Yeni bulduğum kuş yuvası .

in #tr6 years ago

Bi kaç zamandır bu kuşu izliyorum. 

Kendine yuva yaptığını biliyordum ama nerede ve nasıl bi yuva olduğunu çok merak ediyordum . 

Dün keşinden sonra kuşu ve yapmış olduğu yuvayı buldum . 

Sık ağaç dallarının arasında kendine sım sıkı yuva yapmış yavrularının çıkması için yumurtalarını ısıtan bu kuş yumurtalara bi zarar gelmesin diye hiç kalkmıyordu yumurtalaraın üstünden . 

Günlük bir ya iki defa yumurtaların üstünden kalkan bu kuş saatlerce bıkmadanyerinde kalıyor o mutlu anı bekliyor. 

Bende kuşu daha çok rahatsız etmek istemedim . Bi kaç kare fotoğrafını çekip oradan uzaklaştım . 


![IMG_8117.JPG]() ![IMG_8106.JPG]() ![IMG_8110.JPG]()
Sort:  

Great work.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 8 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56298.58
ETH 2463.03
USDT 1.00
SBD 2.32