Yapışkan Notlar#37 - Kryptonia #2

in #tr6 years ago (edited)

image


19 gün önce Kryptonia ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Bazı basit görevler yaparak superiorcoin kazandırıyordu. Bir kaç görev yapmıştım ve 13 gün sonunda hesabıma 227 superiorcoin geçmiş.

1 SUP=0.00000016 BTC. 227 SUP=0.00003632 BTC şu an hesabımda. Bir deneme daha yapmak için yeni bir görev oluşturdum. Görevi en fazla 10 kişi tamamlayacak ve görev başı ödül 5 SUP. Toplamda bu görev için 50 SUP bütçe ayırdım. Bakalım görevi yapanlar olacak mı? Gün içerisinde gelişmeler olursa kısa kısa bilgilendirmeler yapacağım.


Tarih: 19.05.2018

Saat: 10:00

"Kryptonia için bir adım daha"

Sort:  

hocam 13 günün sonunda hesaba geçen BTC miktarı 1.34 lira mı ediyor ben de yanlış hesaplamış olabilirim de bana biraz az geldi sanki

:)) Hesabın doğru, lakin 13 gün önce, gün içerisinde 5 adet görev yaptım. Sonraki günler hiç girmedim ve 13 gün sonra hesaba geçiyor mu diye bekledim.
kr2.JPG

13 gün sonunda toplamda 1,34 TL kazanmış oldum doğrudur. Şimdi ikinci denemeyi yapıyorum. Görev açarak, Steemit'te bir gönderimi oylayın diye görev açtım. Bakalım oylayan çıkacak mı?

Bu şekilde hem Steemit'te oy alarak hem de Kryptonia'da göre yaparak kazanç sağlanabilir mi onları araştırıyorum. Daha SUP'tan BTC'ye çevirip, BTC'den STEEM'e çevirme aşamaları var, bakalım ne kadar kesintiler olacak :))

Umarım SUP'tan BTC ye çevirme kısmı zorlamaz :) yoksa btc-steem kolay halledelir de :D

ilk sizden görüp başlamıştım, zaman olmadığı için unuttum görevleri yapmayı. Şimdi bu yazınızı görünce bir daha gaza geldim. Göreviniz tamam :) . Ben de izlenimlerimi paylaşırım inş.

Ben de çözmeye çalışıyorum. Görev oluşturursan kryptonia.bot tarafından oylama alabiliyorsun. Biraz daha araştırayım, detaylı bir paylaşım yapacağım :) 👍

Mesela 2 Sup veren göreviniz task listesinde görünmüyor. Bir türlü bulamadım. Profil sayfasında complete task ibaresi de çıkmıyor. Hep listeden buluyorum. Daha çok eksikleri var gibi :D

Bir görevi tamamladığın görünüyor benim profil sayfamda. 2 SUP vereni çözmedim daha.

Congratulations @cashthekush ! You received a 50% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.
*For those who want to join the growing community, get your free account here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post for max vote.
Steemit reputation score above 25.

If you would like to delegate to the Kryptonia Upvote Project you can do so by clicking on the following links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP , 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47