Ön Değerlendirme- Kryptonia.io

in #tr6 years ago

kr.jpg

Kryptonia.io sitesi için uzun zamandır denemeler yapıyorum. Faydalı olduğunu düşündüğüm zaman bir tanıtım gönderisi hazırlayacağımı söylemiştim. Yaptığım denemeler sonucunda faydalı olarak değerlendirdim ve ön tanıtım gönderisi hazırlamaya karar verdim. Neden ön tanıtım diyorum çünkü denemelerim devam ediyor hala :)

Bu siteye nasıl ulaştım?

İlk olarak @sydesjokes hesabını şans eseri öğrendim. Bu hesabı takip ederken Kryptonia.io ve Superiorcoin'in reklamlarını yaptığını gördüm. Hemen araştırmaya aldım. Kryptonia.io sitesinden görevler yaparak veya madencilik ile superiorcoin kazanıldığını öğrendim. Görevler genel anlamda Steemit ile ilgili olduğu için hemen uygulamaya geçtim.

Kayıt

Herhangi bir e-posta adresiniz ile kayıt olabilirsiniz. Hatta ben yeni bir e-posta adresi aldım ve onunla kayıt oldum. Steemit için kullandığınız e-posta adresi veya herhangi bir şifre istememektedir.

Acemilik

Sosyal medya hesaplarınızdan en az bir tanesi ile bağlantı kurulmasını istiyor. Bağlantı sayesinde 100 SUP (Superiorcoin) kazanıyorsunuz. Ben de yeni aldığım e-posta adresi ile hemen Facebook hesabı açtım ve bağlantıyı kurdum. (keşke normal hesaplarımdan biri ile açsaymışım, diğer sosyal medya hesaplarını da seçme şansım olurmuş!!!)

İlk adımlar

Birkaç tane görev yapmaya çalıştım, bazıları oldu bazılarını beceremedim. Ama genel anlamda Steemit yazılarını oylama ve yorum yapma şeklinde görevler çoğunlukta. Diğer görev çeşitleri, facebook sayfasını takip etme, tweeter 'da takip+yorum şeklinde basit görevler.

Peki ne oldu?

Görevleri tamamladım ama kazandığım SUP coinler 13 gün sonra hesabıma geçecekmiş. 19 gün sonra hesabımı kontrol ettiğimde yaklaşık 227 SUP coin hesabına geçmişti. Hesabımdaki SUP coinler ile denemelere devam ettim. 2 tane görev açtım ve yapılıp tamamlanmasını bekledim. Beklerken arada başka görevler yaptım, yeni görevler açtım ve şu an hesabıma geçmeyi bekleyen 1099 SUP coin mevcut.

Sonuç

Neden bu site ile bu kadar uğraşıyorsun derseniz, sitenin Steemit platformu üzerinde bir hesabı ve bir botu var. (İncelemek isteyenler için @kryptonia ve @kryptoniabot). Bu hesaplar sayesinde, site üzerinden görev açmış, Steemit'te yazılarına #kryptonia ve #superiorcoin etiketlerini eklemiş kullanıcıların yazılarına oylama yapmaktadır.

Benim yazılarıma gelen oylardan örnekler verecek olursam;

1.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇTIM.
  • #kryptonia ve #superiorcoin etiketlerini KULLANMADIM.
  • Kryptoia %5 oy ağırlığı ile $0,05 oyladı.
  • Kryptoniabot %5 oy ağırlığı ile $0,00 oyladı.

2.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇTIM.
  • #kryptonia ve #superiorcoin etiketlerini KULLANDIM.
  • Kryptoia %50 oy ağırlığı ile $0,58 oyladı.
  • Kryptoniabot %50 oy ağırlığı ile $0,03 oyladı.

3.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇMADIM.
  • #kryptonia etiketini KULLANDIM.
  • Kryptoia oylamadı.
  • Kryptoniabot oylamadı.

4.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇTIM.
  • #kryptonia ve #superiorcoin etiketlerini KULLANMADIM.
  • Kryptoia %5 oy ağırlığı ile $0,08 oyladı.
  • Kryptoniabot %5 oy ağırlığı ile $0,00 oyladı

5.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇMADIM.
  • #kryptonia etiketini KULLANDIM.
  • Kryptoia oylamadı.
  • Kryptoniabot oylamadı.

6.Deneme
Şu yazım için;

  • Kryptonia sitesi üzerinden bu yazıyı oylamaları için görev AÇTIM.
  • #kryptonia ve #superiorcoin etiketlerini KULLANDIM.
  • Kryptoia %35 oy ağırlığı ile $0,11 oyladı.
  • Kryptoniabot %35 oy ağırlığı ile $0,02 oyladı
  • Önce %100 oyladı sonra oy oranını düşürdü!!!
    100.JPG35.JPG
  • Yorum olarak da %50 ile oylandınız şeklinde yorum yaptı.
  • Sanırım kafası biraz karıştı :)

Ön Değerlendirme

Uzun süredir bu siteyi takip ediyorum. Kullanıcı sayısı giderek artıyor. Kryptonia ve Kryptoniabot hesaplarının daha da güçleneceğini düşünüyorum. Pasif gelir olarak düşünülebilir. Sadece yapmanız gereken, #kryptonia, #superiorcoin etiketlerinden birini kullandığınız gönderiniz ile siteden görev açmak. Yaptığı oylamaları incelediğimde %50 ile oyladıklarında @kryptonia yaklaşık $0,60-0,75 arası, @kryptoniabot $0,00-0,05 arası oyluyor, yani toplamda yaklaşık $0,80 gibi bir oy alma durumu var. Denemelerim halen devam ediyor.

Sizler için siteyi tanıtan, görev nasıl oluşturulur, nasıl görev yapılır gibi sorulara ön cevap olabilecek nitelikte bir video hazırladım. İyi seyirler.

Referans kodum:
https://kryptonia.io/?ref=G42G5442K8
Kryptonia.io

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

Videoyu açamadım kryptonia.io da üyelik oluşturdum fakat ne yapacağımı şuanda bulamadım

Hocam youtube de "kryptonia&steemit" diye arama yaparsan, benim video çıkıyor. Videonun sonlarına doğru hem görev açtım hem de bir tane görev yaptım. Olmadı discord üzerinden bul beni, yardımcı olayım.

Congratulations @cashthekush ! You received a 35% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.
*For those who want to join the growing community, get your free account here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post for max vote.
Steemit reputation score above 25.

If you would like to delegate to the Kryptonia Upvote Project you can do so by clicking on the following links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP , 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61205.14
ETH 3376.01
USDT 1.00
SBD 2.51