You are viewing a single comment's thread from:

RE: TUZAKTAN TUZAĞA

in #tr6 years ago

Sabahın karanlığında uyanıp da bu postu gördüm ve dinledim. Sabah sabah gözlerim doldu. Hocam çok teşekkür ederim, nasıl duygulandırdın beni anlatamam. Muhteşem okumuşsun, ağzına, sesine, yüreğine sağlık güzel insan.

Sort:  

Beğendiğine sevindim dostum. O güzel yüreğinden çıkan bu güzel şiir arrık capcanlı cebinde duracak. :)

Posted using Partiko Android

Çok beğendim, hatta eş dostla paylaştım bile :)

Aha ben de paylaştım. :))

Posted using Partiko Android

😄😄😄

@tahirozgen hocam iyiki bu güzel şiiri yazmışsınız ve @sahinadm hocam iyiki okumuşsunuz ikiniz de çok değerli insanlarsınız.

Çok teşekkür ederim efendim. Sevgiler.

Posted using Partiko Android

Asıl ben daha çok teşekkür ederim sevgili @baycan. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64573.45
ETH 3441.06
USDT 1.00
SBD 2.51