Nowa inicjatywa wsparcia polskiej społeczności Steem. Codziennik - codzienna dawka dobrych treści. KONKURS z nagrodami!!!

in #polish6 years ago (edited)

IMG_20181111_162453.jpg

Witajcie Steemianie!

Z tej strony @baro89 i chciałbym Wam przedstawić nową formę wsparcia użytkowników platformy Steem. Zamiar stworzenia Codziennika chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, aż w końcu ruszam z kopyta.

Idea Codziennika

Mam zamiar wspierać nowych jak i stałych użytkowników Steem (choć bardziej skupię się na nowych). Chcę publikować artykuły, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie, dlatego codziennie od wtorku do soboty znajdziecie tu po 3 ciekawe według mnie posty oraz jedną fotografię, które zostały opublikowane dzień wcześniej.

Oczywiście wszystkie posty muszą być po polsku oraz zawierać tag #polish.

Nie ukrywam, że będę również bazować na drugim co do popularności tagu, czyli #pl-artykuly oraz (jeżeli chodzi o zdjęcia) #pl-fotografia.

Chciałbym zmobilizować #polish do tworzenia treści wysokiej jakości oraz nagradzać najciekawszych, nowych autorów.

Cotygodniowy konkurs

Wszystkie posty, które znajdą się w zestawieniu Codziennika w danym tygodniu (od wtorku do soboty), wezmą udział w konkursie, który będzie odbywał się co niedzielę. Konkurs będzie polegał na wyborze przez użytkowników Steem najlepszego artykułu oraz fotografii tygodnia.

Każdy będzie mógł zagłosować na artykuł oraz na jedno zdjęcie tygodnia. Jeżeli suma punktów przydzielonych przez użytkowników będzie taka sama, wówczas o wygranych zdecyduje losowanie. Głosowanie będzie trwało od ogłoszenia w niedzielę konkursu do piatku do godziny 23:59 czasu polskiego.

Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu na posty konkursowe, również będzie mógł wygrać.

Poprawnie oddany głos weźmie udział w losowaniu pewnej sumy płynnych środków z postów (szczegóły za chwilę).
Wszystkie informacje będą oczywiście podane w postach konkursowych.

Wyniki konkursu i wygrane

Wyniki konkursu będą publikowane w każdą następną niedzielę wraz z ogłoszeniem kolejnego konkursu.

Wygrane zostaną podzielone według sumy płynnych środków z postów publikowanych od wtorku do niedzieli włącznie + ewentualne dobrowolne datki od sponsorów.

Wykaz procentowy wygranych:

Artykuł Tygodnia - 40% sumy płynnych środków,
Zdjęcie Tygodnia - 40% sumy płynnych środków,

Wylosowana osoba, która poprawnie odda swój głos w konkursie otrzyma 20% sumy płynnych środków z publikowanych w tygodniu postów Codziennika.
Ma to zachęcić osoby do głosowania na nowych autorów oraz ciekawe treści.

Wszystkie nagrody będą wysyłane do 24 godzin od publikacji wyników konkursu.

Ogłoszenia

Każdy może na łamach Codziennika publikować swoje ogłoszenia:

  • chcesz coś ogłosić na Steemie?
  • chcesz, aby Twój konkurs dotarł do jak największej liczby użytkowników?
  • chcesz sprzedać rower?

Wystarczy skontaktować się ze mną na Steem.chat nick: @baro89 lub poprzez e-mail: [email protected] napisać swoje ogłoszenie, a ja je opublikuje na łamach Codziennika.

Publikuję Wasze ogłoszenia za darmo. Liczę tylko na wsparcie konkursów.

Nowi autorzy na #polish

Wiem, że nie każdemu chce się przeglądać tag #polish, dlatego w każdą niedzielę pojawi się informacja o nowych użytkownikach, którzy dołączyli do platformy Steem i napisali pierwszy post na tagu #polish. Dzięki temu łatwiej będzie nam wszystkim dotrzeć do nowych osób, które mogą udostępniać ciekawe teksty. Będzie to lista osób z tytułem i odnośnikiem do pierwszego postu.

UWAGA - KONKURS - UWAGA

Niestety nie mam talentu w tworzeniu grafiki, a wiem, że Wy drodzy Steemianie umiecie się wykazać w tych sprawach, dlatego ogłaszam mały konkurs na logo oraz zdjęcie w tle Codziennika

Liczę na waszą kreatywność!

Grafiki można wstawiać w komentarzach lub tworzyć własne posty (koniecznie dodając tag #codziennik z dopiskiem w tytule: "konkurs Codziennika"

Czas trwania konkursu od dzisiaj (18.11.2018 r.) do soboty (24.11.2018 r.) do godziny 23:59. Po tym czasie ogłoszę zwycięzcę w niedzielnym numerze Codziennika, wstawię grafiki na profilu @codziennik oraz przeleję zwycięzcy nagrodę.

Nagroda to 3 SBD oraz płynne środki z tego posta!

Podsumowanie

Mam nadzieję, że projekt nowego wsparcia polskich treści spodobał się Wam. Jeśli tak zostawcie upvote i w miarę możliwości resteemujcie post, żeby dotarł do jak największej ilości osób. Mam nadzieję, że uda się publikować codziennie. Jestem zdeterminowany i gotowy na tak odpowiedzialne zadanie.

Wynagrodzenie Steem Power z postów będzie szło na rozwój konta, aby z czasem dawać lepszy upvote dla dobrej treści. Obecna formuła działania Codziennika może z czasem ulec zmianie.


To już wszystkie informacje, które chciałem Wam przekazać. Do zobaczenia we wtorek z porcją najciekawszych postów!

Obserwujcie @codziennik, bo będzie się działo!

Trzymajcie się ciepło!

@baro89

Sort:  

Dzięki za swoją propozycję i udział w konkursie 😉

To ja zacznę z logo. Moja wizja:

Logo_codiennika.png

Ciekawie wykonane, dzięki za udział w konkursie ;)

Moja wizja loga, które będzie pojawiało się w postach: Codziennik-białe i niebieskie koło bez napisu.png

Dzięki za udział w konkursie. W niedzielę wyniki.

Świetny pomysł, bardzo mi sie podoba, bo jestem tu nowa i chwilowo zagubiona :-))
Takie wsparcie dla nowych jest genialnym pomysłem.
Dzisiaj ukaże się mój pierwszy post.
Czy mam go zgłosić tutaj ,czy jednak sam będziesz wybierał ?
Z treści Twojego artykułu wynika ,że sam będziesz decydował kogo wybierzesz :-)
Pomysł z Ogłoszeniami również jest świetny :-)
Bedę na pewno obserwować pilnie Codziennik, naprawdę genialna inicjatywa :-)

Zaczynam od wtorku i będę wybierał teksty z poniedziałku, ale jeżeli opublikujesz dzisiaj post z tagiem #polish to na pewno zamieszczę o tym informację za tydzień w niedzielę.

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź,
ułatwia mi to poruszanie się po Steemit :-)

Ja w takim razie życzę powodzenia i dobrej zabawy 😉

Już jest i zobaczymy co z tego wyjdzie :-))
Z przygodami było, bo przez spację na tagach nie mogłam wrzucić posta ech...te szczegóły...
https://steemit.com/introduceyourself/@kristinbb/nr-1-jestem-juliusz-cesar
Dziękuję za życzenia :-)

Congratulations @codziennik! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Meet the Steemians Contest - Intermediate results

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Ta grafika i logo, które widzimy, są ok! :)

Dzięki 😉
Grafika Codziennika zostanie taka jaka jest, natomiast chciałbym żeby ktoś zaprojektował fajne logo, z którym będzie można kojarzyć codziennik. Mam nadzieję, że kilka prac wpłynie, bo skromne 3 SBD czeka na nowego właściciela 😉

Cześć! Widzę, że i ty chcesz rozwijać polską społeczność ;)
Świetna inicjatywa. W końcu będzie na tej platformie miejsce gdzie będę mógł efektywnie promować organizowane przeze mnie konkursy.

A może w przyszłości nawet wyniknie jakaś współpraca? :)

Tak, czy tak zamysł świetny. Oczywiście zostawiam upvote i follow.

Taki mam zamiar. Dzięki za wsparcie. Jakby co to pisz w sprawie ogłoszeń 😉

Posted using Partiko Android

Welcome to Steem codziennik! Partiko is officially the fastest and most popular mobile app for Steem. Unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded with Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!

Brawo @baro89! Działaj, działaj - nasze #polish potrzebuje dobrych pomysłów :)

Oczywiście będę obserwować, powodzenia!

Dziękuję za wsparcie i również pozdrawiam 😉

Posted using Partiko Android

Welcome to steemit @codziennik.

Welcome the new steemians. Have a great day!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81