Tryardım Desteklenen İçerikler 8 Haziran 2018

in #tr6 years ago

post_main_pic.jpg

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim-upvote kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

#Yazarİçerik
1.@cyberyunusFarklı Kripto Haber Sitesinde STEEM/SBD Çağrısı Ha Geldi Ha Gelecek! #5
2.@bahriyeli" STEEM VE SBD KRİPTO PARALARININ GELECEĞİ VE TÜRK BORSALARINDAKİ YERİ_2
3.@punkyGüle güle Github...
4.@burakdogusoyEDİRNE GEZİSİ
5.@batuhocaİkinci Yeni Akımı
6.@sudefteriBir kovboy hikâyesi #15
7.@murattatarİyi de Hangi Hisse?
8.@irineadDuyduğumuz Fakat Anlamlarını Karıştırabildiğimiz Kelimeler Vol 1
9.@edebiyatDeliliğe Övgü
10.@doctorbishopBilimin küçük şakaları #1
11.@cashthekushMarkdown Fikirleri
12.@videoaddictionSalyangozlara Hafıza Nakli
13.@elchinYeni bulduğum kuş yuvası

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

#Yazarİçerik
1.@cyberyunusFarklı Kripto Haber Sitesinde STEEM/SBD Çağrısı Ha Geldi Ha Gelecek! #5
2.@elchinYeni bulduğum kuş yuvası

versuch_-_banner_-_tryadim.png


TrYardım Projesini Desteklemek İçin


Supporters - Destekleyenler


@timcliff - Vote Witness

@emrebeyler - Vote Witness

@oendertuerk

@pharesim - Vote Witness

@lukestokes.mhth - Vote Witness

@anadolu

@fetch

@arafs

@omersurer

@trdaily

Moderatörler


@damla

@rdvn

& MOTIVE EKİBİ üyeleri


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Logo & Banner via: @oendertuerk

post_banner_gf.gif

Sort:  

seçilen arkadaşları tebrik ederim, destekleriniz için teşekkürler. :)

arkadaşlarımızı tebrik ediyorum:)
ve teşekkür ederim..😊

Seçilen arkadaşlarımi tebrik ediyorum:)

Teşekkürler hocam. Böyle bir topluluk yaratığınız için hepinize teşekkür ederim .Tamda motiveye ihtiyacım olduğu anda oy aldım sizlerden . Hakketen yerine düşdü . Çok teşekkür ederim. Seçilen tüm arkadaşlarımıda tebrikler ederim .
Bi aralar sbd kiralamıştım . O zamalar postlarıma ilgi büyükdü Sbd sayesinde. Kiraye vakti bitdikden sonra postalarıma gelen oylar tamemen azaldı yok derecesine yaklaşdı . Tamda bu anda böyle bir ödül harika oldu )

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42