Eylül'ün son haftasında Antalya!! - Antalya at September!!

in #travel7 years ago

For English speaking Steemians!! It is a vacation post about Antalya at last week of September. Flied there from Istanbul, weather was lovely and clearly it is the best sea ever. Water is like 26 °C and like crystal blue. Turquiase! Photos are taken from me. 25-30 September 2017 

Bir tatil postu

Evet değerli Steemian'lar tatile gidenlerinizin postlarının altına bu vicdansızlıktır dedim, tatil fotoğrafı paylaşmayın yazıktır günahtır dedim. Bazılarını flaglamayı bile düşündüm. (Son anda kendime hakim olup upvote'larını versem de söylendim.) Evet, bunların hepsini yaptım, çünkü tatile gidememiştim. Ancak Eylül ayının son günlerinde ben evet ben @misalen bir tatil kaçamağı yapabildim. "Şüphesiz ki Antalya dünyanın en güzel şehridir." sözünü doğrulamak için kavurucu sıcakların geçtiği ancak deniz suyunun sıcaklık olarak henüz düşmediği Eylül ayının son haftasının en iyi zaman olduğunu düşünerek biletimi flypgs.com'dan alıp Akdeniz'in engin maviliklerine doğru yola çıktım.

Eylül...

Bu şehrin sakinlerine sorsalar, hangi ayı daha çok seviyorsunuz diye. Hepsi hep bir ağızdan "Eylül!!" diye bağırmazlarsa ben de bir şey bilmiyorum. Ya bu ne kadar güzel bir havadır, terletmeyen, üşütmeyen, güneşli ama boğmayan. Eylül'ün diğer faydalarına gelecek olursak tatil sezonunun bitmesi ve okulların açılması sayesinde o her güzel yeri çekilmez hale getiren lüzumsuz kalabalıktan eser olmaması. Yok, yok insanlardan nefret etmiyorum, yani bir kısmından belki ama yani insanlığa karşı genel bir husumetim yok. Cidden yok ha yanlış anlamayın. Ama bu insan denen varlığın belli bir sayıdan fazla belli bir metrekare alan içerisinde toplanması neticesinde oluşan kalabalık adını verdiğimiz mevhum ve Zincirlikuyu metrobüsünde bu mevhuma aşırı maruz kalmanın getirdiği bir tahammülsüzlük sonrasında insanlıktan soğuduğumu söyleyebilirim. Bir dakika İstanbul araya girdi yine İstanbul çık aradan. Evet Antalya diyorduk. Havanın açık ve güneşli seyrettiği bir Eylül ayında, sakin ve muhteşemdi... 

Deniz...

Yaz tatilinin %99,9994'ünü denize girmek olarak benimseyen benim için deniz olmazsa olmaz. Bu şehirde Deniz dediğiniz zaman alternatif çok. Eğere çakıl taşlarıyla pırıl pırıl bir denizden hoşlanıyorsanız Konyaaltı Plajı'na, alabildiğine uzanan ince kumlu kumsaldan hoşlanıyorsanız Lara Plajı'na gitmeniz lazım. Amaaa eğer @misalen'seniz ve sizi bunların ikisi de kesmiyorsa Falezlerden denize girmeyi tercih edersiniz. Turkuaz'ın tonları ve derin kayalıklarıyla falezler benim şu ana kadar girdiğim denizler içerisinde uzak ara en iyisi. Belki Ölüdeniz... Yok ya Antalya daha iyi.

Bu arada şu denize atlama platformlarının ne zaman başına gelsem tüm hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçer. Hayır bu yükseklikten atlayan kimseye bir şey olduğu yok. Biliyorum ben de biliyorum ama, olmuyor Steemian'lar. O platformun başına çıkınca olmuyor... 8-10 yaşındaki çocuklar bana inat yaklaşık 4-5 metre yüksekteki bu rampadan suya atladılar sırayla. Bir 10 dakika kadar aşağıya iyice baktım, sonra merdivenlerden usulca indim. Yaa atlardım da şimdi keyfim yok tribi ile... :D

Akşamlar...

Antalya'nın en sevdiğim kısmı yürüyüş için ayrılan geniş yolları ve çarşıları oldu. Bir Tişört ve şort'la keyfinize göre gezebileceğiniz rahat mekanlarda oturabileceğiniz hoş bir şehir merkezi var. Yürüyerek bu kadar rahat gezilebilen başka bir büyükşehir var mıdır Türkiye'de bilmiyorum doğrusu. Ama yürüyüş için güneşin battığı ve havanın serinlediği akşamlar en iyi zaman. Şehir merkezine bu gelişimde fazla vakit ayırmasam da Saat Kulesi ve Attalos Heykeli'ni görmeden ayrılamazdım.

Tatil Dönüşü

Her güzel şeyin bir sonunun olduğu gibi bu tatilin de ne yazık ki bir sonu var. Son 10 gündür hiçbir şey yazacak vakit bulamasam da güzel bir post için fazlasıyla malzeme biriktiği için dönmenin getirdiği vicdan azabını Steemit'te yazarak biraz hafifletmeye çalışıyorum. Yazı da bitti sonunda, şimdi diyecek tek bir şey var. Döndük ve insafına kaldık ey İstanbul.

Sort:  

Ben tatil günlerimi, hatiralara birakmisken ve soğuyan havaya alışmaya çalışırken, görüyorum ki bazı dostlar henüz tatildeymis;-) kıskandım hem de cok, tatili ayrı güzel havayı ayrı kıskandım:-) bu arada 10 numara bir paylaşım olmuş, çok keyif aldım okurken..🙂

Tüm yazı bu haftanın hayali ile geçirdim sayın fizyoterapistim.
Hem yaz, biz bitti demeden bitmez! Dur yaa o başkaydı. :D

Bu tatil olayinin sonu hiç gelmiyor, çekirdek gibi😀 2 ay tatil yaptım gözüm hala 'travel' tag de hergün...

Ben de bu bir tek bende var sanıyordum. Hep bir yeterince tatil yapamamış olma hissi. Dönerken "bir hafta daha ne olur ne olur" diye sızlanıyordum zaten. :(

Harika bir sunum olmuş. Hatta ben de henüz 5 dakika önce Denizli Kaklık gezimi paylaştım. Şimdi sizin paylaşımınızı görünce güzelliğinden biraz da kıskanmadım değil :)

Çok teşekkürler! Aslında bir sürü fotoğraftan eleyerek koydum ama denizin gerçek rengini tam olarak veren bir fotoğraf yoktu ne yazık ki. Eylül'ün bu kadar güzel olacağı kimin aklına gelirdi. ;)

Kış mevsiminin geliyorum dediği şu günlerde özendirici bir paylaşım olmuş. Yaz henüz giderken özledik sanki bu paylaşımla,Teşekkürler güzel anlatımınız ve güzelliği belgeleyen fotoğraflarınız için...

Özlenmez mi yaz, usul usul giderken tadı damağımızda kaldı zaten. :(

Yazınızı beğendim ama, bir düzeltme yapmama izin verin : Antalya bir zamanlar Dünyanın en güzel şehri idi.

Oraya katılmamak imkansız, yalnız eskiden çok daha güzel olduğunu düşünsem de onca yapılaşmaya rağmen hala inci gibi parlıyor Antalya. Yalnız şu dönerciler çarşısına birinin bir el atması lazım artık. :D

Really it is amazing shoots .i like such a natural seens . Great work keep it up

Thank you!! It was more beautiful in reality, photos are incapable of getting the true colour I guess.

Thanks man. Please follow me already i followed you

Congratulations on your vacation, beautiful place, the sea, the sun

Thank you!!

Yaz tatilinizin geriye kalan 10 binde 6sını ne olarak benimsediğinizi merak ettim doğrusu . Sanırım o da denizden çıkmak olsa gerek 😃

Ehem, mevzubahis denizse gerisi teferruattır.

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @misalen to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here! || Check out our contests as well!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Antalya bu zamanlar hep güzel olmuştur. Lara da çekmiş olduğun fotograf evimin tam önü sayılır bilsem tanışmak isterdim. Birazda steemit hakkında muhabbet ederdik. @steemit-tr olarak yeni bir başlangıç yaptım. Biraz görüşlerinize ihtiyacım vardı. Ama sizi burda özelliklede evimin önünde çekmiş olduğunuz Antalya resimleri çok güzel çıkmış ellerinize sağlık

Geçen hafta oradayken paylaşsaydım keşke, şimdi üzüldüm. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama Antalya'nın en güzel tarafı oralar gibi. Bu arada aman yazmayın neresi diye, sonra aynı kalabalık orayı da keşfetmesin. :D

tek kapılı gizli bir bahçe gibi orası :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56679.48
ETH 2377.65
USDT 1.00
SBD 2.26