Thought on increasing rewards / 報酬について考える
I received these T-shirts today from my sister living in Japan.
T-shirts are UNIQLO bland.
One piece fan will go crazy on these.
Thanks sis!
今日、日本に住む妹からT-シャツが届きましした。
ユニクロのT-シャツです。
ワンピースファンにはたまらんですなw
ありがとう〜^^
I’ve been thinking of the way to increase my rewards a little more lately.
As you can see, I use @ocdb.
Without using OCDB I only get around $1.50 per post.
OCDB is a non-profit bid bot that you can get 10% ROI.
They are only available for the post written in English for now and you need to be whitelisted to use it.
If you have featured in one of OCD Daily at @ocd in the past, you are whitelisted.
Some of your followers might have recommended you to get whitelisted as well so you can check your status HERE
最近、もう少し報酬を増やす方法はないかなと考えている私です。
丁度よく @akipponnさんが記事にしてくださったので、そちらも参考にしてくださいね。
日本語圏のみなさんへ、ちょっとだけ報酬を増やす3つのコツ皆さんお気付きのように、私は@ocdb を使っています。
OCDB は非営利のビッドボットです。
ビッドボットって日本語でなんて言うんでしたっけ?
日本語が出てこない 😭
OCDB を使わないと、私の投稿にいただける報酬は$1.50 前後でしょうか…
OCDB のROI (Return on investment 投資して得られる利益)は10%、私はSteemが増えたらパワーアップするだけなので、ビッドボット経由でちょっと報酬を増やしてからパワーアップしている感じですかね。
ただ、OCDBを使うにはホワイトリストに登録されてないと使えません。
そして、今のところ英語で書かれた投稿にのみ使えます。
過去に @ocdの International Daily で紹介された方は、ホワイトリストに登録されているので、記事を英語で書いた時は使えます。
ホワイトリストはこちらで確認できます。
I receive some support from communities like @make-a-whale, @qurator, @steembasicincome and @steemcryptosicko as well.
For these communities, you provide upvotes and/or delegations or send Steem to receive upvote from them.
I’m hoping to increase this area of support.
If you have any suggestion, please let me know.
いくつかのコミュニティーからのサポートも受けています。
@make-a-whale @qurator @steembasicincome @steemcryptosicko…これらのコミュニティーはその投稿にアップボート又はデレゲーション、Steemを送るなどする事でサポートを受けられます。
この辺りのサポートをもう少し増やせないかなと思うのです。
何か良い情報をお持ちの方、アドバイスいただけると嬉しいです。
I’m thinking of running SBI giveaway...maybe...but I haven’t got good idea for it yet.
Well, that’s all for today.
See ya!
SBI のギブアウェイも考えているのですが、良いアイデアが浮かばない今日この頃です。
では、また。
SPデリゲーション量に対する報酬を調べてみました。
dcommerceよりもsteemcryptosickoの方が効率が良いですね。
@djynnさんが利用されているところのデリゲーション量に対する報酬
私が利用しているところのデリゲーション量に対する報酬
さすが@yasuさん!
こうやって数字が見えるといいですね。
検討しやすいです。
私はもう少しもらえていたかなと思っていたのですが、なるほど…
ありがとうございます!
私も$1超えればいいかな、$2頂けたら御の字!という感覚でいましたが、@akipponnさんの投稿を読んでもう少し報酬を追ってみようかなと思ったところでした。報酬は、やはり大きなモチベーションになりますね😊
私もいろいろ試してみたいと思います!
Congratulations @djynn! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :
You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word
STOPTo support your work, I also upvoted your post!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!
Thank you!
You're welcome @djynn
Feel free to support us back, vote for our witness.
You will get one more badge and more powerful upvotes from us on your posts with our next notifications.
Upvoteしてくれる方の母数の多さには代え難く、結局は英語でよいコミュニティーにつながりつつ投稿していくのが一番報酬につながるのかなあと思う今日この頃です。
過去大きな報酬のついた自分の投稿を分析してみてもおもしろいかもしれませんね。去年の春までは暗号通貨が盛り上がっていた分を差し引く必要はありますが。私はピザの作り方、洋裁のコツ、靴下の再利用の仕方・・・・・・・などなど本職の書く仕事の分野と全く関係ないトピックで大きな報酬がついていてうれしいやらかなしいやらです😅
私の過去の投稿…すごい報酬が付いているのがあって、びっくりしますよ〜w
今その投稿を確認したら報酬は388ドルとなっていましたが、当時のSteemの価値で600ドル以上でした🤣
あの時アップボートを下さった方たち、時々アップボートしてくれますが、あの金額はもう見れないでしょうね。
私をSteemにハマらせるための作戦だったのかと思っています、笑
@akipponnさんは、英語がお上手ですから、時間があればキュレーターのお仕事をする事でも報酬を増やすことが出来ると思います。
wow this t-shirts looks beautiful with nice designs.
Beautiful photograph...
Hehe thanks ;)
It's a beautiful detail of your sister, the shirts are cute.
Will you open more borders? A shirt like that with your designs would look beautiful.
Hmmmmm I do not know much about the robots, I do not use them almost, I know that some change in terms of the percentage of votes, if my head is not crazy, I think there is an App to know about that.
I so wish I that my design could be on t-shirts someday. I’m working on it slowly.
Posted using Partiko iOS
Slowly but surely, you are talented so it will not be strange to see your designs in many things... I would like to have one of those shirts someday. <3 <3 <3
I hope you achieve your goal very soon and be a success. ;)
I like the last shirt the best. I hope you come up with a good idea for your SBI giveaway. The @freewritehouse just finished a month long campaign to "Grow the Freewrite House." If you bought 20 SBI for them, they would buy 26 SBI for you. I don't think there was a limit as to how much you could buy. It is over now but they plan on doing it again in the near future. I will let you know if you are interested.
I think I got an idea now.
I admire you for keeping your giveaway active.
I hope I can do it as well.
Great! Is it something that I will be able to enter or is it for artists only? As you saw with mine it takes a while for a new contest to get going and there are slow weeks. But for you it may be different because you have a larger following than I do. I wish you the best. : )
Not aiming artist only at all.
I’m hoping that everyone can join :)
Yay! Now you have my interest peaked. When do you plan to begin?
I'm hoping this Friday.
Hope you like it ;)
I will definitely be there! : )
ビットボットを日本語で言うと?「入札ボット」に一票。
Posted using Partiko iOS
そうです、そうです、入札ボット!
さすがヤスさん!
ありがとうございます!