Edebiyat, Şiir ve Yarışması vesaire vesaire

in #tr6 years ago

Merhaba,

Edebiyat ve Zümrüt Kızlar kod ismiyle birileri gençleri şiir yarışması adıyla tuzağa düşürüyorlarmış duyduğuma göre.

Aha da tuzağa buradan ulaşabilirsiniz.

Ben de bu tuzağa kenarından düşebilmek adına, daha öncelerde de paylaştığım, kendimce şiirimsi ama gerçekte ne idüğü belirsiz Metafizik Devrimimiz adını verdiğim bir paylaşımı tekrar etmek üzere buradayım.


METAFİZİK DEVRİMİMİZ

.

Gel beraber gidelim buralardan

Öyle çok uzaklara değil ha!

Az ilerdeki parka gidelim

Oturalım çay bahçesinde karşılıklı

Sonra gözlerim memelerine değerken yakalansınlar sana

Utanayım o an sessizce

Utandığıma utan sen de

Dünyanın en keyifli utanmalarını çarpıştıralım gözlerimizde

Polis gelse yanı başımıza

"Kamusal alanda utanmaya utanmıyor musunuz?" dese

"Ama biz metafizik devrim yapacaktık" desek

"Kant okumadan cahil cahil bir işe kalkışmayın sakın!" deyiverse

Ve gitse

Şaşkın şaşkın baksan bana

"Boş ver" diyerek cebimden çıkardığım zencefili sana uzatsam

Çok mutlu olsan, boynuma sarılsan

Tam öpecekken dudaklarından

"Ya ben bunu en çok limonlu severim" diye kendini geri çeksen

Bir iç çeksem

Gök yıkılsa!

Ceviz büyüklüğünde limonlar yağsa gökyüzünden tüm ülkeye

Gerçekleşmiş olmaz mı o zaman metafizik devrimimiz?


Her neyse, bunu geçmiş olalım. Asıl daha da büyük bir hadsizlik yaptım, onu da paylaşayım. @sahinadm hocamızın bu tuzak yarışma vesilesiyle paylaştığı "Kılımız Boynumuzdan İnce" şiirini seslendirmeye çalıştım. Lütfen kibar olmak adına güzel şeyler söylemeyin bana. Hayatımda ilk defa şiir seslendirmesi yapma cesaretini buldum, onu da nereden buldum niye buldum bilmiyorum. Çok feci utanç içerisindeyim ama yine de Hazır sitiimitte çok fazla aktif insan yokken paylaşıyorum ve bi daha olmaz diyorum. Yaptığım şeyi aşağıda bulabilirsiniz. Bu arada youtube da listedışı olarak paylaşılmıştır, public değildir, sadece linki bilen buna katlanır.



Story Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Ben çok...
Çok duygulandım ben. :(
Beni çok mutlu ettin ve ben senden bunu hiç beklemezdim. Seni çok seviyorum.

Posted using Partiko Android

Eyvallah hocam, sevdiğine sevindiğine ben de çok mutlu oldum. Kalemine sağlık dostum. 😄🙏

Teşekkür ederim. Senin şiirin de güzel oluyor. Devam et bence yazmaya. Nesirden aldığın zevkin daha fazlasını alırsın.

Teşekkürler hocam, bana nerden gelirse artık ordan yazıyorum. Şiirimsi bir şeyler geldikçe yazarım :)))

Tek kişilik ülke gibi her işi iyi yapabilmen ilginç. Hiç böyle bir şey görmemiştim.

Böyle güzel bir yoruma mazhar olmak onur verici. Çok teşekkür ederim. 🙏

ya tam tahmin ettiğim gibi bir ses👌
acaba diyorum, kötü yaptığın bir şeyler de var mı varsa onlardan da bahsetsene:)
yoo hiç kıskanmıyorum🙅‍♀️

😳 ya gerçekten mi beğendin, inanırım bak. 🙈 Çok ama çok teşekkür ederim. 🙏 Sen gibi güzel bakmayı bilince belki güzel geliyordur.

Ben de güzel şiir okuyorum diye geçiniyorum. Sizin yanınızda sönük kaldı benim seslendirmem ,
Harika okumuşsunuz hocam ağzınıza sağlık .

Estağfrullah, söylediklerini kabul etme ihtimalim yok. Asıl harika olan da sizlersiniz. Beğenmiş olmanıza da şımarmadım desem yalan olur 🤗

Bu arada bundan sonra kurtuluşunuz yok , arada şiir seslendirmelerinizi bekliyoruz hocam

Artık siz de bizim tuzağımıza düştünüz :)))

🙄🙄😶😶

beğenmemek ne kelime..🙆‍♀️
çok naziksin ama kimse bakmasa bile güzelliğinden bir şey kaybetmez:)

Eser güzel, seslendirme güzel, seslendiren güzel olunca ortaya böylesine olağanüstü sonuç çıktığına şaşırmamak lazım. Tebrikler. 💐

😄 çok teşekkür ederim güzel yorumundan dolayı. 🙏🌸

Tesekkür ederim :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler 🙏

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkürler :)

You got a 62.18% upvote from @booster courtesy of @tahirozgen!

NEW FEATURE:

You can earn a passive income from our service by delegating your stake in SteemPower to @booster. We'll be sharing 100% Liquid tokens automatically between all our delegators every time a wallet has accumulated 1K STEEM or SBD.
Quick Delegation: 1000| 2500 | 5000 | 10000 | 20000 | 50000

Hi, @tahirozgen!

You just got a 10.83% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 12.41% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61143.97
ETH 3363.47
USDT 1.00
SBD 2.51