TUZAKTAN TUZAĞA

in #tr6 years ago

BÜYÜK TUZAK!


Merhaba arkadaşlarım. Bu gün @tahirozgen, şu paylaşımında benim bir şiirimi seslendirerek beni hem çok sevindirdi hem de çok duygulandırdı. Bu harika sürprizini tuzaksız bırakacağımı düşünüyorsa eğer, söyleyin ona büyük yanılıyor. :)

Uyanık; tuzağa düştüğünü söyleyerek aslında beni nasıl bir tuzağa düşürdüğünü gizliyordu tabii. Neyse, dedim ve belli etmedim. Şimdi sıra benim tuzağımda. Evet, Tahirciğim. Yazdığın şiiri bir başkası okuduğunda hayat aniden nasıl değişiyor gör bakalım.

Şiirini de şuraya bırakayım bari.




Bu Bir Kalitesiz İçeriktir #4


Sensin işte o

Az ötede duran ama sırtını dönen
Sessiz sedasız bir bana görünen
Ben kaçtıkça hep orada olan
Zihnimden hiç gitmeyen notalarsın sen

İçimi burkmaktan keyif alan ahenk
Kirpiklerimin üzerindeki kar birikintisi

Ama aslında az ötede duransın sen

Yanıma hiç yaklaşmayan
Yüzünü hiç göstermeyen
Beynimdeki keman sesi
Çenemden düşen son yağmur damlası
Kulağıma üfleyen rüzgârın hışırtısı

Az ötede sırtını dönen
Uykumda üstümü örten
Uyanınca bulamadığım
Korkutucu sabahsın sen

Az ötede
Ama hiç ulaşamadığım

Benim işte bu

Kendime sırtımı dönen
Sesimi duyurduğum ama göremediğim
Kaçtıkça kendimi kovaladığım

Fikrimdeki pislik
İçimdeki çocuk
Çaldığım ıslık
Sitayişe muhatap bir kutsalın gölgesiyim

Tüm damarlarımda dolaşan
Beynimdeki kanı emen
Kendimden uzaklaştığım
Şefkate muhtaç bir kibirim ben

Az ötede duran rahmetin ta kendisiyim
Hiç ulaşamadığım

Beni benimle gömen
Bensin Sen

Tahir Özgen

Sort:  

Sabahın karanlığında uyanıp da bu postu gördüm ve dinledim. Sabah sabah gözlerim doldu. Hocam çok teşekkür ederim, nasıl duygulandırdın beni anlatamam. Muhteşem okumuşsun, ağzına, sesine, yüreğine sağlık güzel insan.

Beğendiğine sevindim dostum. O güzel yüreğinden çıkan bu güzel şiir arrık capcanlı cebinde duracak. :)

Posted using Partiko Android

Çok beğendim, hatta eş dostla paylaştım bile :)

Aha ben de paylaştım. :))

Posted using Partiko Android

😄😄😄

@tahirozgen hocam iyiki bu güzel şiiri yazmışsınız ve @sahinadm hocam iyiki okumuşsunuz ikiniz de çok değerli insanlarsınız.

Çok teşekkür ederim efendim. Sevgiler.

Posted using Partiko Android

Asıl ben daha çok teşekkür ederim sevgili @baycan. :)

Harikasınız ikinizde, ikinizi de tebrik ederim kaleminize sağlık, ağzınıza sağlık @sahinadm @tahirozgen

Eyvallah hocam. Sen de bize tuzak kursana. :)

Posted using Partiko Android

Çok teşekkürler hocam.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Çok güzel

Posted using Partiko Android

Çok teşekkür ederim. :)

Posted using Partiko Android

bu sitede son zamanlarda güzel şeyler oluyor🙆‍♀️
harikasınız:)

Teşekkür ederim efendim. Güzel bakan sizlersiniz.

Posted using Partiko Android

Hocam gerçekten çok güzel okumuşsunuz emeğinize yüreğinize sağlık . Platform bu şekilde keyif alarak yapılan işlerle güzelleşiyor.

Teşekkür ederim. :) 😊

Posted using Partiko Android

Tebrikler gerçekten emek kokuyor şiiriniz.

Teşekkür ederim efendim. Sevgiler. Tahir için yapılır böyle şeyler. :)

Posted using Partiko Android

Elinize sağlık güzel bir çalışma.

Çok teşekkür ederim hocam. Sağ olun.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66103.77
ETH 3554.23
USDT 1.00
SBD 3.11