You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #11 | Ança biling: Edgü ol

in #tr6 years ago

İşte saçma dedik ya buna rağmen gökyüzündeki o en parlak yıldıza göz kırpmaktan da geri durmazsın.

Sanki burayla birlikte okurken hızlandım ve müzik girdi. Çok iyi geçiş olmuş. :)

Tabi sonrası yine bir miktar düşürdü...

Sort:  

yazım da tıpkı benim modum gibi:)
bazen neşeli bir yazı yazarken sonunu yeşilçam filmlerine bağlıyorum ya da tam tersi:)
işte bu sebeple defterimde onlarca yarım yazı var🙆‍♀️

E yarım paylaş. Hayalgücümüze, empati yeteneğimize bırak kalanını :)

öykü olsa paylaşırdım ama ne idüğü belli olmayan şeyler oluyor genelde:)

Samimi söylüyorum beni bozmaz :)

teşekkür ederim çok naziksin🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58430.93
ETH 2504.31
USDT 1.00
SBD 2.39