Yapışkan Notlar#38- Bir taşla iki kuş

in #tr6 years ago

mcn4gq3kaq.png


Görselden anlaşılacağı üzere bir taşla iki kuş vurup, denemelere devam ediyorum. eSteem mobil uygulaması yeniliklerine devam ediyor. eSteem Surfer ile Windows, Mac Os ve Linux işletim sistemleri üzerinden kullanabileceğiniz bir uygulama ile karşımıza çıktı. Bu gönderiyi eSteem Surfer üzerinde hazırladım ve yayınlıyorum. Aynı mobil uygulamasından nasıl oy veriyorsa, bu uygulamadan yayınlanan gönderilere de oy verebileceğini belirtmişler. Detaylı anlatımını ayrı bir gönderide anlatacağım.

İkinci denemem yine Kryptonia ile ilgili. İki tane görev açmıştım, sadece 3 kişi görevi tamamlamış. Yani 3 kişi bir gönderimi oylamış. Görevler hala açık ve bekliyorum. Bu arada birkaç başka görev tamamladım ve 1252 SUP hesabıma geçmek için bekliyor. Ayrıca #kryptonia etiketi kullandığım için kryptonia.bot tarafından gönderilerim oylanıyor, %50 oy gücü ile oyladığında $0,66 kadar oylama yapmış.

warojz83iq.jpg


Tarih: 22.05.2018

Saat: 20:06

"Denemelere devam, bir taşla iki kuş vurulabilir mi?"

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

çok enteresan çizimler var profilinizde :)

:)) Teşekkürler, çizimim çok iyi değil, kendimce karalıyorum işte :)

O bir taşla iki kuş resmini görünce aklıma ilk gelen: kuantumdaki çift yarık deneyi oldu inanır mısın? Acaba o taş atıldığı zaman parçacık özelliğinden dalga özelliğine geçiyor ve bu sayede iki kuşu birden vuruyor ve sonra tekrar parçacığa dönüp taş haline geliyor ve yere mi düşüyor ki gibisinden 😂. Deli sorular gece gece 😊

Hahaha, hocam çok ince bir düşünce, tek fark gözlemcinin olup olmaması bence, gözlemci varsa parçacık gibi davranır ve vuramaz, gözlemci yoksa dalga gibi davranır ve vurur ancak biz gözlemlemediğimiz için sadece sonucu öğrenmiş oluruz. Deli sorulara akıllı cevap 😂👍

kryptonia yı ilk sizden duyuyorum her etiketlendiğinde oy atıyor mu 😃

Hala deneme yapıyorum, daha önce iki defa oy aldım ama hala bu gönderi için oy göndermediler, belki yedi gün içinde gelir?. Eğer karlı bir site ise, uzun bir gönderide detaylı anlatım yapacağım. 👍

Süper olur herkes faydalanır 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79