BİR ŞARKI BİR YAZI..

in #tr6 years ago (edited)

Kaynak

Son günlerde yoğun bir tempoyla geç saatlere kadar çalışıyor, raporlar hazırlıyor yorgunluğun dibine vuruyorum. Huyum kurusun ne kadar yoğun çalışsam yorgun olsam da hatta gece uykuya dalmak için bile bir kenarda ruhumu okşayan, arada hayallere daldıran bir şarkı bana muhakkak eşlik etsin isterim.

işte bu yoğun mesaime iki gecedir eşlik eden bir şarkı var. Olmazsa olmazım trt müzik kanalında rastladığım çok sevdiğim, yıllardır dillere pelesenk olmuş herkesin kulak aşinalığı olduğu bir şarkı Hep Sonradan bu harika şarkıyı öyle naif öyle güzel bir sesten dinledim ki tekrar aşık oldum.. Güzel sesin sahibi "Eda Baba" o kadife sesten bu şarkıyı duyunca geçmişe bir yolculuk yapmamak düşüncelere dalmamak imkansız..

Yüreğimde ki bütün kilitli kapılar açıldı, ket vurduğum her şey birer birer çıkı verdi ortalığa. Kabuk tutmuş yaralarım, yaşadığım hüzünler güzellikler, çocukluğum okul yıllarım...

Kaynak

Ne sen leyla'sın ne de ben mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu
Hep sonradan gelir aklım başıma hep sonradan

Nedense hüzünlerde takılı kaldım "mazoşit" yanım da vardır benim.. Acı çekmeyi sevmek, okunduğu yada duyulduğu zaman delilik gibi gelse de her insanda vardır aslında... Hani dişin ağarır da diğer dişlerinle ağrıyan yeri baskılarsın ya duyulan o his gibi canın yanar ama hoşuna da gider.. Şuan bu duygudan hoşnut gibiyim. Belkide yüzleşmek kaçtığın şeylerden..
Adı neyse artık ama bugün ben ben değilim..


Bu sabah @yataydeli nin çocukluğuna dair yazısını okuyup üstüne bu şarkıyı tekrar tekrar dinlemek sanırım bana pek iyi gelmedi. Kendimi hüzün denizinin içinde boğulmuş, keşkelerimi yarım kalanları sorgularken buluyorum hani derler ya dokunsan ağlayacak işte şuan o ben oluyorum ..

Bu durumlar hiç hayra alamet değil yaşlanıyor muyum ne?
Geçmişe özlem.. Pişmanlıklar "şimdi ki aklım olsaydı" diye düşünmeler. Koca bir ahh çekmemek işten bile değil.

Bir şarkı ve yazının ruhumda bıraktığı etki biraz sarstı boşluğuma denk geldi

Ne sen bulutsun ne de ben yağmur

Ne sen mağrur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu..


Ah kendim ahh.. Seviyorum seni tüm hatalarınla saflıklarınla..

Sort:  

Şimdi biraz daha iyisinizdir umarım :))

Bazı şarkılar bizi içine alıp götürebiliyor öyle o yüzden başka bir şarkıyla onu dağıtmak iyi gelecektir ;)

Çok güzel girmiş şarkıya ama bu şarkıyı Ahmet Kaya'dan dinledikten sonra diğer söyleyenler tatsız geliyor.

Teşekkür ederim.. iyiyim çok şükür arada oluyor böyle gel gitler 🙈Ahmet Kaya apayrı bir diyar diğerleriyle aynı klasmanda olamaz tabii ki de.. Dağıtmak için dinlediklerimde farklı sayılmazdı aslında 😂😂 Bugun norma akışına döndü beynim ve yüreğim..

şu an şarkıyı dinleyerek yazıyorum:)
bilindik bir şarkıyı değişik ve güzel bir tarzda söylemiş:)

yaşlanıyor muyum ne?

ayrıca senin gibi genç ve güzel birine yakışmıyor bu cümleler..

İltifatın için teşekkürler.. (: Yıllara bağlı bazı acı gerçekler kendini yavaş yavaş hissettirmeye başladı sanırım... 😃 Şarkıyı begenmene sevindim.. Teşekkürler..

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Teşekkürler..

This post has received a 2.91 % upvote from @drotto thanks to: @uzercanan.

kaynak

Daha çok gençsin güzel arkadaşım. Bazen ben de senin gibi düşünsem de daha genç olduğumu düşünüp genç kalmaya çalışıyorum. Allah'tan gençler var etrafımda, çocuklarım ve yaşıt kuzenleri, ev bazen parti havasına bürünüyor. Ben de onlara ayak uydururken gençliğimi yaşıyorum onlarla.
Bu şarkı benden sana gelsin
Kendine iyi bak 🤗😍

Canimsin.. Genclik aslında ruhla alakalı bazen oluyor bu tarz seyler gelgitler..Deniz Tekin harika bir ses.. Teşekkurler

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Tesekkurler..


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkurler..

Yazdığım yazının birilerini etkilemesi güzel bir şey sizi üzse de. Yanlış anlaşılmasın birilerini üzmek tabi ki hoşuma gitmiyor. Bu yazı başkalarını mutlu da etmiş olabilir.
Çok uzun zamandır 'şimdiki aklım olsaydı' demiyorum. Çünkü o zaman yaptıklarımı yapmasaydım şimdiki aklım olmazdı.

Siz yazmaya devam edin iyi veya kotu yurege dokunan yazilara ihtiyac var..Ben diyorum arada sırada yalan söyleyemiyecegim🙈 Hayat tecrubesi bunlar dogru soyluyorsunuz..

Şarki harika.Solistin ismini çok beğendim.Ben de böyle gitar çalmak istiyorum.Daha ne diyeyim:)

Bende isterdim sesim guzel olsun şarkılar mırıldanayım.. Kaçıncı tekrar sayamiyorum ama dinlemelere doyamiyorum.. Tesekkurler arkadaşım..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58363.73
ETH 2484.43
USDT 1.00
SBD 2.39