Farklı Kripto Haber Sitesinde STEEM/SBD Çağrısı Ha Geldi Ha Gelecek! #5

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar!

Steemit platformunda kazandığımız STEEM/SBD coinlerinin Türk borsalarında daha az komisyon ve işlem ile çekebilmemiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. STEEM/SBD coinlerinin Türk borsalarında işleme girmesi için sizde destek vermelisiniz. Destek projesi kapsamında güzel sonuçlar elde ettiğimiz bu dönemde çalışmalarımı sürdürüyorum.
STEEM/SBD Türk borsalarında işlem görmesi hakkında yeterli bilgisi olmayan arkadaşlar diğer paylaşımlarımı incelemelidir.

Görsel Kaynak

Evet, çok uzun bir seri olduğunu biliyorum. Geçen gün Cumartesi günü ‘bir’ paylaşımın altında toplayacağımı söylememe rağmen ‘KoinBülteni’ ile geçtiğim temaslar sonucunda bu bilgiyi aktarmak istedim.

Kripto Haber Sitelerinde SBD/STEEM Haberleri

  • Haber Yayınlama


Ünlü, Türkçe Kripto haber sitelerinde yayınlayacağınız veya yayınlatacağınız STEEM/SBD haberleri Türk borsalarının ilgisini çekecektir. Türk borsalarına sosyal medya, dergiler ve haber kanallarından yapmış olduğumuz ‘baskı’ sonucunda onların pes etmesini bekliyorum.

Geçtiğimiz günlerde ‘KoinMedya’ sitesinde paylaşılan haberimizden sonra ‘KoinBülteni’ ile irtibata geçilip, rapor ve haber yazısı gönderilmiştir. Editör onayı aldıktan sonra makalenin yayınlanacağı belirtildi, teşekkürler.

Screenshot_3.png


Editör tarafından 'Türk Borsalarında STEEM/SBD Çağrısı' onay alırsa 'yorum' olarak aşağıya linkini bırakacağım.
Herkese iyi çalışmalar.

Sort:  

KoinBülteni'ninden bir dönüş var mı?

'KoinBülteni' yöneticileri hiç ilgili değil ya da bana öyle denk geldi :(
Çok geç cevap veriyorlar, muhtemelen yarın 'olumlu ya da olumsuz' bir açıklama yapacaklarını düşünüyorum.
Umarım yayınlanır :) @murattatar

@murattatar

" https://prnt.sc/jqkm45 " görüldüğü üzere ikna oldular mı olmadılar mı kararsız kalıyorum :) Ama bugün ki konuşmanın üzerine ben artık bugün yayınlamalarını bekliyorum, bence bana her gün katlanamazlar, ben bile bazen katlanamıyorum kendime :)) @murattatar

Abi resmen mengeneye koymuşsun adamları :)
"Tamam bir an önce yayınlayın şu haberi.." dedirteceksin sanırım :) Desteğin için teşekkürler.

https://prnt.sc/jr7eai :) Bize hem fikir olabilecek nitelikte hem de haberi 'KoinBülteninde' yayınlamaları için bir mesaj göndermişler.

@murattatar

Reddit'ten bir grup benzerini atıyorum BitFinex'te SBD işleme alınsın diye yapsa idi pek ala haber olabilirdi.
Gücümüz şimdilik bu kadar olduğu için, biraz ipe un sermişler gibi geldi bana..
Ama nihayetinde bu da bir adım.. Yarın yeni gelişmeler olduğunda STEEMit'e kulakları daha aşına artık ;)

Bende 'KoinBülteninden' elimi çektim :) Biraz nefes alsınlar, tekrar yükleneceğim ^^ Tam haber üretemedikleri zaman çökeyim tepelerine mecburen yayınlamak zorunda kalsınlar ^^ Her gün sonuçta 7-10 haber yayınlayamazlar, 1-2 de kaldıkları zaman tam zamanı..

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 8 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57800.38
ETH 3127.30
USDT 1.00
SBD 2.40