You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aslanağzı Çiçeğinin Birinci Efendisi

in #tr6 years ago

Hem resimlerin hem de duygularını yazdığın yazıların harika. Yeteneklisin. 😃 Emeğine sağlık ☺️ . Bu arada yeni başlayan kardeşlerime destek olmak amaçlı bir post yazdım katılırsan sevinirim. Ve diğer arkadaşlarının da katılımını sağlarsan güzel olur. 😃

Sort:  

Sevgili @baycan böyle yorumlar alınca yazdıkça yazasım, çizdikçe çizesim geliyor 😃 notumu aldım, mutlaka bir sonraki postumda yeni başlayanlar için yazdıklarından bahsedeceğim.
Bugün en azından bir tane daha paylaşım yapacağım.
Elimizden ne geliyorsa, hepimizin iyiliği için yapmalıyız.
Benim sadece teknik konularda biraz zamana ihtiyacım var.
Blok zinciri, steemitin ekonomik sistemi, bitcoin indi yükseldi...
bunlar hep kocamın başının altından çıktı zaten 😃
bana kalsa gece gündüz resim yapar yazı yazarım
ama discord kanalları varmış, upvoten düşüyormuş gibi şeyler zorluyor açıkçası.
Bir iki haftaya oturur umarım zihnimde,
her şey çorba şuan.
Takip ediyorum

Herşeyin çorba olması çok doğal. 😃 Ben de buraya ilk geldiğimde bin tane soru vardı kafamda ki hala bilmediğim oturtamadığım konular var. Bunlardan biri de Markdown kullanımı. İnşallah o da oturacak zamanla. Aslında bu konuda @cashthekush arkadaşımız çok güzel postlar hazırlıyor. Onun postlarından faydalanarak bu olayı da çözeceğim inşallah. Görüyorsun burada herkes birbirine nezaket içinde yardımcı olmaya çalışıyor. İşte steemite beni bağlayan hususlardan biri de bu oldu . Kal sağlıcakla😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50