Motto pro nováčky // Smart words for newcomers

in #busy6 years ago

When browsing the Internet today, I found this smart quote. In my oppinion it fits Steemit perfectly and I am happy that there are so many people here who did not miss this great opportunity.

Have a nice weekend!

opportunity_edison.jpg

Dnes jsem cestou z práce myslel na @godfishe a zvažoval, jestli bych ženušku přeci jen nepřesvědčil, že bychom se místo na chalupu, vydali do té Ostravy. No, prodloužený víkend, nebudu to napínat, nepovedlo se.

Nicméně jsem při tom přemítání narazil na pěkné motto, které dle mého na Steemit dobře pasuje. Ano, mnoho lidí nevyužije příležitost, protože smrdí prací (velmi volný překlad)! Tak snad to možné nováčky, lapené v sobotu neodradí a dočkáme se nových zajímavých psavců! :-)

Sort:  

Sice teď nenacházím mnoho času psát, ale verbuji kde mohu :) :D, ať té komunitě pomohu alespoň tak. Vypadá to, že se mi podařilo ulovit další duši :)

:) ty tu jsi :) já už mám taky jednu... mohli by jsme vyhlásit soutěž :D

:) představujte si mě jako Rose ze seriálu Dva a půl chlapa, často se neprojevuji, ale sem tam se schovám pod balkonem a poslouchám :)

ještě že tenhle seriál mě úplně minul, takže akorát vidím kačíka jak stojí pod balkonem a mlčí :D

To je hodně velká škoda!

Nezabila Rose náhodou někoho? (Řečnická) ...

Vsiml jsem [email protected] jak to ma, je take "Tvuj" a moc se mi libi, jak pise. Jsi sikulka!😃jU

:) to jo, dělá mi radost. Další bude holka. Jestli jí to nechá zaregistrovat :D

Take ted mam jednu dusicku rozpracovanou, tak treba se zadari😃

Jo to je trefné moto pro steemit.

Motto je skvělé. Akorát mi to nesedí od člověka, který "vykrádal" myšlenky jiných a uveřejňoval je jako své. Zářný příklad, jak se nechovat na Steemitu

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.96% upvote!
I was summoned by @belahejna. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60500.53
ETH 2341.18
USDT 1.00
SBD 2.53