Coin Haber Sitelerine Mail

in #tr6 years ago (edited)

Mevcut Gündemimizle ilgili, bağlantı ve iletişim kurmaya devam ediyorum.

Coin-Haber sitelerinde çıkmak, Borsalar üzerindeki etkili arttırabilir düşüncesiyle bazı coin-haber sitelerine mail attım.

m3.jpg

Maili yazarken, fark ettim ki, daha genel bir şekilde gündem olmak söz konusu olursa, borsaların Steem/SBD işlemlerine başlaması daha kolay olur sanki..

11.png

Edit: Yanıtlar var

hr-kisa.png

https://coin-turk.com

cm.png



hr-kisa.png

https://kriptoparahaber.com

skp.png

Bu vesileyle @kriptoparahaber hesabından da haber olmuş oldum ;)

Sort:  

You got a 65.42% upvote from @slimwhale courtesy of @murattatar!

Did you know you can make a passive income by simply delegating steem power?
@slimwhale offers the best return on your investment, sharing 100% of the bidding pool rewards, daily, proportional to your investment.
Let's grow together, start earning now by clicking the following links: 10SP, | 50SP | 500SP, | any amount |
For more information, see here or join me on Discord

Bunu hiç düşünememiştim güzel fikir haber sitelerine yazmak. Ben de yazayım, bir afallasınlar kim bu steemitçiler diye. :D

;) Eyvallah. Desteğin için teşekkürler şimdiden.

You got a 37.50% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 28 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

teşekkür ederim ;)

cok iyi fikir. millete anlatmakla olmuyor :=).

Annesi-Babası çocuğa bir şey der ama dinlemez. Ama aynı şeyi bir başkası söyletince yapar. Ya da tersi çocuk anne-babaya dinlemez.. ..

Farklı kaynaklardan duyulmak iyi olabilir ;)

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Teşekkürler,Bu benim için büyük mutluluk.
// @jumbot senin de yeni imajın yakıyor hani ;) Hayırı olsun..

Hem toplukuk adına yaptığınız bu güzel girirşimler için hem de jumbot ekibi adına yazınız seçildiği için tebrik ve teşekkür ederim ☺️

Teşekkürler ;)
Desteği için ben de Jumbot'a teşekkür ediyorum.

You got a 81.14% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Güzel fikirmiş, kripto para sitelerine yazdığını belirtmemişsin. Yanlış anlamasın insanlar, diğer haber sitelerine bu konuyla girsek efsane olurdu :D

Başlıkta var diye sanırım içerikte gözden kaçırmışım. Teşekkürler, düzelttim.
Ama bu yanlışlık olaya geleneksel medyayı da bulaştırma fikrini pekiştirmiş sanırım ;)

Borsalardan bağımsız olarak, kullanıcı sayısının artması için Haber ajanslarına, haber tadında içerikler sunulabilir. DHA, IHA ya AA'dan birisi bunu geçtiğinde çoğu geleneksel medyada haber oluyor malum ;)

You got a 4.50% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

You got a 44.80% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @murattatar! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 59.60% upvote from @dailyupvotes courtesy of @murattatar!

Please upvote this comment to support the service.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63475.87
ETH 3121.13
USDT 1.00
SBD 3.87