火燎森騙子(袁炳輝)在Facebook所寫的文章(二)

in #yuenpingfai6 years ago

屈機

售賣機新資料

vending.jpg

有唔少讀者叫我寫多啲關於自動售賣機嘅最新消息 , 因為始終我都要整理一下邊啲可以公開講,邊啲唔可以公開講, 所以希望大家, 畀少少包容.

有啲嘢其實你只要簡單推敲, 都可以搵到我有心留白地方嘅答案.

呢幾日經銷商主動搵我,希望我可以畀一啲交易所嘅人脈比佢 , 原來收到嘅現金同埋比特幣,都唔係好夠擺落去之後部署嘅比特幣提款機度。

以我估算,即係話佢哋準備投放嘅比特幣提款機規模,應該唔係好細。

而揾呢啲交易所嘅原因,係希望增加atm 嘅比特幣同埋現金交收吞吐量。

呢一個優勢係當日投資時未發生, 覺得好有驚喜.

越多比特幣嘅提款機,就會越令可以收比特幣嘅智能自動售賣機受益, 只要香港越多人擁有比特幣,就越有機會有人用比特幣去消費。

情況就好似交易所,一買一賣先至會有成交價 。即係話睇好同睇淡嘅人 ,係一定同時存在。

如果以咁大規模嘅投資,就解釋到點解經銷商可以獨家經營呢款智能自動售賣機 。

成件事好鬼星火燎原feel
公開屈機定價策略

28 Oct 2017 1:03pm

之前有提過, 自動售賣機會增加信用卡收款功能. 因為發現市場原來一啲大額嘅交易係冇人做, 即係話冇對手.

因為個個覺得自動售賣機唔會買超過50蚊嘅嘢, 但係亦因為人人咁樣諗,所以大額小小嘅交易個市場係無限大!

做個假設,如果喺ifc 放自動售賣機 ,只係賣dior嘅唇膏 ,( 當然我係亂講) 唔單止交易金額會好大 ,而且呢部機已經係非常值錢 ,遲d 好似h 24咁 有交易平台, 二手機價錢一定會反映地產嘅價值喺裏面, 所以最終價值不容忽視。

其實呢啲價值,我覺得好快所有人都會睇到,投資者要做嘅事,就喺人哋睇到價值之前快人一步, 以快打慢。

我所知而家呢一批,係最後一批十萬蚊以下嘅售賣機, 之後因為要加信用卡收款系統,每部機嘅成本會多咗一萬五千蚊 , 仲未計安裝費 , 成本將會轉嫁去第四批及之後嘅投資者嗰度, 即係話舊客戶係免費加,優勢愈嚟愈大。 大家係知得早過人,千祈唔好最後係慢過人。

再之後嘅價錢,以我所知應該係十二萬左右 ,再下一批係十五萬左右, 其實唔覺唔覺大家手上面嘅資產已經升咗五成, 因為有成交 ,就等於係市場價。

我唔信到時会冇成交,因為就算加到三十萬,呢個投資都係一個吸引嘅投資, 只要你幻想所有機都落曬地嗰個畫面,你唔使計都知呢個投資唔會係十萬蚊。

我問咗佢哋好多次,佢哋係話以whatsapp報價作準,所以將來就算加咗價,佢哋都會跟番最近嗰一次報價,即係話而家你叫佢報咗,之後你至少唔使捱加價嘅機。

1 Nov 2017 8:09pm

雖然自己係一個投資者 ,但亦係一個有經營能力嘅生意人 。

我有能力去令到原本唔能夠買賣嘅合約, 變成有價有市有息派嘅資產。

一樣有能力將自動售賣機, 變成地產項目。 大家要明白點解我而家晚晚咁夜都未瞓。

仲有另外一條大嘅戰線, 我喺度幫手串聯緊, 開發到嘅話 , 每部機營業額係有機會過百萬。( 只要你係買緊可以收比特幣嗰個機款, 你先至可以食到呢一個浪。) 暫時有三成把握。

要記住所有消息出曬嚟, 有兩個風險 , 第一 到時道門應該會閂埋, 因為已經驚動咗投行, 俾佢搞包裝完一大輪 , 整隻保本定息基金, 應該会用6, 7倍價錢再賣返出嚟。 第二 , 就算度門未閂埋 ,價錢一定會升得好快。

我應該係比較大嘅投資者, 幫自己資產釋放返應有嘅價值 ,係我成日做嘅事。
一個令我興奮到瞓唔到嘅消息

2 Nov 2017 12:31pm

大家快啲增持自動售賣機,未買嘅就快啲去買,

Ivmcc.com

一項新嘅合作, 如果真係傾得成, 自動售賣機 一定賣得快過挖礦機, 件事一定會由十萬變做廿萬, 我已經保守咁樣講。 而且成部機嘅營業額 ,好容易過一百萬。

雖然件事 有七成機會成唔到 ,但已經令我瞓唔到啦, 足足兩三日, (不過至少知呢個方向可行 ,呢間合作唔到 ,我再用我嘅關係網,搵另外一間去合作 )所以冇辦法,要拍返粒安眠藥。
屈機項目 最新情況

4 Nov 2017 10:02pm

因為我會定期同創辦人 一齊開下會了解情況, 呢一項都係我比較重視嘅投資, 所以係比較關注少少。

有兩個幾好嘅消息可以公開同大家講( 並不包括令我寢食難安嘅大型戰線), 第一係 呢款智能自動售賣機, 竟然可以買一啲新鮮產品, 例如即食菜, 再揀埋沙律醬, 試行嘅數據反應熱烈, 竟然好多學生幫襯。

另外喺某一個好出名嘅商場, 雖然租要六千蚊 ,營業額可以達到四位數字一日, 畀最新嘅數據再高咗啲, 佢哋跑到嘅位置真係非常之好。
開會前再買入屈機

7 Nov 2017 7:23pm

今個星期,會開一個重要嘅會議, 就係令人一直瞓唔著嘅大型戰線, 當然我係非常之希望所有公司都係香港做基地 ,唔係太想同外國公司合作。

而且難得而家屈機嘅創辦人 同其他人都合作得嚟 ,呢一個都係一個緣份。

小弟將會代表所有投資者去傾, 主要係同 技術平台 合作, 我亦會有plan b plan c ,因為而家屈機嘅規模已經去到 上市公司級數。

我發現搵人合作有如探囊取物, 嚟緊呢三個禮拜都會有其他技術平台傾合作。

而且已經有兩間投行好有興趣, 希望成事之後, 可以同到佢哋啲基金再合作 。

我會密切留意邊一間公司誠意係會大啲, 同埋最重要做到嗰件事 ,唔係得個噏字個种公司。

簡單啲講句, 我係要一定做到呢件事。

既然係咁,我倒不如喺傾之前就入定貨。 下面其實只係我其中一個電子錢包, 我係一個鍾意作細 同埋作風低調嘅人, 冇必要 唔會凸個頭出嚟, 明就明唔明就由佢。

Ivmcc.com

呢排天機唔係咁願意收比特幣其實係有原因, 真係唔好意思喇咁多位。
關於屈機嘅大戰線

10 Nov 2017 4:36pm

啱啱開完會, 暫時只係好初步互相認識, 但各單位 感覺上應該都合作得嚟, 我嘅建議係快啲增加投資數量, 假設將來上到市, 我嘅要求係要所有屈機嘅機主,都可以上市前擁有股份, 就算只係佔少部分, 都一定要有, 呢個係其中一個合作條件。 不過利益嘅嘢住後再傾實d。

就算上唔到市, 如果呢條大戰線開發到, 屈機嘅利潤係超乎想像。

另外喺個會議度,小弟死R咗一個新嘅硬件, 只要你係第四批或之前嘅投資者, 就唔使再加錢。 呢個係關乎日後無論乜嘢支付系統, 都會增加機會收到錢。 多謝創辦人慷慨解囊。

容許我再整理一下今日個會議, 可以透露嘅我會盡量透露,放心.
屈機項目題外話

10 Nov 2017 4:42pm

題外話, 會議中有一位支付系統嘅大佬級人馬在場, 一年營業額大概係1500億人民幣左右, 佢一睇個項目就已經斷定廣告收益潛力非常之大。

英雄所見略同。

致屈機大客

10 Nov 2017 9:36pm

啱啱收到消息, 一啲比較大少少嘅投資者, 將會收到天機嘅邀請 ,去試一啲好勁嘅地方, 我提議大家接受, 同埋保持低調。 因為只係得返十部機嘅名額。 一月份就已經可以營運。

mj-169x300.jpg

緊急對策

11 Nov 2017 12:11am

啱啱收到讀者留言, 整個屈機集團, 所有大機已經全數沽清, 而家得番後備計劃 ,天機有細機賣, 暫時仲收到比特幣 ,呢個訊號係一個強烈就嚟閂門嘅訊號.

既然停得咁急 ,我覺得大家要加快腳步, 唔好理佢大機定細機, 最緊要有機.
大戰線確立後的甜品

11 Nov 2017 3:20pm

屈機嗰條大戰線如果合作順利, 會增加投行合作嘅機會, 只要攞到同投行合作嘅機會, 成件事順利成章應該可以上市。( 預計三年)

喺呢度我可以做嘅係協調各方, 一齊成長。

除咗呢方面,我只係有一個要求,就係所有屈機嘅機主, 可以喺上市嗰部分度,享有十個percent左右嘅股份, 之後先至上市。 (如果最後冇上市,呢件事就當冇發生過。)

我唔會佔呢十個percent, 會另外佔某個百分比, 嚮往後嘅發展絕對唔會影響大家利益。

至於呢啲原始股份甜品,幾時會截龍, 我就控制唔到, 只能夠叫你哋快少少,唔好等啲事情變到係另外一回事, 先至出手。 有機會時係要捉而唔係等。

Ivmcc.com
屈機項目 兩個減低選址劣勢方法

12 Nov 2017 7:49am

(所有嘢以官方發佈為準)

呢幾日同佢哋開咗好多個會, 尋晚亦等於通宵咗一晚, 因為希望將啲嘢盡快可以實行, 同埋亦希望平衡各方利益保持公平。 相信呢兩日大家都攰呀。

佢哋將會推出一個 你想點 嘅計劃, 就係如果你哋擔心自己選址嘅排名比較後, 揀唔到啲好嘅位。

你可以做定呢一個後備動作, 就係你見到一啲合適擺放 售賣機嘅地點, 例如係你自己住緊嘅屋苑, 提供 聯絡嘅單位同埋對口人,佢哋就會去傾,如果傾得成功, 你就可以優先用呢一個位置 。

當然如果呢個位置一早已經傾咗, 咁就唔算數。 所以最好大家畀多幾個位置同埋聯絡人資料。 呢啲都係先到先得,萬一你覺得好嘅位置畀人哋推薦咗, 咁你就會少咗個優勢, 我相信每個人都有自己嘅優勢圈。

第二個方法, 係嚟緊幾個月後, 會有啲好特別嘅地方需要試運。 之後好可能係用抽籤形式去邀請投資者, 試運通常都有優勢。 所以如果之後抽中你, 真係要認真考慮下。
關於 你想點 計劃更新

13 Nov 2017 2:01pm

  1. 發現大家人際網絡都好強大 , 已經唔少加盟者俾左一d靚地方既contact person 甚至係至到高層既contact, 如傾到已有該點優先選擇權 ,

諗到就填form俾contact! 唔使畀自己太大壓力, 因為本身擺機嘅地點已經足夠, 甚至乎只係部機唔夠啫。

https://goo.gl/forms/YwIWY1jZ7sIAZCDB3

落實呢個計劃只係回應讀者擔心自己, 揀機嘅地點畀人哋差好多, 減輕一下呢個問題。

  1. 記得 一般租務熱線唔計😂😂😂 一定要有特定人同電話先計在內 , 雖然已經寫左係form , 但仍然有人俾hotline , 譬如 就咁寫 朗豪坊租務部熱線咁 😂😂😂, 千祈唔好咁做。

  2. 類型上而家偏重左係商場 , 大家可以俾多d屋苑同工商廈 , 商場你預已經一早畀我哋佔據咗, 除非租金好貴。
    呢d係生意角度都幾好亦全年都咁stable , 大家其實去approach自已住緊既屋苑管業處傾傾 問邊個係負責屋苑設施 . 就已經可以拎到contact👍🏼

屋苑有時係禾稈冚珍珠😎😎
點解屈機賣曬?

15 Nov 2017 12:51pm

尋日開會發生咗一件事, 就係發現自動售賣機 嘅工廠已經買唔到某一隻零件, 所以第四批屈機 一直都未開始, 而且應該遙遙無期.

而我自己做咗一輪功課發現呢隻零件,通常喺台灣或者日本採購, 竟然冇人諗過泰國係有, 泰國咁啱有人脈, 竟然打幾個電話就訂到, 不過數量好少, 而且佢哋動作好慢, 到而家都未覆實我幾時出貨, 一日未出到貨 ,天機嗰邊都唔夠膽開始賣第四批, 我諗大家最好waiting list 都waiting住先, 因為以我所知個數量, 最多頂到一至兩日.

Sort:  

Congratulations @hkcheater! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Vote
You made your First Vote

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Meet the Steemians Contest - The results, the winners and the prizes
Meet the Steemians Contest - Special attendees revealed
Meet the Steemians Contest - Intermediate results

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63508.13
ETH 2493.92
USDT 1.00
SBD 2.68