Sarsala Koyu

in #tr7 years ago

Dalaman, Muğla sınırları içinde, 3 taraftan dağlarla kaplı, güzel, temiz bir koy. Dalaman merkezden 15 km mesafede yer alıyor, yazları dolmuşla gidebiliyorsunuz. Ama bu mevsimde dolmuş yok, gidecekseniz dikkate alın. Koyun karşısındaki büyük adalardan kaynaklı denizde neredeyse hiç dalga yok, göl gibi. Ben 9 aralıkta ziyaret ettim kendilerini, çok beğendim.

1 gece çadırda kaldım. Normalde çadır atmak yasak ama bu mevsimde pek kimse olmadığından güvenlikten izin alıp çadır kurabildim. Yazın çadır kurulmasa bile dışarıda rahat uyumak mümkün, doğal olarak rüzgardan koruyor zaten sizi. Soyunma kabini, duş, tuvalet var, hem de temiz ve geniş. Ateş yakmak yasak ama tüplü ocak için özel ayrılmış alanı var. Kafa dinlemek, yürüyüş yapmak için gidilebilir, etrafındaki dağlara sabah erkenden yürüyüp güzel manzaranın keyfini çıkarabilirsiniz. Dalaman'da karadan ulaşılabilen tek koy olduğu için yazın kalabalık oluyormuş, ama Eylül ve sonrası kesinlikle gidip dinlenebileceğiniz bir koy. 

Sort:  

Çok güzel bir yer, yazın da kimse olmasa, tek ben yaşasam.

Aynen öyle, güzel ve huzurlu bi koy

Çok güzel bir yer, yazın da kimse olmasa, tek ben yaşasam.

Congratulations @hikmat! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66201.27
ETH 3279.18
USDT 1.00
SBD 2.70