog moet beginnen hahaha :-)
We zullen zien
Groetjes....

your elk dali is pretty sweet.

Leuke post. Ik ben wel nieuwsgierig geworden dus ga zelf nu ook een account aanmaken. Ik heb zelf een iphone dus zou mooi zijn als ik daarmee ook kan gaan spelen. Heb je nog tips voor me om goed van start te gaan? Grtz folkert

Hi, leuk, ik weet nog niet hoe die app werkt, ik heb een samsung telefoon. Ik gebruik alleen laptop.
Ik weet niet wat je wilt doen op cryptokitties en wat je wilt besteden.
Misschien even aanmelden op de discord van cryptokitties en kijken wat anderen doen.
Succes ermee!!!
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/hoe-speel-je-cryptokitties-uitleg-van-een-speler-gratis-een-cryptokitty

Ik heb nog geen app kunnen vinden, maar heb op de pc een account aangemaakt. Ik heb een paar kitties gekocht. Daarmee een paar keer gefokt en nu heb ik 8 kitties. Purrrrrr 😁

Hahaha wat leuk :-)
Wat is je Eth adres dan kan ik eens zien wat je hebt.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39