Markdown Fikirleri

in #tr6 years ago (edited)



Bazı arkadaşlar benim yazılımcı olduğumu düşünebilir, değilim. Sadece, araştırmayı seven ve biraz kodlarla oyun oynayan biriyim. Markdown çok basit bir yazım aracı. Aynı basitlik yeri geldiğinde gönderilerimize de yansıyor. Biraz daha renkli, biraz daha kullanılabilirliği yüksek olmasını isterdim. Hazırlayacağınız gönderilere fikir oluşturması açısından, aklıma gelen ve uygulayabildiğim kodlar ile gönderiler paylaşmaya çalışacağım. Bu gönderiyi steemd sitesi üzerinden inceleyerek, kodlar hakkında fikir edinebilirsiniz. (Üstteki adres satırında "steemit" yazan yere "steemd" yazmanız yeterli)




              


Markdown sizi kısıtlıyor mu?
Kısıtlı imkanlarla görsellik
katmaktan yoruldunuz mu?
Markdown kalıplarını yıkmanın
vakti gelmedi mi?

Hayal gücünüzü sınırlamayın;
Markdown kodları sadece bir araç!!!

DEVAM EDECEK.....



            
Sort:  

Son yaptığın şekiller harika çok seviyorum renkli ilginç yazıları canlı canlı :))

:)) Teşekkürler @baycan, Steemit'e biraz renk katalım, biraz kalıplardan kurtulalım, biraz da eğlenelim istiyorum 😃 👍

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

Aynen ben de eğlenceli neşeli bir steemit olsun istiyorum. Sıkıcı yorumlar yapmak istemiyorum arada esprili yorumlar da olsa olur.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 8 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43