Arafta Bir Başına

in #tr5 years ago (edited)

Araf.jpeg


Harabelerden bozma duyguların göğsüme yapışması sebebiyle
İçimde dolanan kemirgenleri kusmak üzere çıkmıştım bir ağacın tepesine
Kasavete hapsolmuş göklerin lanetiyle karşılaştı gözlerim
Ve saklandığım tüm yapraklar kaçışmıştı

Baş başa kaldığım bir lanet
İçimde güç bulmuş kemirgenler
Bir meleğin tekmesi mabadımda
Ağaçlardan artistik düşen ben
Bulutlardan bozma gölgelerin sırtında
Azap çekmiş bir gitar sesi ile yankılandım

Bütün canlarım acımıştı
Siz yoktunuz hiçbir yerimde
Olsaydınız çok ağlayabilirdim
Hiç ağladım
Kimse olamamışken
Kim oldum

Kemirgenler lokmalarını yutamadılar
Ve artık kemirmiyorlardı

Bir tütün yaktılar içlerimde
Dumanım tepemde
Tüte tüte yürüdüm toprağın üzerinde
Lanet ise koşa koşa dağılmıştı göklerden
Ağaçlar oksijen basıyorlardı

Oksijenden doz aşımı bulanmıştım
Tutamadım kendimi
Kustum tümden gelen kemirgenleri
Ben kustum toprak kudurdu
Cehennemin alevleri filizleniyordu sanki

Küresel ısındım
Kaçacak yer arandım
Kararmış bir kozalaktı bulduğum
Üzerinde koskoca bir şehir kurulu
O şehirde siz vardınız

Sarılmalarınıza koşmak
Şehrinize sığınmak istedim
Tanımadınız beni ve almadınız içeri
Belki de tanımamışlıktan geldiniz

Hiç ağlamak istememiştim
Ama
Kanatlı bir geyiğin yüreğini titretecek kadar çok ağlamıştım bu sefer

Gökten inen köpekbalıkları sarıldılar bana
Ben gittim bir ağaca saldırdım
Ağaç dağa kaçtı
Dağ içime
İçimde kemirgenler yeşerdi

Duygularımdan bozma harplerin sonucu
Tüme varan yeşil kemirgenler
Yine kahverengi


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Yine kahverengi

Belki siyah kimine göre, belki masmavi ya da elli tonu grinin. Bazen anlamakta güçlük çekiyorum ama olsun ben zaten içinde kendime bir satır arıyorum 😉. Yüreğine sağlık hocam...

😊 teşekkürler hocam, aradığın bir satır bulduysan daha ne olsun.

Posted using Partiko Android

Kanatlı bir geyiğin yüreğini titretecek kadar çok ağlamıştım bu sefer..

en çok burayı sevdim ve durup hayal ettim kanatlı geyikleri🙇‍♀️

meğerse yorumlarda herkes orayı beğenmiş ama o sadece benim kanatlı geyiğim olmalıydı 🙆‍♀️

:) evet by kanatlı geyik bayağı öne çıktı, biraz kıskanmış olabilirim kendisini 😝 onunla bu durum hakkında konusacagım, baksana emojisi bile yok 😀

Posted using Partiko Android

@tahirozgen hocam elinize sağlık. Yorum yapmayı çok istiyorum sizin postlarınıza ama kafam hep çok karışıyor. Böyle durumlarda @damla hocam gibi demek istiyorum : "Modern şiirleri anlamıyorum " :)

:)) hocam verdiğim rahatsızlıktan ötürü kusura kalma.

Posted using Partiko Android

Estağfirullah @tahirozgen hocam ben üzgünüm anlayışım yeterli gelmediği için :(

Ya anlayışla ne ilgisi var, Bak şimdi burda bir estağfirullah zinciri kurabiliriz :)

Hocam rahat ol, anlam vermemen eminol yeterince makul %)

Posted using Partiko Android

@etasarim ben hocamızın yazılarını çok iyi anlıyorum hatta yorumluyorum bile şimdi @tahirozgen hocamız özetle yazısında şöyle diyor;
İçimde kemirgenler var kahverengi ve yeşil renginde, ben onlardan kurtulmaya çalışıyorum ve kurtulmak icin çabalıyorum, önüme köpek balıkları çıkıyor... diyor.

bize de dua etmek düşüyor yani hocam bu yazıyı bizden dua istediği için yazmış. O zaman duamızı edelim.

Hocam Allah sizi içinizdeki tüm kahverengi ve yeşil renkteki kemirgenlerden korusun inşallah ama yeşillerden korumasa mı onlar iyiyi temsil ediyor değil mi

''Kanatlı bir geyiğin yüreğini titretecek kadar çok ağlamıştım bu sefer'' yanii birkaç kere okudum burayı:) eline sağlık hocam;)

:)) 😊 birçok kere teşekkürler 💐

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Tümüyle güzel ama beni vuran kısım;

Kanatlı bir geyiğin yüreğini titretecek kadar çok ağlamıştım bu sefer

Yüreğine, ilhamına ve yazan ellere sağlık 😊

😊 beğenmene sevindim çok teşekkür ederim , 💐

Posted using Partiko Android

Congratulations @tahirozgen! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 5000 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 6000

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hi, @tahirozgen!

You just got a 4.94% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @tahirozgen
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67584.80
ETH 3438.61
USDT 1.00
SBD 2.70