Doprava - oprava

in #cesky6 years ago (edited)

Tak minulý článek byl tak nějak (jak to u mně bývá) naprosto mimo a až po přečtení článku od @xlisto, jsem pochopil, co se po mně chce. Nyní tedy přejdu k tomu správnému tématu.

Zatím jsem měl tu možnost, vyzkoušet všechny běžné typy dopravy. Mimo motorky a psího spřežení, bych řekl, že jsem se asi svezl vším. V každém dopravním prostředku je něco, co mě potěšilo a zároveň něco, co mě nepotěšilo. Prostě všude je chleba o dvou kůrkách...

plane.jpg

Letadlo, to byl pro mě asi nejvíce vzrušující zážitek z cestování. Ta velikost letadla, rozlehlost letišť, ta spousta lidí všude... Navíc ten pocit, když se ten obří železný pták zvedá z ranveje, úchvatná podívaná z okénka (pokud neletíte v noci a přeje vám počasí) a to přistání, kdy se snášíte z nebe a dosedáte na runway, plus představa těch obrovských vzdáleností, které v letadle překonáváte během chvíle, to vše pro mne dělá létání maximálně okouzlující a úchvatné. Stinná stránka věci je však to ostatní kolem. Mám na mysli to čekání v letištních halách, ty otravné a přísné kontroly (které jsou ovšem pochopitelné a potřebné) a ty ceny.

mašinky,jpg.jpg

Mašiny, mašinky, vláčky kolejáčky a vůbec železnice, vyjma metra a šaliny, to je asi moje nejoblíbenější doprava. Možná to souvisí s tím, že jsem kluk a pro kluky je železnice prostě top. Ať už jde o jízdu v soupravě taženou parní lokomotivou, při příležitosti nějakých oslav nebo cestování z bodu A do bodu B, jízda vlakem je prostě nej. Líbí se mi prostor ve vlaku, pohodlí a velké okno, ze kterého se rád dívám a samozřejmě vykláním a jsem jako pes v autě. A ta rozličná nádraží v rozličných městech. Prostě nádhera. Vlakem jsem toho asi najezdil nejvíce a tudíž z něj mám i nejvíce veselých zážitků. Je to pomalejší způsob cestování, ale nejspíše nejlepší.

mašinky2.jpg

Automobil. To je všední prostředek, kterým se dostávám do práce a zřejmě proto ztrácí veškeré kouzlo. Nicméně je asi nejefektivnější. Navíc, člověk je svým vlastním pánem, může si zastavit, kde chce a kdy chce, vyjet v kolik chce vzít si s sebou, co chce. Ovšem jsme závislí na stavu vozovky (některé silnice už pomalu nejsou sjízdné), průjezdnosti měst (dopravní zácpy nejsou vůbec příjemné) a pokud se vám auto pokazí, zařizujete vše sami a to někde v zahraničí není nic super a navíc je to i drahé.

zápcha.jpg

A nakonec lodě, lodičky a ostatní nestabilní věcičky na vodě. Cestování po vodě je pro mne asi tou nejméně příjemnou a přitažlivou záležitostí. Pokud tedy nejde o plácání se na šlapadle někde na přehradě. Prakticky nepoužitelná doprava pro osoby. Pominu-li výletní lodě, zůstávají mi pouze trajekty a zaoceánské parníky. Nikdy jsem lodí necestoval a ani nechci. Nejsem vodní živel a tak mne to ani neláká. Ale pro někoho to samozřejmě může být romantické.

Foto: https://pixabay.com/

Sort:  

I WILL UPVOTE AND RESTEEM YOUR BLOG POST TO MY 35,000+ FOLLOWERS. JUST SEND 0.5 SBD OR 0.5 STEEM TO a-0-0 WITH YOUR BLOG POST WEB PAGE ADDRESS IN THE MEMO.

This post has received a 2.50 % upvote from @drotto thanks to: @sorryjako.

You got a 1.75% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @sorryjako! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1 SBD Per 1000 SP | Discord server

You just planted 0.38 tree(s)!


Thanks to @sorryjako

We have planted already 7694.16 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 20127.90
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Congratulations @sorryjako! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Quarter Finals - Day 2


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sorryjako! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sorryjako! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - The party continues

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sorryjako! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67