YENİ STEEMERLAR

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar

Sizlere daha önceki yazımda steemit e yeni dostlarımızın katılması için çalıştığımı ve birçok üyelik başvurusu yaptırdığımı anlatmıştım. Bunlardan 2 tanesinin onayı tamamlandı ve artık aramızdalar. Size onlardan kısaca bahsetmek istiyorum. Birisi 3 senedir beraber çaldığım gitarist kardeşim @emrepeker diğeri ise çok önemli bir müzisyen olan hatta daha önce Türk Gitaristler yazı dizimde yer verdiğim @burakcanozer. @burakcanozer ile ilgili yazdığım yazıyı hatırlayanlar vardır ama okumayanlar için dilerseniz buradan ulaşabilirsiniz.

@emrepeker ile 3 yıldır çok iyi bir dostluğum var veberaber çeşitli ekiplerle çalıştık farklı mekanlarda çaldık. Özellikle soloları çok ön planda olan genç bir yetenek. Kendisi benim gibi @dlive yayınları yapıyor takip etmenizi öneririm.

@burakcanozer i ise anlatmaya gerek yok zaten. Çok ciddi bir müzisyen ve o da şu an @dlive yayınları ile başlayacak zannedersem. Yayınlarını kaçırmamanızı öneririm çünkü görebileceğiniz ender gitaristlerden ve fingerstyle tekniği konusunda çok usta bir isim. Kendisi ile ilgili yazdığım yazıda yorumlar yapan arkadaşları bu yazıda etiketlemek istiyorum çünkü muhtemelen takip edeceklerdir diye düşünüyorum.

@arafs
@burcunurdogusoy
@cashthekush
@faithcalls
@ugurarslanboga
@netknight (hocam sen özellikle takip etmelisin )
@sweedixie
@ygmraykt

Arkadaşlar onay bekleyen birçok arkadaşım var hala gelecekler var sizler de çevrenizdeki dostlarınızı davet ederseniz yakın zamanda çok daha büyük bir topluluk oluruz ve çok daha iyi kazanırız diye düşünüyorum. Hem biz buradan kazanıyoruz zaten dostlarımız neden kazanmasın.

Bu iki arkadaşım benim hayatımda önemli yerleri olan insanlar ve emin olun çok kaliteli işler yapıyorlar. @burakcanozer i zaten anlatmama gerek yok hem ben daha önce yazdım hemde internette ismini aratırsanız göreceksiniz zaten. @emrepeker ise gerçekten çok büyük yetenek ilerde çok iyi yerlerde olacağına inanıyorum. Sadece arkadaşlarım oldukları için değil gerçekten takip ettiğinize değeceğini düşündüğüm için söylüyorum bunları. Yakın zamanda diğer arkadaşlarımın da onaylarının gelmesi ile hepsini sizlere tanıtmayı düşünüyorum. Görüşmek dileği ile...

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @burakdogusoy.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has been upvoted by @microbot with 4.2%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Ooo hoş geldiniiiiz 👋👋
@emrepeker, @burakcanozer

Aramıza yeni arkadaşların katılmasına verdiğiniz emeklerden dolayı sizi tebrik ederim @burakdogusoy. Arkadaslar @emrepeker ve @burakcanozer hoşgeldiniz.:)

teşekkür ederiz

hoş gelmişler sefa getirmişler merakla yayınlarını bekliyor olacağız

Arkadaşların hoş gelmiş diyelim o zaman ;)

eyw üstad :D onay süreci bittikçe daha da gelenler olacak senin yazından önce ben herkesi davet etmiştim ama senin yazını görünce mantıklı bir iş yaptığımı daha iyi anladım :D

ooo ortalığı şenlendirdin hocam :)

müzik piyasasının içinde olan kişilerin bu platformda olması çok çok değerli. takibe aldım hesapları, güzel günler göreceğiz :)

daha gelecekler var takibe alacak çok hesap çıkar sana üstad :D

hadi bakalım, hayırlısı :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 25 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63020.02
ETH 2458.97
USDT 1.00
SBD 2.62