Sevgili Günlük #11 | Ança biling: Edgü ol

in #tr6 years ago

Bazı zamanlar vardır, yaşarsın ama nefes alıp almadığından sanki emin değilmişçesine. Etraftaki olan bitene bakar ama kafandaki mantığa uyduramazsın, adeta gediğine oturmaz olur taşlar. Yap-bozun eksik kalan parçasıdır belki de o geçip giderken fark etmediğin ve hayatta hiç karşılığı olmayan an..

Kaynak

Bildiğin cümleler anlamını yitirir, sanki yer yarılıp da içine girmiştir tüm sözcükler. Saklambaçta en bulunmayacak yere saklanıp da uyuyakalmış yaramaz çocuk gibidir, bildiğin tüm doğrular. Kuytu köşelerde görünmez olmuşlardır.

Zaman bir başka akar, ellerinden kayıp gidercesine. Artık bozuk saatin bile günde iki defa, mecburen doğru söylediğinden emin olmazsın. 2+2 belki de 0'dır başka âlemde..🙆‍♀️

Hep ileriye doğru adım atan ayaklarının, geri geri gitmesine alışırsın. Kendi kabuğuna çekilir, iç sesinin ne kadar da sessiz olduğunu anlayıp; duymaya çalışır, daha da çekersin kendini her şeyden..

Kaynak

Belki de tüm bunlar tamamen saçmalıktır. Saçma bir şey takılınca akla, gecelerce düşünüp ağlar; sayfa sayfa saçma sapan şeyler karalarsın. Bütün akıllar fersah fersah uzak diyârlara gitmiştir sanki.

İşte saçma dedik ya buna rağmen gökyüzündeki o en parlak yıldıza göz kırpmaktan da geri durmazsın. :) Karşı terastaki kahkahalara boğulan aileyi, perdenin gerisinden sevgiyle izlersin. Hikâyeler biriktirmek için arşınlarsın yeryüzünü, daracık sokaklardan geçip kâh top oynayan çocukların arasına karışır kâh ip atlayan kızlara eşlik edersin, tuhaf bakışlarına aldırmadan.. 🙆‍♀️

Kaynak

Eski kitapları karıştırır, arasından çıkan, tıpkı yıllar öncesinden gelen bir dost misâli olan notları okur, kurutulmuş leylak kokusunda 12 yaşındaki hâline bürünürsün..

Şu an dinlediğim şarkı da resmen beni tarif ediyor ve buraya eklenmeyi hak ediyor. :)

Her şey ne çabuk ne kolay dağıldı sonunda
Neden olmuyor ne kaldı elimde avucumda
Kimseye anlatamam, çıkmaz sokaklar da bitti sonunda
Derdimi anlatamam tutunmuşum paramparça hayata..

Yaprak Dökümü'nü on yüz bin milyonuncu kez izlesem de yine de herhangi bir yerde denk gelince, ekrana çivilenmekten kendimi alamıyorum. 🙆‍♀️

Buralar da bir zamanlar o güzel koca konak gibiydi; içinde cıvıl cıvıl insanların olduğu, güzel dostlukların kurulduğu. Şimdiyse,

Bu ev cehennem gibi

diyen Ferhunde misâli, terk edilmiş bu ortama bakıp üzülüyorum. Hepinizi tek tek etiketlerdim, 'şu yazını özledim' diye ama buraların Fişnikçi Mukaddes Yenge'si olan Ginabot hemen yetiştirir. :d Bu saçmalıklarla dolu yazıyı okutmak gibi bir eziyet yapmak istemedim size, değerimi bilin. :)


Bazen ak benekli doğan kuşu olmak istersin. Şarkıdaki gibi sandal ağacında oturarak o miss kokusunu içine çekip mutlu olmak. 🙆‍♀️

Yaşlı yol Tanrısıyım, senin kırıklarını onarırım, çıkıklarını yerine oturturum. Ülkeyi de düzene sokmuşum, hayırlısı olsun. *

Diye konuşan birine inanmak; kara bulutun yürüyüp de her şeyin üzerine yağmur bırakarak, hayvanlar ve insanlar için iyi olmasına şahit olmak istersin..


Uygurca fal kitabı olan Irk Bitig'den okuduklarım ve dinlediklerim bir an önce gerçekleşsin istiyorum ve bu anlamlı şarkıyı buraya bırakıyorum.. 🙆‍♀️

İçimizden birileri "çok değişik delilerle karşı karşıyayız" dese de seviyorum ben bunları.. 💕


*Edgü Ol
Söz: Irk Bitig
Müzik: Orçun Başturk
Söyleyen çılgın: Sumru Ağıryürüyen
Ança biling: Edgü ol
"öylece biliniz: bu fal iyidir" :)

# Sevgili Günlük 10 | Su misâli

Sort:  

Bu ne güzel tarif öyle:


k1.png
.. en bulunmayacak yere saklanıp da uyuyakalmış yaramaz çocuk gibidir, bildiğin tüm doğrular.k2.png


teşekkür ederim, hoş olmuş böyle🤗

Ginabot değil ama hislerim beni bu saatte son dönemde nadir olarak girip baktığım steemite girmem için yönlendirdi.. O eski cıvıl cıvıl günlerini arar olduğumuz yer ne yazık ki her geçen gün biraz daha ıssızlaşıyor..Haklı bir serzeniş aslında sizin ki.. Neyse çok uzattım.. Kaleminize sağlık..

teşekkür ediyorum:)
madem geldiniz rahat rahat etiketleyip bu tarz yazılarınızı özlediğimi belirtebilirim..🙆‍♀️

buralar terk edilmiş bir kovboy kasabasını andırıyor artık bana..
eski günler eski insanlar kalmadı maalesef..

Buralar terk edilmiş bir kovboy kasabasını andırıyor artık bana..
eski günler eski insanlar kalmadı maalesef..

aynı düşüncelere sahibim..

Kışa doğru eski sakinleri geri dönecektir diye umut ediyorum.. (:

Sevgili @sudefteri 😍 ben de aynı düşünüyorum kışa doğru canlanır buralar şimdi herkes yaz rehavetinde. Arada da olsa bizler yazalım canlanalım biraz yazın yine harika olmuş bizim duygularımızı da yansıtmış, hatırlıyorum da eskiden yazım trliste de seçilsin diye işten gelir gelmez yazı yazmaya çalışırdım, yetiştiremezdim 😂
Ertesi güne kalırdı, içimden senin gibi gidenleri etiketlemek geliyor özellikle @punky i, @arafs ı, @ruen i

çok teşekkür ediyorum canım💕

umarım dediğin gibi bi kıpırdanma olur buralarda:)
trliste günleri çok yoğundu ve bir o kadar da güzeldi, özlüyorum aklıma geliyor çoğu zaman..

gidenler döner belki, gelin yaa yalnız kaldık buralarda🙆‍♀️

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️
Aynen arkadaşlar dönün artık.

İşte saçma dedik ya buna rağmen gökyüzündeki o en parlak yıldıza göz kırpmaktan da geri durmazsın.

Sanki burayla birlikte okurken hızlandım ve müzik girdi. Çok iyi geçiş olmuş. :)

Tabi sonrası yine bir miktar düşürdü...

yazım da tıpkı benim modum gibi:)
bazen neşeli bir yazı yazarken sonunu yeşilçam filmlerine bağlıyorum ya da tam tersi:)
işte bu sebeple defterimde onlarca yarım yazı var🙆‍♀️

E yarım paylaş. Hayalgücümüze, empati yeteneğimize bırak kalanını :)

öykü olsa paylaşırdım ama ne idüğü belli olmayan şeyler oluyor genelde:)

Samimi söylüyorum beni bozmaz :)

teşekkür ederim çok naziksin🤗

Bazen öyle yorum yapmak ister insan da ne yorum yapacağını bilemez... o sebeple senin favori emojinden bırakıyorum buraya, bilemiyorum emojiyi doğru amacında kullanabildim mi...
🙆‍♂️

güzel oldu yakıştı bence:)
en sevdiğim emoji olduğunu fark ettim, yazıda da her yerde kullanmışım resmen🙆‍♀️

aslında başka bir emoji kullanıyordum sevimli bişiydi kendileri:)
ya da benim telde öyleymiş:))
bir gün başka marka tel ile baktığımda korkunç göründüğünü fark etmiştim:(
bu da böyle bir anımdır 🙆‍♀️

Voted with @siv and @nomadic Thank you !

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by sudefteri from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sudefteri.

This post has received a 2.53% upvote from thanks to: @sudefteri!!!
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

teşekkürler:)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88