Yeni Gelen Arkadaşlarımıza Az da Olsa 0.200 sbd Destek BİRİNCİ OLANA 1 SBD ÖDÜL.

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.
Steemit platformuna yeni katılan kardeşlerimize az da olsa destek olma amacıyla bu yazıyı yazmaya karar verdim.


(resim kaynağı google)

Katılım koşulları şu şekilde:

1-Katılım 20 kişi ile sınırlıdır. İlk yardımlaşma postum olduğu için, sonraki yardımlaşma postlarımda kişi ve miktarı arttıracağım.
2-Tanınırlık puanı 35 ve altı olanlar katılabilir.
3-Katıldığınıza dair katıldım yazıp post linkinizi yorum olarak atmalısınız.
4-Bu yazıyı upvote, reestem yaparak daha fazla kişinin görmesini sağlayarak başkalarının da bu yazıdan faydalanmasını sağlayabilirsiniz.

Eğer bu şekilde yardım kampanyaları başlatarak daha fazla kişiye yardımcı olabilirsek Türk topluluğuna az da olsa katkıda bulunacağımıza inanıyorum. Bir elin nesi var iki elin sesi var.😃
Gücü yeten herkesi yardım amaçlı sbd dağıtmaya davet ediyorum. Birlikten kuvvet doğar.

Kuşadası projeleriyle bizlere destek olup, gelişmemizi sağlayan tüm ekibe de ayrıca teşekkürü bir borç biliyorum.

@bym arkadaşımızın da böyle bir yardım kampanyasıyla yeni kullanıcılara yardım etmesi beni çok duygulandırdı. Eminim ki benim gibi diğer arkadaşlarım da yeni katılanlara destek olmak için bu tür yardım postları hazırlayacaklardır.

Yardımlaşma postuma herkesin desteğini bekliyorum.

Not:
BU YAZIYA GELECEK HER UPVOTE DEĞERİNDEN GELECEK MİKTARLA YARDIMLAŞMA AMAÇLI OLARAK, YENİ BAŞLAYANLARA YARDIM AMAÇLI POSTLAR HAZIRLAYACAĞIM.

Sort:  

Postumu ilk paylaştığımda miktar 0.100 sbd olarak paylaşmıştım, sonrasında paylaşır paylaşmaz @ytibrahim hocam yardımlaşma projeme ek olarak 0.100 sbd daha ilave etmemi, yardımlaşma postuma destek olacağını discort kanalı ile bildirdi. Buradan kendisine desteği için ayrıca teşekkür ediyorum.

Yeni başlayan kardeşlerim, @mesafe arkadaşımızın ve @ekmekarasi arkadaşlarımızın bloklarındaki destek kampanyalarında da katılıp sbd yardımı alabilirsiniz 😃

#tr topluluğuna yardımcı olmak için 1. Olana 0.8 SBD ‘yi de ben vereceğim eğer kabul ederseniz.

Toplam ödül = 0.2 + 0.8 = 1 SBD olacak

Bu güzel projeniz için teşekkürler.

Teşekkür ederim hocam. Katılan arkadaşlardan birinci olana toplam bir sbd gitmesi güzel olur. Destek için sağolun. 😃

Katılmanıza sevindim.😃
0.200 sbd gönderildi.

Teşekkür ederim 😊

güzel bir fikir olmuş canım, tebrik ve teşekkür ediyorum:)

Teşekkür ederim ☺️

Steemit TR Dayanışma Topluluğu bu gönderiyi beğendi.
https://discord.gg/EYaWMHZ

Teşekkür ederim ☺️

Cok guzel bir dusunce bu tarz projelere her zaman destek vermeye hazırım :))

Harikasın canım benim 😃

Çok güzel bir proje olmuş.başarılar dilerim

Sağol güzel arkadaşım 😃

Çok güzel bir uygulama olmuş @baycan
resteem ve upvoteledim. Ayrıca her türlü desteğe hazırım. ;)

Çok teşekkür ederim ☺️ inşallah güzel katılım olur.

Katılmanıza çok sevindim. Eğer post linki de atarsanız, yarışmada birinci olana artı 0.800 sbd ödül var.

0.200 sbd gönderilmiştir.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63618.95
ETH 3421.16
USDT 1.00
SBD 2.52