Sort:  

Cevap yazacam ama şurayı anlayamadım.

Hem de yürüyemediğimi bildiğin halde?

Şey dediler ya. Böyle kendini övmek değil de yerdiğin zaman sempatik oluyormuşsun. Ben de denedim. Olmadı mı??

Yok beceremedin yanlış yerde yanlış cümle. Bu yermek değil ki. Kafam dağınık zaten, algılayamadım. Hayır tırstım da yanlış bi şey mi söyledim, bir sıkıntı mı vardı, yoksa doktoe bishop karakterinde mi vardı bir sıkıntı gittim geldim.

Valla kötü şeyler düşündüm bi an, ben saf bir adamım yapma böyle gözün sevem. :))

Yok yahu bugün ben de dengesizim :) bir de burada tonlama yapamıyorum. Bu sitede tanışmak istediğim birkaç kişi var. Bir gün olursa öyle bir durum o zaman bu problemi çözeriz :)

Çözeriz güzel olur 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63612.81
ETH 3487.67
USDT 1.00
SBD 2.50