Codziennik - codzienna dawka dobrych treści | Nr 3/2018

in #codziennik5 years ago

IMG_20181122_011601.jpg

Witam w trzecim numerze Codziennika, którego zadaniem jest wspierać polską społeczność Steem.

Jesień zaczęła się na całego i mam nadzieję, że nie marzniecie za bardzo. Jeśli już przygotowaliście sobie filiżankę kawy lub herbaty, usiądźcie wygodnie w fotelu, bo mam dla Was kolejne 3 artykuły oraz jedno zdjęcie z wczorajszego dnia, które są warte uwagi.

Zapraszam na kolejną dawkę dobrych treści!
Wiecej informacji na temat inicjatywy Codziennika znajdziecie tutaj.

IMG_20181111_163148.jpg


JvFFVmatwWHRfvmtd53nmEJ94xpKydwmbSC5H5svBACH7z19W5M7wj9GnjvHSmrMnAr7MqJg6CckKt7b9Dw9jkEe2hkw1saJWugD2Bz1SiXyxqn82wkuEFFd8zYcmQxU3DNWHkVFot.png

@karolczyk1987 przygotował dla nas przepis na pizze ze szpinakiem i krewetkami

"Największym wyzwaniem tak naprawdę w przyrządzeniu pizzy jak dla mnie jest wyrabianie ciasta i dobranie odpowiedniej ilości mąki czy drożdży tak aby pizza była chrupiąca i smaczna.Reszta jak wiadomo to indywidualny dobór ulubionych składników."

Pizza wygląda wyśmienicie i myślę, że tak samo smakuje. Jeśli chcecie znać przepis na to cudo, koniecznie odwiedźcie profil @karolczyk1987. Może sam się skuszę na zrobienie takiej pizzy mimo antytalentu w kuchni 😉

Przy okazji zapraszam na konkurs pl-kuchnia, gdzie tematem jest Pizza. Ostatni dzień na zgłoszenie swoich postów! Więcej szczegółów w Ogłoszeniach.


JvFFVmatwWHRfvmtd53nmEJ94xpKydwmbSC5H5svBACH81agdP7cuCB3JQEFitkK4ci8zy45PxTCHyXQpn348byNFrcUi2K1htKUdSS1osbubftEoxG1FYLqrvUvP9Gdvt7jC2yaer.jpeg

Ktoś może stwierdzić, że tego pana zacząłem faworyzować, ale @ilodz24hd pisze o bardzo ważnej sprawie, czyli o przyczynach udaru, który sam przeszedł.

"Przyczyna udaru – u każdego jest inna, nie można powiedzieć iż przyczyną udaru jest np. choroba serca, czy za wysoki cholesterol. Tak samo jak udar u każdego człowieka jest inny tak samo i przyczyna jest inna.
U mnie udar nastąpił na moje własne życzenie, pewnie Was to zdziwiło ale tak naprawdę sam sobie zasłużyłem na to."

O tym jakie mogę być skutki złego trybu życia, dowiecie się z artykułu @ilodz24hd. Po przeczytaniu tego tekstu można się zastanowić, czy właśnie nie stoi się w kolejce po udar...
Serdecznie polecam!


MG5aEqKFcQi5xsGsUDYUN1LNu9Qi8onYittfhSMCpK247CHyf9pLfR9tymmsawrQH8CxJET6txLkuXgyMtDa7UEMaJ6QGcJ7Y.jpeg

@psychepl pisze o teoriach odnośnie Marsa, które nie trzymają się całości i co chwilę są zmieniane. Czy jest inaczej niż nam się wydaje?

"Historia "odkryć NASA" ma więcej niewiadomych niż może się nam wydawać. Z każdym dniem dowiadujemy się, że to co jeszcze kilka lat temu było pewne, okazuje się nieprawdą. NASA i JPL określają te zmiany poglądów jako "nowe odkrycie", co jest oczywiście tylko po części prawdą."

Jakie tajemnice skrywa Mars? Może wszystkie informacje, które były nam przekazywane jeszcze parę lat temu to tylko fikcja? Może ktoś specjalnie wprowadza ludzkość w błąd?

Chyba rząd będzie musiał znowu zmienić podręczniki do fizyki... Za moich czasów Pluton był jeszcze planetą, a czego dowiemy się o Marsie?

Zapraszam do zapoznania się z artykułem @psychepl odnośnie czerwonej (?) planety.

IMG_20181111_163305.jpg


7ohP4GDMGPrUMp8dW6yuJTR9MKNu8P8DCXDU9qmmkGwwe4g2kHB62ca9TKu4SjqLFt29tecE7kvePinPxEgr3oFNPoHnEzLZnMMv.jpeg

@pstryk - Jesień w Beskidzie Śląskim

Taką jesień najbardziej lubimy. Słońce, las... Tylko temperatura już nie ta... Piękne zdjęcie.


Wszystkie powyższe posty wezmą udział w cotygodniowym, niedzielnym konkursie, w którym społeczność będzie głosować na Artykuł oraz Zdjęcie Tygodnia. Do wygrania są płynne środki z postów Codziennika z całego tygodnia plus ewentualne środki od sponsorów, które obecnie wynoszą 1.5 SBD, dzięki @nieidealna.mama

IMG_20181111_163114.jpg


@nieidealna.mama zaprasza wszystkich na Meetup, który odbędzie się w dniach 26-27 Stycznia 2019 roku w Szczecinie. Lista osób jest wciąż otwarta. Kilka osób zadeklarowało przybycie, więc czekamy tylko na Ciebie!

Przypominam, że na @pl-kuchnia trwa Wielki mikołajkowy konkurs kulinarny, czas zgłaszania swoich prac mija 6 Grudnia. Pula nagród to 10 SBD!
Jednocześnie trwa 26. edycja konkursu kulinarnego! Tematem konkursu jest przez wszystkich uwielbiana Pizza. Posty konkursowe można zgłaszać jeszcze tylko dzisiaj!
Póki co tylko 2 osoby wzięły udział, więc na co czekacie? Ostatnia szansa!

Rozpoczęła się specjalna edycja konkursu kreatywnego, który ma za zadanie wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w konkursie. Pula nagród to 6 Steem i płynne środki z postów konkursowych!


Jeżeli chcesz zamieścić swoje ogłoszenie w Codzienniku bądź zostać sponsorem wystarczy, że skontaktujesz się ze mną na Steem.chat nick: @baro89 lub wyślesz wiadomość na adres e-mail: [email protected]
Zamieszczanie ogłoszeń jest darmowe.


Przypominam o konkursie na logo Codziennika.
Do wygrania 3 SBD oraz płynne środki z pierwszego posta!


Więcej informacji na temat konkursu.

I to już wszystkie informacje, które przygotowałem dla Was w tym wydaniu Codziennika.
Przypominam, że płynne środki z posta przeznaczone są na coniedzielny konkurs Codziennika.

Zapraszam jutro po kolejną dawkę dobrych treści.

Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło!
@baro89

Sort:  

Trzeba przyznać, że świetne artykuły mówiące o ważnych i ciekawych sprawach ...
Od razu jak weszłam dzisiaj , to rozejrzałam się za Codziennikiem :-)
Ale pomyślałam też , że to wymaga od Ciebie dużo pracy, musisz przecież przejrzeć wszystko...
Podziwiam i życzę , by pomysł rozwinął się na maksa :-)

Dziękuję za miłe słowa. Owszem, wyszukiwanie fajnych postów i odpowiednie zredagowanie to jest pewien wysiłek, choć nie ukrywam, że jest to dla mnie dobra zabawa, a przede wszystkim pomoc nowym osobom.

Też mam nadzieję, że pomysł się rozwinie. Narazie trzymam się planu, który sobie obrałem. Być może w przyszłości dorzucę coś jeszcze do Codziennika (mam pomysł), ale teraz zostanie tak jak jest.

Od razu jak weszłam dzisiaj , to rozejrzałam się za Codziennikiem :-)

Od razu mówię, że niekoniecznie będę publikował z rana ze względu na moją pracę (3-zmianowy system) 😋

Mam tylko nadzieję, że nie zawiodę przy publikowaniu Codziennika 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86