Günün Seçilen Yazıları - 11 Aralık

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, ben küratör @fetch. Bu listede her gün kaliteli yazılar arasından 3ünü seçerek hem trkasa olarak destek oluyor hem de diğer arkadaşlar tarafından destek olunmasına teşvik ediyoruz. Yazıları seçerken göz önünde bulundurulan  kriterler; 

  • Kullanıcının Utopian'da paylaşım yapmıyor olması
  • Özgün içerik olması  
  • Yazının Steemit Kurallarına uygun olması
  • Tr etiketinin ilk sırada kullanılması

  Steemit kurallarıyla ilgili bazı bilgilendirici yazılar ;  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  

Seçimlerimizde yazının uzunluğu ve imla kurallarına uyup uyum da dikkate alınmakta. Bu kriterler kesin olmamakla beraber yazılarınızın tercih edilmesini sağlayacaktır.  

İşte günün seçilen yazıları :  

 Eğer siz de Utopian'da paylaşım yapmıyor ve kriterleri sağladığınızı düşünüyorsanız gün içinde paylaşacağınız yazılarınızı yorum kısmında paylaşabilirsiniz. 

Sort:  

Bütün yazılar gayet başarılı tebrik ederim :)

Çalışmalarınızı takdir için bende bir vote atayım yorumunuza @known

teşekkür ederim :)

çalışmalarınızı takdir için bende bir yorum atayım yorumunuza :)

evet bende kesinlikle tebrik ediyorum :)

sizede teşekkür ederim :)

tebrikler arkadaşlar

İlk yorum benden hemen inceliyorum yazıları listeye giren arkadaşlarımı kutluyorum.

@octobre nin yazısını çok beğenmiştim zaten

evet gördüm ilk yorum senden :D

ellerine sağlık çok güzel yorum atmışsın :D tebrik ederim seni hacı abi :D))))

Başarılarınızın devamını diliyorum arkadaşlar.

Teşekkürler bende başarılarının devamını diliyorum :)

Seçilen arkadaşları can-ı gönülden tebrik ederim her biri birbirinden güzel içerik.

Henüz okumayanlarınız var ise bugünkü yazım;
https://steemit.com/tr/@rotten/para-bizi-nasil-etkiliyor

Teşekkür ederim faydamız oluyorsa ne mutlu

ne güzel yapmışsın yazının linkini buraya koymakla
szaten fetch de bunu yapmamızı istiyordu daha çok yazıya ulaşabilmek adına

@fetch senide tebrik ediyorum kardeşim @yesilbag sana yok :)

bi dakka yaa ben asıl mevzuyu kaçırdım :)
neden @fetch e varda bana yok ha neden ha neden :)

:D @by-yesilbag hacı abii :))))))))))))))))))
Yaanlış yazmışsın :)))))))))))))))))))))))))))))

Belki seni buraya çekmek için yanlış yazdım belki sataştım söz hakkı doğsun diye dermişim :) Ama değil tabi ki harbiden yanlış yazmışım reis:)

:D Ya hacı abi sen benim adımı an, anda istersen yanlış an :D
ben ALLAH'ın izniyle bulurum her türlü seni :D

Teşekküerler tebrik için, çok makbule geçti :D

Seçilen arkadaşları tebrik ederim, eline sağlık herkesin..

bende şeçilmek istiyorum ne yapmam lazım :)

beleş oy varmış dediler geldik pardon günün yazısı seçilen arkadaşları tebrik ediyorum : )

:D ne kadar ayıp ama yaa :D
resmen niyetini belli ediyorsun :D bu nasıl bir öz güven :D

Seçilen arkadaşları tebrik ederim, şimdi hepsini okuyup vote atıyorum inşaAllah :)

:) karıcığım senin yazını buraya seçmemişler :)
sende onlara çaylı kurabiyeli postlarından atma :)

Seçmesinler zaten aşkım. Yeni gelen desteğe ihtiyacı olan bi sürü arkadaş var :) onlar seçilsin kurallara uysun ben yine kurabiye postları atıyım :)

:) vay be Fedakar vede cefakar karıcığım benim :) Seviyorum seni :)

Teşekkür ederiz Topluluğumuz adına önemli bir katkı yapıyorsunuz.

bizde size topluluğuma yorumlarınızla da olsa katkı yaptığınız için teşekkür ediyoruz :)

Sadece yorum değil canım. Oyluyoruz da aynı zamanda. Az da olsa oyumuz para ediyor artık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59907.23
ETH 2647.48
USDT 1.00
SBD 2.43