Bugün Hakkında #3

in #tr6 years ago (edited)

photo-1506357997910-c76d3e4d3ecf.jpg

Hayatım çok güzel yoluna oturmaya başladı. Bitirme tezimi teslim ettim. Sınavlarım yolunda. İşe başladım. Bayramda Adana’ya gidiyorum. Dunham Geri Döndü diye bir yazı yazıp dört gün boyunca yazmamak da gürcü oldu.

Gürcü mü?

Evet Gürcü! Norveç uskumrusu değil. Eti yok. Zayıf zayıf...

dediklerimden hiç bir şey anlamayanlar için açıklayıcı komik videonun linkini ekliyorum.

Geri döndü değil. Geri dönüyor yazsam daha iyi olacaktı. Çünkü hayatımı tam olarak düzenlemem bayram sonrasına kadar sürecek. O zamana kadar küçük küçük hareketler yapıyorum. Bayram sonrası için güzel planlar yaptık. Yazma ve geliştirme günleri yapmayı planlıyoruz. Planı harekete geçirdiğimizde kimlerle ve ne yaptığımızı güzel bir şekilde açıklayacağım. Bir de çok büyük ve olumlu gelişmeler sağlarsak detaylı yazı yazacağım.

Video kaynak Youtube sitesidir.
Görsel kaynak Unsplash sitesidir.

Sort:  

Genel olarak inceledim güzel şeyler yazıyosunuz, karşılıklı takip yapalım :)

Yazılarımı incelediğiniz için teşekkür ederim. Yazılarımın ilginizi çekmesine sevindim.

Selamlar, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçilmiştir.
Proje hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Teşekkür ederim.

Congratulations @dunham! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @dunham! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12