Günün Seçilen Yazıları - 10 Aralık

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar, ben küratör @fetch. Bu listede her gün kaliteli yazılar arasından 3 yazı seçerek destek oluyor ve destek olunmasına teşvik ediyoruz. Yazıları seçerken kriterlerimiz; 

  • Kullanıcının Utopian'da paylaşım yapmıyor olması
  • Tr etiketini ilk sırada kullanıyor olması
  • Özgün içerik olması 
  • Steemit Kurallarına uygun olması

Seçimlerde ayrıca yazının uzunluğu ve imla kurallarına uyup uymaması da dikkate alınmakta. Bu kriterler kesin olmamakla beraber tercih edilen özelliklerdir.

 Steemit kurallarıyla ilgili bilgilendirici yazılar ;  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  


İşte günün seçilen yazıları :
 


Eğer siz de Utopian'da paylaşım yapmıyor ve kriterleri sağladığınızı düşünüyorsanız gün içinde paylaşacağınız yazılarınızı yorum kısmına bırakabilirsiniz.

Sort:  

Seçilen arkadaşlara tebrikler :)

evet hemen bir tebrik de ben alıyım lütfen :D

Sayayım mı benim hayvanları yine 😂😂😂

atlarım :)))))))))

atlarım demeyeceksen say hacı abi :))))))))))) bekliyorum büyük bir sabırla :D

2 kere 3 kere 5 kereee 😂😂😂

:D öyle tek seferde olmaz hacı abi :D

Seçilen arkadaşları tebrik ederim bu güzel yazıların devamını görüp sayın @fetch i seçim yapma konusunda daha zorlamamız dileğiyle

öyle tek tebrikle olmaz :D en az 10 yorum la tebrik edermisin lütfen

Elinize Sağlık :)

kuru kuru elinize sağlık mı :)
ne kadar ayıp lütfen hemen emeği geçenlere 5 yorumluk teşekkür gönderirmisin :D

secılen arkadasları tebrık ederım ayrıca boyle bır organızasyon ıcın tesekkurler bekledım az ılk 50 ye gırmeyım dıye fakat katılım az mı olmus ne gene geldım :))))

ya sen nediyorsun hacı abi :D
senin olduğun yerde katılım az olabilirmi

bide ilk ye ödül varmış :D o yüzden bol bol yazıyorum çaktırma :D
para için yorum bile yaparım ben :D

Çok teşekkür ederim :)

tebrik ederim

tr etiketinin gelişmesini görmek güzel :))

Sonra fakir gelmedi demesinler, bende buradayım :))

@karakule03 Hacı abi nerdesin yaaa :))

uyudu uyudu sabah iş var :))))))))))))))))

Tebrik ederim arkadaşlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59