You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eylül'ün son haftasında Antalya!! - Antalya at September!!

in #travel7 years ago

Ben tatil günlerimi, hatiralara birakmisken ve soğuyan havaya alışmaya çalışırken, görüyorum ki bazı dostlar henüz tatildeymis;-) kıskandım hem de cok, tatili ayrı güzel havayı ayrı kıskandım:-) bu arada 10 numara bir paylaşım olmuş, çok keyif aldım okurken..🙂

Sort:  

Tüm yazı bu haftanın hayali ile geçirdim sayın fizyoterapistim.
Hem yaz, biz bitti demeden bitmez! Dur yaa o başkaydı. :D

Bu tatil olayinin sonu hiç gelmiyor, çekirdek gibi😀 2 ay tatil yaptım gözüm hala 'travel' tag de hergün...

Ben de bu bir tek bende var sanıyordum. Hep bir yeterince tatil yapamamış olma hissi. Dönerken "bir hafta daha ne olur ne olur" diye sızlanıyordum zaten. :(

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65