TrYardım Desteklenen İçerikler 22 Mayıs 2018

in #tr6 years ago (edited)

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Tarafından Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

Yazarİçerik
@kksafakZıtlıkların uyumu: APOLLON ve DIONYSOS
@cyberyunusMinik Bahçe Modasında : Terrarium (Teraryum) Yapılışı ve Bakımı
@uzercananBursa sokakları
@punkySteemit'in bildirim prensesi Ginabot
@queqtraKarbonhidrat Eksik Veya Fazla Olduğunda Ne Olur?
@burakdogusoyLEYLA DAN SONRA
@feryuseHayvanları Makineleştiren Filozof: Descartes / A Philosopher Who Mechanize Animals
@ygmrayktSoğuk Tatlı Sevenler Buraya
@janebirkin1yazı + 1şarkı #3
@artizmKırmızı Kıta - Landscapephotography
@doctorbishopSeç bakalım doktor
@edebiyatNÛŞÎREVÂN-I ÂDÎL
@cashthekushJeoloji [#2]

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

Yazarİçerik
@doctorbishopSeç bakalım doktor
@cyberyunusMinik Bahçe Modasında : Terrarium (Teraryum) Yapılışı ve Bakımı

TrYardım Projesini Desteklemek İçin

@tryardim hesabına SP delegasyonu yapabilirsiniz: 50 SP Delegasyon Linki | 100 SP Delegasyon Linki

Steem / SBD bağışlarınızı @trkasa topluluk hesabına transfer edebilirsiniz.

Trliste kürasyon izine katılabilirsiniz.


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
versuch_-_banner_-_tryadim.png
Banner via: @oendertuerk

Sort:  

Başarılar dilerim gayet iyi gidiyor proje😄

Başarı ve seçimlerinizden dolayı teşekkür ederim, devamını dilerim :)

İyi çalışmalar.

1 saat bakmayınca böyle telefonu kitleyecek bildirimler almayı özlemişim. Trliste kuyruğunun tadı bir ayrı :) çok teşekkür ediyorum

Merhaba @tryardim,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Congratulations @tryardim! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Tebrikler arkadaşlar 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64