Aslanağzı Çiçeğinin Birinci Efendisi

in #tr6 years ago

Zannediyorum aslanağzı çiçeği. Beğenince çabucak boyayıp paylaşmak istedim. Belki türünü bilen biri yorum yazar.
Bu resmin payına düşen hisler şunlar oldu:
Kişi, sanki hep geri ve ileri gidiyor.
Önemli olan, burada, geriye gidişlere yapışmamak.
Yani sürekli gözün ileride olmalı.

AslanagziCicegininBirinciEfendisi.jpg

Sürgün koşulu ne demek anlaman gerek; bir şey yapmak istiyorsun ama yapamıyorsun demektir.
İlk önce kendini sürgünde hissetmelisin ki burada, seni yöneten, her şeyi alma isteğini göresin.
Yani ne kadar bu istekten ayrı kalmak istesen de ayrılamama halinin adı: sürgün.
Daha önce insanın her biçimde köle olduğundan, yalnızca efendisini seçme konusunda bir tercih hakkı olduğundan, Eflatun Laleler, Sürgün ve Kurtuluş yazısında bahsetmiştim.

Önce kendine alma isteğinin yerine, üst sistemin kölesi olmayı kabul etme aşamasına gelirsin.
Burada alma isteği denen efendiye karşı, tam bir saldırı halindesin.
İçine, alma isteğini de dahil eden ve üst sistemin tasarlayıcısı olan tek efendiye, an be an, ben bu işi yapmak istiyorum talebinde bulunursun.
Yani bu kölelik durumu, kişinin ne kadar eksiklik ve ihtiyaç hissettiğine bağlıdır.
Ne kadar ihtiyacın varsa o kadar kölesin.
Burada belirtmek şart ki, bahsettiğimiz kölelik asla kötü bir şey değil.
Kişi kendisine alma isteğinin farkındalığına geliyor.
Efendin, bencilce kendine alma isteğin olduğunda, geriye gittiğin zamanlar, yani düşüş zamanları içindesindir.
Bu tip kölelikten kurtuluş, düşüşler olmadan mümkün değildir.
Düşüş zamanında kişi çaresiz kalır.
Çaba harcadıkça yükselişe geçer.
Her yükseliş, bir öncekinden, gerilmiş bir yay gibi, düşüşünün kişiyi geriye çektiği oranda, yüzlerce kat ileri iter.
Eğer kişi kendisi gibi, bencilliğiyle mücadele eden arkadaşlara sahipse, bu itiliş, arkadaşları adediyle çarpılır.
Öyleyse bugünkü özlemimiz, düşüşleri sevmek, onlara yapışmaksızın yükselişi beraberce oluşturmak olsun.

Yazımı sonlandırırken;
Kendi yazılarınıza kendi bloğunuzdan alakalı bir konuya link vermenin “derin linkleme” demek olduğunu öğreten @bybrawe arkadaşımıza, bol hikayeli fotoğraf paylaşımıyla @sevimyilmaz , blok zinciri sistemine borç verme özelliğiyle katılan bir platformun tanıtımını yapan @icorehberi (EOZ), @cointurk projesine yazdıkları güzel yazılar için @alduin ve @lonewolfahat , @fidofinans hesabının #destektr ile steemit üyelerine destek çabası ve son olarak yurt dışına çıkacaklar için harika bir rehber sayfa hazırlayan @captainsailor arkadaşlarımıza çok çok teşekkür ederim.

Aslanağzı çiçeğinin birinci efendisi yazımı okuyan herkesi sevgiyle kucaklıyorum.

Sort:  

Hem resimlerin hem de duygularını yazdığın yazıların harika. Yeteneklisin. 😃 Emeğine sağlık ☺️ . Bu arada yeni başlayan kardeşlerime destek olmak amaçlı bir post yazdım katılırsan sevinirim. Ve diğer arkadaşlarının da katılımını sağlarsan güzel olur. 😃

Sevgili @baycan böyle yorumlar alınca yazdıkça yazasım, çizdikçe çizesim geliyor 😃 notumu aldım, mutlaka bir sonraki postumda yeni başlayanlar için yazdıklarından bahsedeceğim.
Bugün en azından bir tane daha paylaşım yapacağım.
Elimizden ne geliyorsa, hepimizin iyiliği için yapmalıyız.
Benim sadece teknik konularda biraz zamana ihtiyacım var.
Blok zinciri, steemitin ekonomik sistemi, bitcoin indi yükseldi...
bunlar hep kocamın başının altından çıktı zaten 😃
bana kalsa gece gündüz resim yapar yazı yazarım
ama discord kanalları varmış, upvoten düşüyormuş gibi şeyler zorluyor açıkçası.
Bir iki haftaya oturur umarım zihnimde,
her şey çorba şuan.
Takip ediyorum

Herşeyin çorba olması çok doğal. 😃 Ben de buraya ilk geldiğimde bin tane soru vardı kafamda ki hala bilmediğim oturtamadığım konular var. Bunlardan biri de Markdown kullanımı. İnşallah o da oturacak zamanla. Aslında bu konuda @cashthekush arkadaşımız çok güzel postlar hazırlıyor. Onun postlarından faydalanarak bu olayı da çözeceğim inşallah. Görüyorsun burada herkes birbirine nezaket içinde yardımcı olmaya çalışıyor. İşte steemite beni bağlayan hususlardan biri de bu oldu . Kal sağlıcakla😊

Sarmaşıkları var bu bana bu çiçeğin yabani olabileceğini düşündürdü. İsmini bilmiyorum, bilmiyorsun, bilmiyorlar o yüzden bu çiçeğin adını Refya koyalım. Adını biz verelim bahtını tanrı 😁😅😅

Başlıkta Refya'nın birinci efendisi olur. İyi de olur 🤔🤔 düşünmek lazım

hayıııır 😊 hemen pozitif çiçek isimleri öğrenmem lazım.

gönlüne saglık gönlü güzelim ,çok güzel paylaşımlar bunlar RABBİME emanet ol güzelim

Ancak beraber güzelleşecek, ne kadar teşekkür etsem azdır 😊

"Herşey bazen biraz erken, bazen biraz geç. Ne zaman gelirse gelsin zamansızdı hep... "

Resimleriniz harika ama galiba bu çiçek aslanağzı değil. Aslanağzı çiçeği images (11).jpeg şu şekilde olup en sevdiğim çiçekler arasındadır.

Hımm 😊 şimdi işler daha da karıştı. Benim çizdiğim aslanağzı değilse ne? İşin kötüsü başlıkta kocaman aslanağzı çiçeğinin birinci efendisi

Güzel paylaşımlar geldikçe burası daha hoş oluyor bu arada takip ekledim takipleselim bol kazanclar

Tamam ben de sizi takip ediyorum. Beğenilen her şey devam etmek için cesaret veriyor. Çok teşekkür ederim. 😊

Tabiki sadece siz bu durumda değilsiniz min olun bende aynı durumdayım 😂😂

hımm 😊 hemen ziyaret ediyorum son postunuzu. Yorumlar süper.

Muhtesem cok guzel ifade etmissiniz. Ellerinize saglik. Bende resum yapmayi seviyorum ama amotör kaldim biraz. Ustune pek duramadim. Ama siz harikalar yaratiyorsunuz 👏😗😗

Sevgili Ayten hanım,
Mutlaka bir karalama defterim vardı.
Evlendiğim gün bile bir kağıda çiçekler çizmiştim.
Her zaman bir kadının günlük ev işlerinden,
eşiyle ilgilenmekten, çocuğuna bakmaktan... vakti olmayabilir.
Ama bir yerlere karalamaktan ne olur vazgeçmeyin!
Ben de amatörüm,
en kısa zamanda sizin çizdiklerinizi görmek isterim. 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60675.97
ETH 3383.58
USDT 1.00
SBD 2.52