Beyoğlu İstiklal caddesi

in #tr7 years ago

Merhaba sevgili dostlar,
Uzuuuuuun zaman sonra bugün istiklaldeydim ne çok özlemişim,ne güzel bir yerdir burası ve bende ne güzeldir yeri!
Yanlız zaman geçtikçe korunması,dahada özenle bakılması gereken bu cadde her geçen gün daha kötülesmekte,ne o öyle tramvay yolunun halı,raylar kaldirilip yenilenmiş,yerine yenileri gelmiş ancak onunla da kalmamış saçma sapan bir renkte kauçuk titreşim emici malzemeler yerleştirilmiş.
İnanın üzüldüm bu duruma,yıllardır buranın tadilatı bitmedi,sürekli bir zemin yenileme,taş değiştirme,ray değiştirme,masa kaldırma vs vs,yazıktır ve ne istiyorsunuz insanların gezip tozmasindan yiyip icmesinden,ben sanmıyorum ki bunlar tesadüf bu cadde üstünde sürekli bir tadilat tamirat var,insanlar artık geçmek istemez hale getirildi yıllardır,ben ilk kez bu kadar uzun zaman ugramadim (yaklaşık 1 yıl) ancak değişen birşey göremedim hala tadilat hala tamirat,yazıklar olsun diyorum.

http://odatv.com/istiklal-caddesinde-yeni-rezalet-1109171200.html

Ben ilk sinemaya o caddede gittim,ilk birami orada içtim,ilk sergiyi o caddede gezdim,ilk aşkımla orada yürüdüm,ilk şampiyonluk sevincimi orada kutladım,yazıklar olsun bendeki nice ilkleri o caddeyi bu hale getirenlere yazıklar olsun.

Çok doldum bı yerde atmak istedim içindekileri,surculisan ettiysem affola,mutlu günler.

Sort:  

Trafik magandaları cirit atıyormu oralarda halanda

Congratulations @oneway! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55838.64
ETH 2285.93
USDT 1.00
SBD 2.33