Kırmızı Kıta - Landscapephotography

in #tr6 years ago

_DSC0432xx.jpg
Landscape Photography f2.8- 1/200 – ISO 100- SONY A7R - IZMIR -TURKEY


Merhaba arkadaşlar ,
Sait Faik'in cümlelerini hatırlatmakta fayda görüyorum ;
"söz vermiştim kendi kendime: yazı bile yazmayacaktım. yazı yazmak da hırstan başka ne idi ? burada namuslu insanlar arasında sakin ölümü bekleyecektim. hırs hiddet neme gerekti? yapamadım. koştum tütüncüye, kağıt kalem aldım oturdum. Ada'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. kalemi yonttum. yonttuktan sonra tuttum öptüm. yazmasam deli olacaktım."

Bu yazıyı sanırım 2008 baharında yazmıştım. O zamanlar daha melankolik biriydim ve amatör tabiki :)
Hikaye okumayı sevdiğim kadar yazmak için de hevesim vardı. Zaten evrene ne kadar yüreğini açarsan o kadar yer kaplarsın...


Ziyan bir çöküşün tam ortasındaydım.
Aslında her zaman kötü bir çöküşün tam ortasındayımdır.
Yine öldüğüm o gün yüzüme sen yansıdın.Seni hatırlamak yalnız ve bedbaht olmak için
taşınacagın mükemmel bir sehir gibiydi.
Kalabalık bir partideydim. Herkes bana oldukça iyi davranıyordu,zaten insanlar
ölecegini sezdikleri birine tüm iyi niyetlerini gösterirler , yalnızca
dünyaya tutunmak istediğinizde pençelerini çıkarırlar.Partiye dair
odanın karolarında şapırdayan çıplak ayaklar ve kokuşmuşluktan baska pek bir sey anımsamıyorum.
Bir ara sesin geliyordu aklıma, bir kaç kez duyabildiğim aynı ritimle ve bıraktıgım gibi.
yaşamayı özleyen birine nostalji yaşatacak keskinlikte
üstelik. Yokluğun beni böylesine zehirlerken doğru kelimeleri bekliyordum.
zaman benı öldürüyorsa ben de misilleme olarak onu öldürüyordum.
Evet mutlu bir partiydi ama kimse ruhunu kıpırdatmıyordu.
Küfür ediyordum gidişine ya da gelmeyişine. eger bir gün giderseniz gelmemeniz
gitmeniz kadar büyük bir suctur.Ve bazılarımız adınızı mezar tasında görmeye bayılır.
bunun için elinden gelen sucu işler , suç aracının hiçbir önemi yoktur.
anlayacağınız her sey olması gerektiği gibi kederliydi…
İnsanlar içti , bardaklar vuruldu.Beynim uyustugunda pürüssüzlüğünü hissettim yalnızlığın
olabildigince yalnızdım işte , seninle akıp giden sokaklar bile
bir baska kıtadaydı sanki.Başım zonkluyordu , düşüncelerimin başımı ağrıttıgını düşündüm
Karmaşa , kuralsızsızlık ve kaos içeren haddinden fazla düşünce şimdi bilincimi taciz
ediyordu.Koşarak uzaklaştım tüm o düzenbazlıktan , danslardan, oynaşmalardan.
Ben koşarken rüzgarlı serin bir aksam kentin ışıklarıyla benzeşiyordu.
Gözlerim daldıgı noktada boğulurken anımsadım.
bir boşluk daha dolmuştu o an.
Ve işte Tanrı iş başındaydı.Beni akıl almaz bir halüsinasyonun,
umutsuzluğun içine bırakmıştı. Seni gördüm işte, leblebi tozu gibi kokuyordu ruhun
dağılmıştın bir sokak lambasının gölgesine en yumuşak halinle.
zaten sonrasında bir araba farının sokağı degil de gözlerimi aydınlattığını anımsıyorum.
sıcak bir gündüzü getirmişti gece. Ceren Nallıca


Bu yazımda kullandığım fotograf bana aittir. TR arkadaşlarım umarım beğenirsiniz :)


Ben Ceren ,

All photos , story and drawings are belongs to me. @originalcontent - @originalworks If you like my works please resteem and upvote.. Thank you for your support and valuable comments on my art.

































Sort:  

I can't read any of the text, but the image is so beautiful. That sweep of pink blur with the focused seed heads of that lone stalk of grass speaks volumes.

Unfortunately, my english is not as good as it will translate article :)
I've shared so Turkish. it's a story ..
I'm glad you like the photos. my dear friend. Thank you for your support

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-22T07:58:06
Account Level: 5
Total XP: 2680.69/3200.00
Total Photos: 131
Total comments: 495
Total contest wins: 31
And have also received a 2.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Tek kelime ile muhteşem... Tebrik ediyorum seni @artizm

Duygularini ne güzel kaleme dökmüşsün.Kalemini çok iyi yontmuşsun.☺ devamini bekliyoruz...:)edebiyat tag eklesene boyle yazilarda kullaniyoruz...

tamaammm ekleyeyim doğru :)
beğenin ve ziyaretin için çok teşekkür ederim :)

Evrene ne kadar yüreğimizi açarsak o kadar yer kaplarız. Yüreklerimizin güzelliği o yerleri güzelleştirsin.🤗

Tebrikler.
Harika...

Ne denebilir ki ! Harika bir yazı ve ona eşdeğer güzellikte bir fotoğraf..
Yine yapmışsın yapacağını 😊

Merhaba @artizm,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

teşekkürlerrrrr :)

Resim harika, güzel konular paylaşmışsınız. Ağzınıza yüreğinize emeğinize sağlık . Teşekkürler

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 22 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz. Fotoğraf ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65