Steemite Nasıl Düştüm vs..

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar,

Steemitte olalı 75 gün olmuş, bir çömez olarak kendi gözlem ve deneyimlemelerimden kısaca bahsetmek istiyorum.

Öncelikle buraya geliş hikayemden bahsedeyim.

Steemit öncesi blogspot üzerinden kendi blogum vardı, bu blogu tutmamdaki amaç az da olsa insanlara ulaşabilmek hem de yazdıklarımı kayıt altında her zaman ulaşabileceğim bir yerde tutabilmekti.

Blogspot üzerinde yazdıklarım ne kadar insana ulaşıyordu emin değildim çünkü geri bildirim alabildiği çok az insan vardı. Kendi adıma geri bildirim alamamak can sıkıcıydı. Steemit önüme çıkıyordu ama genelde kripto piyasasına yönelik yazılar olarak çıkıyordu ve ben steemit'i sadece kripto üzerine yazılar paylaşılan bir mecra olarak algılamıştım hep. Nedense daha sonra kendi kendime şöyle dedim; "Sonuçta herkese açık bir mecra, ben kendi blogumu buraya taşıyayım ve bakalım neler olacak".

Sonra bir hesap başvurusu ve 5 gün içinde onayalanan Steemit hesabımla kendimi burada buldum. Daha neyin ne olduğunu bilmeden oturdum blogspotta bulunan paylaşılarımı buraya aktardım. Sanırım aynı gün içerisinde 10 dan fazla paylaşım yapmıştım ve kimsenin salladığı yoktu paylaşımları.

Sonrasında yayınlanan paylaşımlara baktım, çeşitli şeyler oldugunu gördüm ve trliste nin bir paylaşımını görerek tr ve trliste etiketlerini kullandım ve farkedilmeye başladım.

İlk olarak kendisine çok minnetarım @sudefteri bir postumun altına yorum yaptı ve beni yönlendirdi. Sonra discord kanalından bahsetti, dsicorda girdim oradan da kendisine sorular sorabiliyordum. Fotoğraflara kaynak konulması, tr etiketinşn başta olması, cheetah botu vs.. her birini onun sayesinde anlamaya başladım.

Sanırım o günün sonu ya da bir sonraki gün yaptığım son paylaşım trliste tarafından seçilmişti. Steemite girip baktığımda çok şaşırmıştım, yazım hem ciddi bir oy almış hem de altında çok fazla yorum vardı. Yorumlardan birinde @sudefteri ilk keşfeden bnim diyordu ve keşfedilmek hoşuma gitmişti :) Motive olmuştum daha da yazmaya.

Sonraki günlerde yine trliste ye seçildiğim zamanlar oldu. @doctorbishop'u da @pinarhanpolat'ı da trliste sayesinde farkettim ben de ve dedim ki bunlar benim için birer rakip nasıl ayaklarını kaydırabilirim acaba? Tabii ki şaka yapıyorum, keyifle takibe aldım onları da. Bu süreçte @arafs'ıd a takip ederek Steemit hakkında güzel fikirler edindim. Her neyse bir süre sonra trliste kendini fesh etti. Ben hala süreçleri bilmiyordum. Çok çok sonra @arafs'ın o dönem sbd karşılığı kayıt alarak oylama yaptığını keşfettim, ben de kayıt oldum ama 3-4 gün sonra @arafs sistemi iptal ettiğini açıklayarak sbd leri iptal etti. Sonra @anadolu'nun sistemin yeni anlamıştım, ona da her post sonrası başvurdum fakat kısa bir süre sonra o da sistemi iptal ettiğini açıkladı. Yani hangi sisteme girsem bir süre sonra bitiyordu. Sanırım ben pek iyi gelmiyorum :) Zira Steemit'e girdiğimden beri Steem de düşer oldu :)

Geçenlerde de toplulukta sevimsiz bir tartışma oldu. Bu konuda tek diyebileceğim, her ne kadar rahatsız edici şeyler söylense de birbirimizden kopmadan küskünlüğü uzatmadan birbirimizi anlamaya çalışmak. TR topluluğu olarak çok zayıfız, ve bir şekilde gruplara bölünerek, tartışmaları uzatarak daha da zayıflıyoruz gibi geliyor. Öncelikle şunu unutmamalı; oy vererek cebimizden bir şey çıkmıyor. / Birilerinin güçlenmesi illaki topluluğun da faydasına olacaktır diye düşünüyorum. / Herkes - her grup kendi yatırımını ve oylamasını tabii ki kendi belirleyecektir.

Zayıf olduğumuzu nereden çıkardın diyorsanız, geçen hafta @boddhisattva tarafından yayınlanan tr raporunda verilen kürator sıralamasının bir kısmını aşağıya bırakıyorum, bu listede ben 18. sıraya girebildiysem çok zayıfız demektir zira benim maksimum verebildiğim oy değeri 6 cent, ve cent lik oylarla bir yere varacağımızı pek zannetmiyorum.

Aslında bu yazıda kendi gözlem ve deneyimlerime yer verecektim özet ve kısa şekilde ama ben kendi giriş sürecimi yazdım ve topluluktaki tartışmadan çıkıverdim belki de vaktinizi çaldım. Umarım yanlış anlaşılacak, ya da kimseyi kızdıracak bir şeyler dememişimdir. Gözlemlerime başka bir zaman yer vereyim kafam çok dağıldı. Anlattıklarımı da tam anlatamadım sanki ve koca bir hiç'e dönüştü bu yazı. Affedin.

Saygı ve Sevgiyle


ZAK000.png

Sort:  

Ayağımızı kaydırmışsın :D

:)) Önce steemit'i sonra ülkeyi terkedebilirim eğer iş görecekse :)

Ama ülkecek birleşip isviçrede bir banka hesabına bir miktar yatırın benim adıma. :))

Aman gitme bir yere burayı bitirdin başka yerleri de bitirme hocam :D

Seni gizli silah olarak Amerika'ya gönderebiliriz ileride, bunlar amarigan oyunu :))

😂😂😂 tamam o zaman devam niteliğinde yeni postumu yayınlıyorum 😀

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 25 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Güzel bir anlatım ve yorumlama yapmışsın. Türk yazarlarının gerçekten de bir yerde buluşması ilerleme için güzel ve anlamlı olurdu. Yazılarında ki farklılık ve anlatim seni daha başarılı bir yerlere taşıyacağı ilk günlerden belliydi zaten. Aynı başarılarının ve örnek yazılarının devamını dilerim.

Güzel ve değerli yorumun iöin çok teşekkür ederim. Şu anda steemit emekliyor, türk topluluğu ise emeklemeyi keşfetmeye çalışıyor. Umarım ileride çok daha güzel olacak buralar.

bildirimlerden geldim ama olmasaydı da mutlaka okurdum, tıpkı diğer yazılarınız gibi:)

bu güzel yazıda anılmaktan mutlu oldum..😊

ilk yazınızı okuyup da trliste ekip kanalında, 'keşke birkaç gün arayla paylaşsa da hepsini listeye seçebilsek' dediğimi dün gibi hatırlıyorum:)

ayrıca verdiğiniz linke de tekrar baktım da çok keyifliymiş konunun altında @arafs ve @baycan ile saçmalamalarımız:))

daha nice güzel günlerde hep birlikte burda oluruz umarım:)

O linke gittim de iyi saçmalamışız gerçekten 😊

:) gerçekten çok keyifliydi yorumlar, sizler sayesinde ben burada devam edebildim. Dediğiniz
gibi nice güzel günlerde hepberaber burda oluruz. 🙏🙏

Koca bir hiçe dönüşmedi merak etme ama sen gene de bir sonraki yazında gözlemlerini yaz, bekliyorum ben kendi adıma. Ve yazık ki haklısın.

Kafam yine dağılmazsa yazacağım :)

Steemit'e yeni başlamış biri olarak bilmediğim bir çok şey öğrendim.Bilgilendirici bir yazı olmuş.

Bu tarz konularda yazılarınızı bekliyorum.

Teşekkürler :)

Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz aramıza. Kalıcı olarak devam etmeniz dileğiyle başarılar.

Demek ayağımı kaydıracaktın @tahirozgen? Hem de yürüyemediğimi bildiğin halde?

Cevap yazacam ama şurayı anlayamadım.

Hem de yürüyemediğimi bildiğin halde?

Şey dediler ya. Böyle kendini övmek değil de yerdiğin zaman sempatik oluyormuşsun. Ben de denedim. Olmadı mı??

Yok beceremedin yanlış yerde yanlış cümle. Bu yermek değil ki. Kafam dağınık zaten, algılayamadım. Hayır tırstım da yanlış bi şey mi söyledim, bir sıkıntı mı vardı, yoksa doktoe bishop karakterinde mi vardı bir sıkıntı gittim geldim.

Valla kötü şeyler düşündüm bi an, ben saf bir adamım yapma böyle gözün sevem. :))

Yok yahu bugün ben de dengesizim :) bir de burada tonlama yapamıyorum. Bu sitede tanışmak istediğim birkaç kişi var. Bir gün olursa öyle bir durum o zaman bu problemi çözeriz :)

Çözeriz güzel olur 👍

This post has received a 12.67% upvote from thanks to: @tahirozgen.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 24.91% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65053.86
ETH 3538.17
USDT 1.00
SBD 2.39