You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arafta Bir Başına

in #tr6 years ago

@tahirozgen hocam elinize sağlık. Yorum yapmayı çok istiyorum sizin postlarınıza ama kafam hep çok karışıyor. Böyle durumlarda @damla hocam gibi demek istiyorum : "Modern şiirleri anlamıyorum " :)

Sort:  

:)) hocam verdiğim rahatsızlıktan ötürü kusura kalma.

Posted using Partiko Android

Estağfirullah @tahirozgen hocam ben üzgünüm anlayışım yeterli gelmediği için :(

Ya anlayışla ne ilgisi var, Bak şimdi burda bir estağfirullah zinciri kurabiliriz :)

Hocam rahat ol, anlam vermemen eminol yeterince makul %)

Posted using Partiko Android

@etasarim ben hocamızın yazılarını çok iyi anlıyorum hatta yorumluyorum bile şimdi @tahirozgen hocamız özetle yazısında şöyle diyor;
İçimde kemirgenler var kahverengi ve yeşil renginde, ben onlardan kurtulmaya çalışıyorum ve kurtulmak icin çabalıyorum, önüme köpek balıkları çıkıyor... diyor.

bize de dua etmek düşüyor yani hocam bu yazıyı bizden dua istediği için yazmış. O zaman duamızı edelim.

Hocam Allah sizi içinizdeki tüm kahverengi ve yeşil renkteki kemirgenlerden korusun inşallah ama yeşillerden korumasa mı onlar iyiyi temsil ediyor değil mi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60