20 Aralık Trliste Günün Seçilen Yazıları

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşarlar, bu listemizde her gün düzenli olarak 3 gönderi seçmeye çalışıyoruz. Seçtiğimiz gönderilere hem @trkasa'daki bağışlar aracılığıyla destek olmaya çalışıyor hem de destek olunmasına teşvik ediyoruz. Amacımız Utopian, Sndbox gibi platformlardan gelir sağlayamayan arkadaşlara ufak bir fayda sağlamak. Listemize seçilmek için Trliste kurallarını okumuş ve kurallara uygun yazı paylaşmış olmanız gerekmekte. Lütfen #trliste etiketini kullanmadan önce yazınızın kurallara uygunluğunu kontrol ediniz.

İşte günün seçilen yazıları:

Listemiz aracılığıyla #tr topluluğuna destek olmak isterseniz @trkasa hesabına bağışlarınızı gönderebilirsiniz.

Liste Kurallarımız

Sort:  

Tebrikler. Ben de bu listeye girmek istiyorum, ne yapmam gerekiyor :D

seçilen arkadaşları tebrik ederim, başarılarınızın devamını dilerim.

Ellerine sağlık kazanan arkadaşların yazıların hepsi güzel tebrikler

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum

Tebrikler arkadaslar...

Yazısı seçilen arkadaşları tebrik ederiz. 😊

Elinize emeğinize sağlık arkadaşlar

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum.

Seçilen arkadasları tebrik ediyorum

Seçilen arkadaşları kutluyorum. Bir ara ben de seçilmek isterim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60796.54
ETH 3365.01
USDT 1.00
SBD 2.50