STEEM YERLİ BORSADA OLSUN

in #tr6 years ago
Arkadaşlar herkese merhaba, bugün ki yazımda sevgili @murattatar'ın öncülüğü ile başlatılan, @arafs @damla ve @anadolu taradındandesteklenen bir proje ile ilgili neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum.

Arkadaşlar dün gece bu proje paylaşıldıktan sonra itiraf ediyorum ki ödüllerin büyüklüğü hepimiz gibi beni de cezbetti :) ama sonra daha mantıklı düşünerek bu işin gerçekten çok önemli olduğu kanısına varıp acaba ne yapabilirim diye düşündüm ve aklıma 3 fikir geldi. Bu fikirleri sırası ile yaptım ve sunumlarını aşağıda göstereceğim.

1. BTCTURK ve KOİNEST'in mail adreslerine, müşteri temsilcilerine konu ile alakalı olarak açıklayıcı ve onları tatmin edici birer mail atmak.

2. Her türlü sosyal medya mecralarında BTCTURK ve KOİNEST'in yetkili hesaplarını bulup onlara mesaj atmak ve isimlerini etiketleyerek paylaşımlarda bulunmak, özellikle twitter da Hashtag açıp TT listesine girerek gündem yaratmak.

3. Türkiye'de en çok izlenen haber kanallarına ve haber spikerlerine ulaşarak konu ile bilgilendirme yapıp programlarında sesimiz olmalarını sağlayarak BTCTURK ve KOİNEST'in dikkatlerini çekmek.

Bu arada gözden kaçar belki diye buraya da yazayım twitter hashtag steemyerliborsadaolsun

1. BTCTURK ve KOİNEST'in mail adreslerine ve müşteri temsilcilerine konu ile alakalı olarak açıklayıcı ve onları tatmin edici birer mail atmak.

koineks.jpg
KOİNEKS'e attığım mail ve cevabı yukarıdadır.

btcc.jpg
Adsız.png
BTCTURK'e attığım mail ve cevabı yukarıdadır.

2. Her türlü sosyal medya mecralarında BTCTURK ve KOİNEST'in yetkili hesaplarını bulup onlara mesaj atmak ve isimlerini etiketleyerek paylaşımlarda bulunmak, özellikle twitter da Hashtag açıp TT listesine girerek gündem yaratmak.

face.jpg
Facebook üzerinden verilen cevapta anlaşılacağı üzere gerçekten konu ile ilgili olarak kendilerine yoğun bir talep olduğu görülüyor.

face2.jpg

Twitter'da da aynı mesajı attığım için ayrı paylaşma yerine mesajları gönderdiğime dair fotoğraf paylaşacağım.
twettwer.jpg

Arkadaşlar bu kısımda ise açmış olduğum hashtag'i paylaşıyorum sizde bu şekilde destek verirseniz TT sıralamasına girip gündem oluşturabiliriz.

tt.jpg

3. Türkiye'de en çok izlenen haber kanallarına ve haber spikerlerine ulaşarak konu ile bilgilendirme yapıp programlarında sesimiz olmalarını sağlayarak BTCTURK ve KOİNEST'in dikkatlerini çekmek.

Bu kısımda arkadaşlar bana göre Türkiye'nin en çok izlenen haber kanallarına ve en sevdiğim anchorman olan Fatih PORTAKAL'a durumu açıklayıcı bir mail attım. Umarım ki dikkate alınır ve ulusal kanalda sesimiz olurlar.

fff.png
ggg.png

Şimdi de sırada mail gönderdiğim diğer haber kanalları var. CNNTURK, NTV, KANALD, SHOW TV ve STAR TV bu kısımda hepsini ayrı ayrı paylaşmayacağım çünkü hepsine aynı maili attım.

hhbb.png

Şimdilik aklıma bunlar geldi arkadaşlar :) hepinize teşekkür ediyorum ve başarılar diliyorum.

Sort:  

Olaya TV'leri katmak da çok güzel olmuş.

Aynı tweette her iki borsaya yer verme olayına farklı yaklaşan bi tweet de ben de attım ;)

stw.png

//Bu arada artık @sauronbey / @jumbot desteği de var ;)

Hocam öncelikle projeniz için hem tebrik hemde teşekkür ederim. Ben sadece mail atmayı yetersiz gördüm daha farklı neler yapılabilir diye düşündüm ve aklıma bunlar geldi. TV gerçekten etkili bir ensruman TV kanallarına yazdığım maillere henüz cevap gelmedi ama olursa ben sizinle tekarar iletişim kurarım. Ayrıca aklıma Koineks ve Btcturk'un şirketlerinin bulunduğu yerlere giderek yüzyüze konuşmanın da faydalı olacağını düşündüm ancak ben ankara'da yaşıyorum şirketler ise İstanbul'da bu konu ile ilgili bir şey yapabilir miyiz veya etkisi olur mu ? Eğer etkili olabilir derseniz ben istanbul'a gelmeye hazırım :)

You got a 1.43% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Güzel bir paylaşım olmuş diğer arkadaşlardan daha farklı bir çaba gösterdiğiniz belli.

Çok teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65988.06
ETH 3414.25
USDT 1.00
SBD 2.67