Kelebekler Vadisi (Butterfly Valley)

in #tr7 years ago (edited)

WhatsApp Image 2017-11-11 at 00.55.42.jpeg

Sınavlarım dolayısıyla bir süre paylaşım yapamadım :( Bu yüzden herkese tekrardan merhaba:D

Uzun zamandır aklımdaydı bu postu paylaşmak. Ancak fırsat bulup yazamadım. Bugün size Konya'da bulunan ve gezmekten hoşlandığım Kelebekler Vadisi'nden bahsedeyim biraz.

Umarım kendiniz gezip görüyor ve bilgileniyormuşsunuz izlenimi verebilmişimdir. Keyifli geziler... :D

Evet adında da anlaşıldığı gibi içerisinde farklı ülkelerden getirilen kelebek larvaları ve kelebekler bulunmakta. Larvaların gelişimini tamamlayabileceği ve harika güzellikte, renklerde kelebeklere dönüşme süreci için özel ortamlar bulunmakta.

Benim favori kelebeğim mavi olan :D

Kelebeklerin içerisinde bulunduğu yapı vadi gibi bir yerde.(bir Ayrık Vadi olamaz tabiki :) ancak bahar döneminde iseniz etrafında çiçekler ve lalerden oluşan bir görsel şölenle karşılaşırsınız.İlk fotoda olduğu gibi ) Kelebekler, larvalar ve de tatlı papağanlar büyük bir cam yapı içerisinde. (İçeri girdiğimde kendimi kocaman, egzotik bir faunusun içinde hissetmiştim :D ) Yapının içerisinde farklı türde çiçekler ve bitkiler bulunmakta. İçeride tropikal bir hava hakim. (Kendinizi saunada hissedebilirsiniz :) )

Gezi sırasında bir şeylerin üzerine konulmuş muz, portakal parçaları ve tabiki onları tüketen kelebekler bulabilirsiniz. :D

WhatsApp Image 2017-11-11 at 00.55.39.jpeg

İçerden kareler

WhatsApp Image 2017-11-11 at 00.49.01.jpeg

WhatsApp Image 2017-11-11 at 00.55.39 (1).jpeg

WhatsApp Image 2017-11-11 at 00.48.22.jpeg

Mekanın çıkışına doğru gelindiğinde karşınıza farklı larva türlerinin maketleri çıkacaktır. (Her birinin içerisine 5-6 insan girebilecek büyüklükte ve yükseklikte Bu larvaların içerisinde bozulmalarını engelleyecek şekilde kurutulmuş böcekler bulunmakta (ki bu kısım böceklerden hoşlanmayan benim gibiler için katlanılmaz bir yer. Ayrıca canlıların gösteriş amaçlı kurutulmasına karşı bir insan olarak bakamadım. Bu nedenle bu kısımla ilgili elimde foto yok ) Son olarak da anı olarak saklayabileceğiniz hediyeler satılan bölümde biraz takılıp artık dışarı çıkabilirsiniz :) Dışarıda yeşil çimlere arkadaşlarınızla oturup bol oksijenin tadını çıkarabilirsiniz artık :)

WhatsApp Image 2017-08-20 at 23.36.00 (2).jpeg

Son olarak ben ve arkadaşlarım :)

Sort:  

Konyaya gidince uğramamız gereken bi yer bulduk, teşekkürler paylaşım için :)

Aynen tavsiye ederim.Konya'da güzel olan nadir yerlerden biri :) yorumunuz için teşekkür ederim :)

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ve onur duydum :)

This post received a 6% upvote from @morwhale team thanks to @dilek! For more information, click here! , TeamMorocco! .

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @dilek.

Cok guzel yerlermis

Yorumunuz için teşekkürler :)

Harika bir yazı. Elinize sağlık.

Teşekkür ederim yorumunuz için :)

Konya da 4,5 yıl bulundum (üniversite için) son yıl bu mekandan haberim olmuştu ama gezmek nasip olmadı :(çok da güzelmiş ahh o güzelim yıllar tekrar gidebilsem...Teşekkürler paylaşım için

Ben de şu an üniversite için Konya'dayım. Son iki yıldır adını çok duyuyorum. 2015 yılında faaliyete başlamış

Dogru:) bende 2015 de ayrildim Konyadan ah canim konyam

Açıkçası Konya'yı sizin kadar sevdiğim söylenemez :D

Bitir okulunu da oyle goruselim;)bende bilmiyordum cok sevdigimi :))

Ahaha olur :D

Tebrikler :)

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58450.19
ETH 2652.63
USDT 1.00
SBD 2.43