Akvaryum Forum İstanbul #1(Sea Life)

in #tr7 years ago

Çoğumuzun evinde bulunan akvaryumların devasa şekillerini görebileceğimiz ve hayatımızda görmediğimiz farklı binlerce canlıyı barındıran çok güzel bir yer yapmışlar.Arkadaşlarım ve ben gezmeyi değişik yerler görmeyi sevdiğimizden burayı da görmek istedik.Sizler ile paylaşıp sizlerinde görmesini isterim.Haydi o zaman.
İnsanın içini rahatlatan masmavi rengin içinden geçerek gezmeye başlayalım.

Tünelden geçerken üzerinizden vatozlar,balıklar hatta köpek balığı bile geçiyor.Aradaki camı unutup kendinizi onların içinde hissediyorsunuz.


İlk bakışta ürkütücü gelebilir veya içerideki heykeli göremeyebilirsiniz.Suyun altında eski kalıntı gibi duran bu heykel çok güzel atmosfer oluşturmuş.Balıklarda tek yönlü yolda gidiyor gibi farkındaysanız. :)


Bayram şekeri gibi rengarenk balıklar insanın yiyesi geliyor. :) Sevesi geliyor olacak o. Küçük bir şaka yapıyım dedim.


Bu balık epey bi zararlıymış yakından bakıldığında derisinden de anlaşılıyor.Akvaryumun dışına yapılan görsel gayet başarılı.


Bayanların seveceği renkte olan muazzam deniz yıldızı. Tüm güzelliğini bizlere göstermek için cama yapışmış ve bizde kaçırırmıyız bu güzelliği hemen aldık fotoğrafını.


Kavgaya kahveden adam çağırmışımda yardıma geliyorlar gibi gelen deniz kamlumbağları. :)


Bu balık benim çok dikkatimi çekti. Hakkında bir sürü yorum yaptım inceledim fakat derdini çözemedim başında büyük bir yük var Allah yardımcısı olsun. :)


Denizlerde görünce pek sevmem ama renkli akvaryumda ne kadar etkileyici bir canlı olduğunu ispatlıyor deniz anası.


Üç beş yerde karşımıza bu şekilde yerler çıkıyor.Peki bunlar ne ? Akvaryumun altından eğilerek geçilip ulaşılan kapsül şeklinde bir yapı yapmışlar.Sizlere balıkların gözünden görme şansı veriyor.


Her köşede farklı dekorasyonda yapılan akvaryumlardan bir tanesini görüyoruz.


Silindir şeklindeki akvaryum bizlere ayrı bir görsel güzellik gösteriyor. Etrafında koşarak bazı balıkları peşinizden koşturabiliyorsunuz. :)


Atların oğlu Tarkan’ın ahtapotu :) Çok hareketli bir canlı olduğundan ben pek hazzetmem kendilerinden.


Yine aynı şekilde farklı balıkları ve akvaryumları görmeye devam ediyoruz.


Üzerinde muhteşem ötesi duran derisi göze ilk çarpan detaylardan birisi oluyor. Bu vatozların su içersinde gidişleri de çok değişik oluyor.


Bu tip yerleri gezip görmek insanı rahatlatıyor, eğlendiriyor ve yeni bilgiler öğretiyor bizlere.Bu paylaşımımda çektiğim fotoğrafların en güzellerini bulup 15 tanesini paylaştım sizlerle.Elimde 15 güzel fotoğraf daha var fakat bu post’u çok uzun tutmamak adına bir sonraki post’umda onları da sizler ile paylaşacağım.Umarım bu paylaşım da akvaryumda geziyor gibi olmuşsunuzdur. Beğenmeyi yorum atmayı ve takip etmeyi unutmayınız. Görüşürüz… :)

Sort:  

Bende gitmiştim harika bir yer teşekkürler

Bir daha gitmiş oldunuz. :) Ben teşekkür ederim.

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Muhteşem bir emek. Bilgilendirme için de ayrıca teşekkürler. Elinize,emeğinize sağlık.

O güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim. :)

Ellerinize sağlık güzel bir yazı olmuş

Sağolun.

Çok güzel bir ortammış. Daha önce gitmek istedim ama fırsat bulamadım. Bu güzel fotoğrafları bizimle paylaştığınız için teşekkürler. :)

Fotoğraflayamadığım daha çok şey var fırsat bulduğunuzda umarım gidersiniz. Yorumunuz için teşekkürler. :)

herkesin gitmesi gereken bir yer.. küçük yaştakilerin ufkunu 2ye katlayacak tarzda..

Katılıyorum kesinlikle.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48