You are viewing a single comment's thread from:

RE: Başlık bulmaya üşendim

in #tr6 years ago

@punky e katılıyorum. Elindekinin değerini bilmek önemli. Ben zamanında değerini bilemediğim şeylerin son 2 yıldır farkındalığı içerisindeyim. Ne kadar çok zaman kaybetmişim diye hayıflanıyorum, bazen bu beni gerçekten yıpratıyor. Altın yumurtlayan tavuk misali. Her güne beni mutlu edecek altın yumurtalarım varmış da doyumsuzluktan tavuğu kesmişim gibi

Ama zamanla elindekilerin değerini bile bile daha iyi oluyorsun, onların da iyi olması için iki kat çaba sarfediyorsun

Elimizdekilerin değerini bile bile ilerlemek ve başka şeylere yönelmek daha sağlıklı. Yemeği sindire sindire yemek gibi

Sort:  

Ah şu kahrolası tezcanlılık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61319.81
ETH 2376.92
USDT 1.00
SBD 2.55