Başlık bulmaya üşendim

in #tr6 years ago (edited)

Annelerimizin patates kızarttığı ve bizim avını bekleyen bir yırtıcı gibi çevresinde pusuya yattığımız yıllar... Yanlış bir zamanda yapılan girişim sadece avın kaçmasıyla değil aynı zamanda bir spatula darbesiyle sonuçlanabilirdi. Patatesler mi değişti yoksa ben mi bilemiyorum ama o tat kalmadı.

İlkokulda mc donalds'a gitmiştik. "Sınıfça :D " Şirinler oyuncakları falan veriyorlardı. Muhtemelen çok b*ktan bir hamburgerdi ama hala hafızamda sihirli bir tat var.

İlk gittiğim sinema... O salona girmek ne büyük heyecandı? Şimdi 20 dk geç girip kapitalizmin 25dklık reklam kuşağını protesto ediyorum. Oysa o koltuklara oturmak harikaydı.

Yine çocuk yaşlardayken iki yılda bir akrabaların yanına giderdik. Mersin’de denize yakın yaşarlardı. Haberi aldıktan sonra uyuyamazdım. Zaman bir türlü geçmezdi. Şimdi arkadaşlarımla arabaya atlayıp boş bir yazlığa gitmek bile sadece "iyi olur aslında" seviyesinden ibaret.

Uzatayım mı? Belki tadı kaçar.

Bunların hepsinin bitmesi normal. Çocukken çok da matah olmayan şeyler bizim için ilkliği ya da seyrekliği ile çok çekiciydi. Şimdi çekici gelmemelerine hatta bazılarının kötü gelmesine kızmıyorum. Fakat keşke yerlerini dolduracak başka heyecanlarımız olsa diye bir küçük üzülüyorum. Kendim için konuşacak olursam, o heyecanların yerini doldurmak için hayatımda en azından küçük bir dönüm noktası yaşamam gerekir. Olumlu anlamda yaşanan dönüm noktaları da takdir edersiniz ki pek sık olmuyor.

Şimdi bana “olumsuz diye nitelendirdiklerin de aslında olumlu sonuçlara dönüşebilir” diyeceksiniz. Biliyorum aranızda beni sevenler var :) Fakat bahsettiğim şey o heyecanı yaşamak.

Mustafa Kemal Atatürk

Söylemeden geçemeyeceğim. Hissettiklerim böyle ama bu fotoğrafa bakınca da "sorun bende galiba" demekten kendimi alamıyorum.

Belki de hayattan beklentiyi azaltmak gerekiyordur. Hatta kesinlikle hayattan beklentiyi azaltmak gerekiyor. @punky elimdekinin değerini bilmem konusunda beni uyarmıştı. Fazlasını, farklısını istemek elindekinden keyif almanın önündeki en büyük engel.

Üzerinde çalışıyorum. Fakat başarabilene kadar durum böyle. Şimdi tadı kaçmayan bir şey yapıp çok sevdiğim iki insanla dışarı çıkacağım :) Umarım sizin de gününüz keyifli geçer :)

Çizgi.png

Eski heyecanını yaşayamayıp, eski tadı alamayanlara benden bi'kase yoğurt

Çizgi.png

doc-son.png

Sort:  

Uzatayım mı? Belki tadı kaçar. Belki de kaçmaz. :)

Doktor "b*ktan"'ı boktan diye mi okuyacağız :)) :P


Ya benim küçüklüğümde o burgercilerde oyuncak verildiğini hatırlamıyorum hiç ama çok severek yerdik. Şimdi ise o oyuncak alamadığım yılların acısını çıkarırcasına, arada kızımla gittiğim burgercide daha çok oyuncak almak için kızıma 1 çocuk menüsü kendime de 2 çocuk menüsü alıyorum :D

Hocam sen boktan diye oku :)

Yılların acısını daha iyi çıkaran biri görmedim :)

Çok tatlı bir hayaller havuzuna doğru götürdü beni. Uğraştığımız olgular olduğumuz döneme. Şeker yerken şeker olduğumuz, oyun oynarken oyun olduğumuz döneme... Kısacası o zamanlar yaptıklarımızda sadece onlar vardı. Sinemaya gittiğimizde aklımızda, salona girmeden önce gördüğümüz bir ürünü almak yoktu. Patates aşırdığımızda elimize vurulacağı korkusu ya da başka yerde daha rahat alırım düşüncesi yoktu. Fass Food da yediğimizde onların nasıl yapıldığı düşüncesi yoktu. Her yaptığımız olguya bürünüyorduk sadece ve beklentilerimiz hiç bir zaman menfaat oldaklı olmamıştı. Fotoğrafta mesela; dünyaya kafa tutmuş, sorunlarla boğuşan bir ruhun o an salıncaktaki mutluluğu. Tamamen uğraştığı olguya dönüşmesi. Düşünmemesi! Anlık bile olsa. Yazı İçin tebrik ederim. ElinizeSağlık

Hocam ben de yorumunuz için teşekkür ederim. Harika bir yorum. O kadar haklısınız ki

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

@punky e katılıyorum. Elindekinin değerini bilmek önemli. Ben zamanında değerini bilemediğim şeylerin son 2 yıldır farkındalığı içerisindeyim. Ne kadar çok zaman kaybetmişim diye hayıflanıyorum, bazen bu beni gerçekten yıpratıyor. Altın yumurtlayan tavuk misali. Her güne beni mutlu edecek altın yumurtalarım varmış da doyumsuzluktan tavuğu kesmişim gibi

Ama zamanla elindekilerin değerini bile bile daha iyi oluyorsun, onların da iyi olması için iki kat çaba sarfediyorsun

Elimizdekilerin değerini bile bile ilerlemek ve başka şeylere yönelmek daha sağlıklı. Yemeği sindire sindire yemek gibi

Ah şu kahrolası tezcanlılık :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 13 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60181.64
ETH 2539.45
USDT 1.00
SBD 2.46